poppamies 02.10.2003 13:58:54 | |
---|
No muistatteko tuon tapauksen n. pari viikkoa sitten kun tänne m.nettiin kirjoitti pelokkaalta tuntuva viulisti tyttö ensimmäistä kertaa nimimerkillä "Regina". No eipä ole enää kirjoitellut tänne enään sen kummemmin. Tasaan kolme kirjoitust on olemassa. Ensimmäinen 21.9 kol 13.55, toinen 21.9 klo 14.03 ja viimeinen 21.9 klo 14.26. Siis puoli tuntia kesti tyttären vierailu keskustelupalstallamme. Tähän hänen esittely thread'iin tuli paljon vastauksia. Osa oli asiallisia tervetuloatoivotuksia mutta suuri osa oli täyttä paskaa mistä sietäisi jokainen syyllisyyttä tunteva hävetä. Loukkaavin ehkä oli eräs toinen threadi joka teki ikäänkuin pilaa hänen omastaan.Tämä on hyvä esimerkki tällaisen pienen keskustelufoorumin ongelmasta . Liiasta sisäsiittoisuudesta ja pienistä piireistä. "G-strings are for strippers" |
Jani The Rock 02.10.2003 14:07:46 | |
---|
Kerrankin joku kirjoittaa tänne asiaa. Butcher baby - they`re gonna put you away! |
Wk 02.10.2003 14:08:58 (muokattu 02.10.2003 14:09:32) | |
---|
Olen itsekin usein huomannut että kun joku uus rekisteröityy ja kirjottaa jonkun keskustelun, joka sattuu löytymään muualtakin kun oikeen tonkii, niin sitten nämä jotka istuu täällä koko saatanan päivän laittaa 10 linkkiä johonkin toisen threadiin, haistattaa muuten vaan paskat tai sanoo että Google, Google! Eihän uudet käyttäjät mitenkään voi tietää mitä täällä on milloinkin käsitelty! Vähän suvaitsevaisuutta niin tää foorumi saattas tästä kasvaa vieläkin isommaks. Wk |
The Duke 02.10.2003 14:25:18 | |
---|
Hmm..Muuten täysin samaa mieltä, mutta tämä "Regina" tapaus oli kyllä aivan selvää pässinlihaa! ...30min ja alkaa Lovejoy! It's not another state of mind..It's another mind of state... |
HS 02.10.2003 14:27:51 | |
---|
Terve Pikaisesti luin tuon ketjun läpi, enkä kyllä löytänyt mitään kovin loukkaavaa. Samaa tyypillistä jorinaa, mitä nyt saa aina lukea ;) mutta ei nyt mitään kovin kauhiaa. Saattaahan sitä tytöllä olla muita kiireitä; viulutreeniä tms. Jotkut muusikot kun ihan oikeesti käyttää aikaansa harjoitteluunkin :) ...tai siis näin olen kuullut. Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa. |
Wk 02.10.2003 14:34:29 (muokattu 02.10.2003 14:35:53) | |
---|
Samaa tyypillistä jorinaa, mitä nyt saa aina lukea ;) mutta ei nyt mitään kovin kauhiaa. Mutta olet varmaan samaa mieltä siitä että tämmöset ketjut ei kovin rakentavia ole: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 7&o=0&x=a33cb02bb5&co=0 Onhan tässä tosin asiaakin ja yleisesti ottaen täältä kyllä saa tietoa ja järkeviäkin keskusteluja käydään... Wk |
Leikari 02.10.2003 14:37:16 | |
---|
Pikaisesti luin tuon ketjun läpi, enkä kyllä löytänyt mitään kovin loukkaavaa. Samaa tyypillistä jorinaa, mitä nyt saa aina lukea ;) mutta ei nyt mitään kovin kauhiaa. ... enkä ole niin kovin varma, että jos tämä "Regina" jossain nauraa partaansa... T. olen tämmöinen ujo poika enkä tiedä sopiiko tuollaisia epäillä kun olen aika uusi täällä
|
lxi 02.10.2003 14:42:17 | |
---|
Tähän hänen esittely thread'iin tuli paljon vastauksia. Osa oli asiallisia tervetuloatoivotuksia mutta suuri osa oli täyttä paskaa mistä sietäisi jokainen syyllisyyttä tunteva hävetä. Jokaikinen ketju täällä riistäytyy käsistä ja aiheesta ennemmin tai myöhemmin, se on nähty. Kovin selkeitä loukkauksia en osaa tuolta löytää. Oletko ottanut sen mahdollisuuden huomioon, että jospa homma ja nettiin kirjoittelu nyt ei vain jaksanut ensitutustumisen jälkeen kiinnostaa? Ihan meistä muista riippumattomista syistä siis. Tämä on hyvä esimerkki tällaisen pienen keskustelufoorumin ongelmasta. Liiasta sisäsiittoisuudesta ja pienistä piireistä. Tämä ei minun nähdäkseni ole mikään pieni keskustelufoorumi millään mittapuulla tarkkailtuna. Olen itsekin usein huomannut että kun joku uus