Aihe: Haluuteko isona tähdeks?
1 2
Niku
01.10.2003 08:08:34
Haluutekste vaan soitella bändissä nuorena. Vai haluutteko et musiikista tulee koko elämän juttu.. Mä tykkään soitella mut en haluu tulla kuuluisaks tai mitää.. onks kukaa samaa mieltä?? ottakaa kantaa!! -Niku-
Karlsson
01.10.2003 08:32:21
Koko elämän juttuhan tämä on, mutta harrastus oikeastaan. Ja kuuluisuus ei ole se mitä musiikin tekemisestä haen.

Eli en halua tähdeksi, en.
"I don´t want you to play that chinese music in my orchestra!" -Cab Calloway be-bopista innostuneelle Dizzy Gillispielle joskus 40-luvulla
Super-Jari
01.10.2003 09:01:49
En halua.
hevi ja metalli on ihan eri asioita. hevi on semmosta hyvää, esim. deep purple, iron maiden, Led Zeppelin, Uriah Heep, yms. Hevi sit on semmosta miss ei oo mitään järkee, just niinku Kotiteollisuss, Bodom yms. -vniskanen
Fortune
01.10.2003 09:55:54
Jos pystyisi vakiinnuttamaan asemansa siten, että saisi musiikista leivän ja se olisi mukavaa, niin ok.

Tähteys ei sinänsä kiinnosta.
Poseurpete
01.10.2003 10:02:17

No oishan se siistiä olla kuulusa ja päästä kaikkiin julkkisten kemuihin. Ja sitte sun pärstästä tehtäis T- paitoja ja sytkäreitä. Ei mulla mitään sitä vastaan olis, tosin pitäs olla eka joku bändi millä pääsis kuuluisuuteen ja vielä opetella soittamaankin hyvin...
jussiohman
01.10.2003 10:19:28
Ei tekis mieli antaa haastattelua, kun yrittää ostaa kaupasta ruokaa.
"Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa
KooMikko
01.10.2003 10:19:49

Jos pystyisi vakiinnuttamaan asemansa siten, että saisi musiikista leivän ja se olisi mukavaa, niin ok.

Tähteys ei sinänsä kiinnosta.

Aika lailla näin.
Jani The Rock
01.10.2003 10:22:49

Fortunen kommentti on helppo allekirjoittaa. Eli ei mitään Viile Valo -meininkiä.
Pidätkö Ramonesista yms. punkrokista? Haluaisitko soittaa kyseisenlaista musaa? Tsekkaa wanted-palsta, god damn it! Hey ho, let`s go!
Vilhelmus
01.10.2003 10:41:25

Tässä vaiheessa tähteys kiinnostaa. Julkisuus kiinnostaa. Levyraatiin pääseminen kiinnnostaa. Seiska ja Katso kiinnostaa. Sitten joskus pappana vois lopetella moisen. 15 minutes of fame.
vantage
01.10.2003 11:26:41
En mää halua tähdeksi kun avaruudessa on niin kylmä eikä pysty liikkumaan.
Heavy Metal Is The Law
Nuages
01.10.2003 11:43:26
En halua tähdeksi, mutta en kyllä panisi vastaankaan, jos joku minusta sellaisen haluaisi leipoa. Olen tosin sen verran ruma äijä, että mitään Idolia(tm) meikäläisestä on turhaa lähteä leipomaan. =)
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan." -Einon urkukoulu
KTR
01.10.2003 11:51:08
Mä haluisin olla sellainen stara, et mä voisin mennä kauppaa ja sit sieltä mä saisin ilmaseksi mitä vaan ku mä soitan niin nopeasti kitaraa.
Tai sitten olis vieläkin kivempaa, jos voisi tehdä mieleistään musiikkia ja saisi siitä elantonsa.
Pluto
01.10.2003 12:03:56 (muokattu 01.10.2003 12:04:23)
Enpä halua.

Tähteys = Sillä ei ole mitään väliä mitä teet ja kuinka hyvin. Tärkeää on näyttää naamaansa tasaisin väliajoin muitten tähtien seurassa ja naureskella coolisti. Ja tietysti olla julkkishaastattelijoiden turhanpäiväisten kysymysten kohteena (Hyppönen/Enbuske, JHS...). Sitten nelikymppisenä itketään Ilta-Sanomien viikonloppunumerossa miten "selvisin elämäni suurimmasta surusta". Taas kerran.
Hey silly, I got a fork.
Bantuteurastaja
01.10.2003 13:34:22
Haluan hyväksi, tähteys tullee sivutuotteena.
Walrus
01.10.2003 14:40:53
Pääsishän sitä sitten ainakin juomaan ilmasta viinaa kaiken maailman kissanristiäisiin ja sais varmaan vähän paremmin piparia eli mikäs siinä XD
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Jabbe
01.10.2003 14:46:02
Tai sitten olis vieläkin kivempaa, jos voisi tehdä mieleistään musiikkia ja saisi siitä elantonsa.

Juu, toi olis siistiä. Tai no ylipäätään olis siistiä tehdä musiikkia ja saada siitä elantonsa.
kid ego
01.10.2003 14:46:30
Mä haluan olla tunnettu ja arvostettu kitaristi, esiintymisen ja musiikin ansioista, en lööppejen. Tosin mulla ei ole bändiä joten se siitä.

En kuitenkaan halua paparazzien armoille maitotiskillä ja tunteet ovat ristiriitaiset.
Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta.
Aerodactev
01.10.2003 15:17:05 (muokattu 01.10.2003 15:17:53)
No sillä tavalla, että saisi elellä ihan omissa oloissaan muuten ja pari satunnaista haastattelua joutuisi antamaan musiikkilehdille. Muuten siis olisi yhtä incognito kuin nykyisin. Mutta keikat olisikin sitten stadionkeikkoja joissa katsomot on täynnä. Tulisi vähän meininkiä livenauhoitteisiinkin, ja jaksaisi vetää keikan täysillä loppuun asti.

EDIT: Ja toki keikatkin olisi vapaapäivisin, muuten kävisin 'oikeissa töissä', jotka kyllä luultavasti minulla tulevat vähintään sivuamaan musiikkia.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
sikanaama
01.10.2003 15:17:17
En mää halua tähdeksi kun avaruudessa on niin kylmä eikä pysty liikkumaan.

Ymmärsit oikein tän jutun. Avaruudessa todella on kylmä, kuulemma.
Aveikkapatahelluvanoois!
kid ego
01.10.2003 15:53:30
Ymmärsit oikein tän jutun. Avaruudessa todella on kylmä, kuulemma.

Avaruudessa voi olla myös helvetillisen kuuma: satoja, jopa tuhansia celsius-asteita. Siellä ei vain ole väliainetta jota pitkin lämpö kulkisi.
Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)