Aihe: Mistä humppabiisien nuotteja? tai jotain.
1
Definhel
25.09.2003 20:36:12 (muokattu 25.09.2003 20:37:17)
Rahaa pitäisi varmaan jostain repiä ja olen kuullut että humppabisneksessä raha pyörii ja leipoo melkein miljonäärejä.

Mutta mistä hemulista voisi vetäistä joidenkin "tunnettujen" humppakappaleiden sointukulkuja ja basso nuotteja, tai jotain?

EDIT: Ja onkos kellään hajua kuinka paljon humppakeikoista saisi nyhtää sitä rahaa?
Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti.
Fortune
25.09.2003 20:36:38
Toivelaulukirjat kirjastosta. Ja muutkin kokoelmat.
Definhel
25.09.2003 20:37:44 (muokattu 25.09.2003 20:38:17)
Okei!
EDIT: mutta mistä sitten tietää mikä niistä rallatuksista on humppaa?
Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti.
Fortune
25.09.2003 20:41:20
Okei!
EDIT: mutta mistä sitten tietää mikä niistä rallatuksista on humppaa?

Käypä katsomassa kymmenkunta tanssikeikkaa ja kirjoita kappaleiden nimiä ylös, katso tanssibändien kotisivuilta biisilistoja jne.

Kuunnella sinun pitää niitä kuitenkin, eivät ne miltään kuulosta jos vain läpisoitat ne.

Tanssimusiikki on vaativa laji, jos sen tekee kunnolla ja ammattitaitoisesti (muuta tapaa ei pitäisi minkään soittamisen suhteen ollakaan!).

Kysy tanssimusiikki-palstalta lisää ja selaa threadeja sieltä.
Tumppi38
26.09.2003 09:45:23
Rahaa pitäisi varmaan jostain repiä ja olen kuullut että humppabisneksessä raha pyörii ja leipoo melkein miljonäärejä.

Ei sieltä miljuunia saa mutta kohtuullisen toimeentulon. Itse sain parin vuoden humppasoitolla saman verran fyrkkaa kuin 20 vuotta R&R:ää eli kyllä se kannattaa mutta syö miestä vetää melodioita soolojen tilalla ! diu diu diudiu di diu diu. . kauas pilvet. . . . .aargh !
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
mustonen
27.09.2003 00:14:08
kurkkaa humppa.com ja avot saat sanat ja karaoke versiot kaikista humpista jotaka oikeasti voi kiinnostaa
jos ei nappa ota osoite panssarivau.nu

semppiä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)