rekisteröityy ja kirjottaa jonkun keskustelun, joka sattuu löytymään muualtakin kun oikeen tonkii, niin sitten nämä jotka istuu täällä koko saatanan päivän laittaa 10 linkkiä johonkin toisen threadiin, haistattaa muuten vaan paskat tai sanoo että Google, Google! No, tämähän on näköjään hyökkäys ihan suoraan meikäläistäkin vastaan. Henkilö A esittää kysymyksen. Henkilö B vastaa kysymykseen liittämällä linkin keskusteluun, jossa kysymykseen on vastattu. Missä vika? Jos henkilö A puolestaan esittää yleisen kysymyksen johon netistä löytyy varmasti vastaus, olen helvetin vakaasti sitä mieltä, että oikea fakta (muusikon elämänkerta, biisin/levyn nimi ja esittäjä tms.) löytyy todennäköisemmin hakukoneella kuin jonkun satunnaisen kävijän arvauksista. Kaikenmaailman mahejen hupina on nimenomaan ollut jaella täysin väärää ja perusteetonta infoa. Minusta keskustelufoorumin ei tarvitse olla mikään kysy-vastaa -palsta. Henkilökohtaisesti asiassa nimenomaan häiritsee eräänlainen uusavuttomuus: koko maailman suurin informaatiovarasto on piuhan päässä ja sitä ei osata hyödyntää. Eihän uudet käyttäjät mitenkään voi tietää mitä täällä on milloinkin käsitelty! Siksi heitä kehotetaankin käyttämään hakukonetta. Sitten tietävät. Ei siinä ole mitään loukkaavaa tai halventavaa, se on uusien tulokkaiden opastusta. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Wk 02.10.2003 14:46:14 (muokattu 02.10.2003 14:47:08) | |
---|
No, ehkä mun mielipide oli hieman kärjistetty, mutta usein vaan tuntuu, et just ne "kokeneet" käyttäjät hyökkää näitä uusia vastaan. Liian usein täällä henkilöt riitelee, mielipiteiden pitäs se tehä... Wk |
Ossi 02.10.2003 14:49:07 | |
---|
Minusta keskustelufoorumin ei tarvitse olla mikään kysy-vastaa -palsta. Henkilökohtaisesti asiassa nimenomaan häiritsee eräänlainen uusavuttomuus: koko maailman suurin informaatiovarasto on piuhan päässä ja sitä ei osata hyödyntää. Nahkis osui naulankantaan. Tuota olen itsekin ihmetellyt moneen kertaan. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Ulle 02.10.2003 14:53:52 | |
---|
Oon paria keskustelufoorumia seuraillut ja tää on aina väistämätöntä. Samat jutut alkaa pyöriä HAKU ja GOOGLE alkaa oleen yleisimmät vastaukset, kun kaikesta ollaan jo keskusteltu. |
Eemil 02.10.2003 15:10:07 | |
---|
Millä perusteella Regina ei enää ole tulossa takaisin? Oliko jossain jäähyväiskirjoitus? Ehkä addiktio ei vielä iskenyt häneen. Torilla 3kk vanha Ibanez S540wnsol 900€, Zoom gfx-8 350€ ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200€.
Tiedustelkaa perkeleet. |
Leikari 02.10.2003 15:10:42 | |
---|
Oon paria keskustelufoorumia seuraillut ja tää on aina väistämätöntä. Samat jutut alkaa pyöriä HAKU ja GOOGLE alkaa oleen yleisimmät vastaukset, kun kaikesta ollaan jo keskusteltu. Pitäisikö vastaajille antaa tässä vaiheessa neuvoksi "hanki itsellesi elämä!" ;-) Kun jotain foorumia aikansa seuraa alkavat jutut jauhaa samaa - sitten on irtioton aika, jos ei enää kiinnosta. Pakkoko se on roikkua samoja kyselyjä koko ajan tsekkailemassa - ja näkeehän sen jo otsikosta, josko kannatta koko topicci skipata |
Bonham 02.10.2003 15:47:35 | |
---|
Minä olen se pääperkele, joka sen toisen aiheen teki. Nyt muusikoiden.net on takiani lopullisesti pilalla. Hyvä, että poliisimme valvoo. Älää vaan antako tätä koskaan mulle anteeksi, korkotin yhden jäsenen... ja sehän on tutkittua tietoa? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Juzzu 02.10.2003 15:48:36 | |
---|
ja näkeehän sen jo otsikosta, josko kannatta koko topicci skipata Kyllä, kyllä, sen takia meillä/teillä/M.netillä on nuo säännöt, joissa pyydetään selkeitä otsikoita, kehoitetaan käyttämään hakua jne. jne. Vaan kukapa sääntöjä lukisi... http://muusikoiden.net/keskustelu/ Mutta ei käy kieltäminen, etteikö reginan aloittamaa keskustelua lukiessa olisi niskavillat nousseet ylös ja olisi tehnyt mieli vähän ojentaa hormoniensa hurmiossa kirjoittavia nuoria miehiä. Vaan ehkä olen liian konservatiivinen? Tai liian wanhoillinen jo tässä iässä...? Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
