Jay Zero 30.09.2003 19:47:41 | |
---|
Missä on Musiikki & Media / Telakka? |
Jay Zero 30.09.2003 19:49:40 | |
---|
Ja onko paikalla kotisivua? |
Bonham 30.09.2003 19:57:12 (muokattu 30.09.2003 19:58:10) | |
---|
Pääosa tapahtumasta Hotelli Ilveksessä. Telakka Tullikamarin läheisyydessä (en tiedä katujen nimiä, mutta kaikki nuo ovat lähellä toisiaan...). Kotisivut ovat muistaakseni www.musiikkimedia.comOpinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
fox 30.09.2003 20:12:58 | |
---|
Tullikamarin läheisyydessä (en tiedä katujen nimiä, mutta kaikki nuo ovat lähellä toisiaan...). Meinaakko Bonham kävästä? Sitte joudut Tammelan torilla keskusteluun - Jaa Turusta? Jaa Tullilupi? Tiäksä Turun miäs misä o Kalevankankaah hautausmaa? No ei seo siä päinkää..Juu pääset sä sinne nopeesti, me metrolla... |
Bonham 30.09.2003 20:15:29 | |
---|
Meinaakko Bonham kävästä? Sitte joudut Tammelan torilla keskusteluun - Jaa Turusta? Jaa Tullilupi? Tiäksä Turun miäs misä o Kalevankankaah hautausmaa? No ei seo siä päinkää..Juu pääset sä sinne nopeesti, me metrolla... Nääh, mä olen ollut nyt monena vuotena peräkkäin ja alkaa pyörimään samaa rataa... ja kun siellä on niitä tamperelaisia joka puolella... jopa töissä. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
booster 30.09.2003 22:08:00 | |
---|
Teatteriravintola Telakka: http://www.telakka.sci.fi/ Telakka on Tullinaukiolla, siis reilu sata metriä rautatieasemalta poispäin keskustasta. Punainen tiilirakennus. Tuskin voi eksyä. Olin ennen idiootti. En enää. -"Pepe" |
-J 01.10.2003 18:03:10 | |
---|
Teatteriravintola Telakka: http://www.telakka.sci.fi/ Telakka on Tullinaukiolla, siis reilu sata metriä rautatieasemalta poispäin keskustasta. Punainen tiilirakennus. Tuskin voi eksyä. - Rautatieasemalta asematunneliin - Tunnelista ulos ja oikealta raput ylös - Tullikamari näkyy, samaten ostoskeskus Tullintori - Kävele Tullintorin ja Tullikamarin välistä ja siinäpä se Telakka onkin suoraan edessä Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois! |
Super-Jari 01.10.2003 19:32:23 | |
---|
En ymmärrä miksi edes eksyin tämän otsikon alle, anteeksi. hevi ja metalli on ihan eri asioita. hevi on semmosta hyvää, esim. deep purple, iron maiden, Led Zeppelin, Uriah Heep, yms. Hevi sit on semmosta miss ei oo mitään järkee, just niinku Kotiteollisuss, Bodom yms. -vniskanen |
piccolo 02.10.2003 09:29:59 | |
---|
En ymmärrä miksi edes eksyin tämän otsikon alle, anteeksi. Pelottavan usein täällä törmää omiin ajatuksiin, kirjoitettuna :-) Nakit ja Muusikoiden.net |