fox 02.10.2003 16:42:59 | |
---|
Henkilö A esittää kysymyksen. Henkilö B vastaa kysymykseen liittämällä linkin keskusteluun, jossa kysymykseen on vastattu. Missä vika?. Vika on siinä joka moisesta loukkaantuu - eihän nyt hittolainen voi yksikään keskustelualue olla sellainen että joka sivulla on sama pitkä vastausthreadi sellaiseen yleismaailmalliseen kysymykseen kuin (otan omakohtaisen, kiitos) mitäpä eroa on Gibson Studiolla, entä Standardilla ja pistetään vielä samaan nippuun Customkin... Selkeyden kannalta olen noita viitteitä pistänyt, muut vaihtoehdothan ovat sitten esim. "ignore" eli jätä vastaamatta tai sitten "njännjää" eli pistetäänpä "mahet" ja vastataan sillee jännästi kun ei huvita koko litaniaa kuukauden aikana n:nttä kertaa kirjoittaa. Tokihan kysyjälle saattaa tulla, vallankin jos on kovin herkkä, tunne että nyt häntä ei ole huomioitu riittävästi, saattaapa joku ruveta nillittämäänkin ettei ne "vanhat jäärät" (Sorry Jäärä- no offence) ja ties mikä sisäpiiri nyt ota häntä ollenkaan vakavasti. Tästä ei missään nimessä ole ainakaan alle(tai paremminkin ylle-)kirjoittaneen toimesta kyse. Samanlailla mä vastaan oli sitte aloittelija tai joku muu, ikää teinix- tai 75 vee.;)Kysymys on vaan siinä, että on helpompi viitata juuri äskettäin olleeseen threadiin jossa asia on ruodittu ydintä myöten. Myönnetään että joissain tapauksissa olis toki uudenkin käsittelyn paikka, mutta hei, kuka kieltää. Jos jollakulla on intoa niin siitä vaan. Pistetään ny sitten avautumista oikeen kunnolla.... |
Deg 02.10.2003 17:42:45 | |
---|
Kyllä se on selvä että se sisäpiiri, joka täällä pyörii (ei esimerkkejä) ei uusia jäseniä vastaan ota kovin helpolla. Ja aivan viattomiakin ihmisiä syytellään Maheiksi sun muiksi (esim. minua). Tosin tämän nyt on aiheuttanut näiden kahden herran jatkuva terrori, joka on tehnyt kaikista vainoharhaisia sekopäitä. Tiedän, että ne pojat tulevat joka viikko yleensä perjantaina, ja viimeistään maanantaina voidaan taas levätä pari päivää. Sexual Chocolate, Baby!! |
lxi 02.10.2003 17:48:12 | |
---|
Ja aivan viattomiakin ihmisiä syytellään Maheiksi sun muiksi (esim. minua). Tämä on muuten sellainen asia, joka minullekin nostaa punan kasvoille. Täällä harrastetaan aivan tarpeetonta arvailua tuon asian suhteen, joka toista vähänkin vierasta ja varsinkin uutta nimeä pommitetaan heti kysymyksillä "ootko Mahe?", "mitä Mahe" jne. Ja yleensä osutaan harhaan. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Juho L 02.10.2003 18:11:24 | |
---|
Minä olen se pääperkele, joka sen toisen aiheen teki. Nyt muusikoiden.net on takiani lopullisesti pilalla. Hyvä, että poliisimme valvoo. Älää vaan antako tätä koskaan mulle anteeksi, korkotin yhden jäsenen... ja sehän on tutkittua tietoa? Minusta tämä Bonhamin aloittama threadi ei ollut vittuilua Reginalle, vaan sille hupaisalle M.net-deitti -meiningille. (Jos siis olin oikein käsittänyt) "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Bonham 02.10.2003 18:13:34 (muokattu 02.10.2003 18:15:33) | |
---|
Minusta tämä Bonhamin aloittama threadi ei ollut vittuilua Reginalle, vaan sille hupaisalle M.net-deitti -meiningille. (Jos siis olin oikein käsittänyt) Älkää nyt oikein käsittäkö, parempi vaan loukkaantua ja kitistä joka asiasta:) Siis ei mitään syytä minulla v*ttuilla jollekin tuiki tuntemattomalle ihmiselle... ne, jotka minut tuntevat, tietävät luonteeni olevan kohtuullisen epäv*ttuilevainen... mutta täällä on tosiaan ihmisillä melkoisia ongelmia elämänsä kanssa jos ongelmat ovat tätä luokkaa. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |