quir 30.09.2003 10:35:14 | |
---|
Tiedustelen tässä vaan Apulannan yhtä levyä joka on ns. harvinainen. Ko. Levy on Lavuaarista Live, jota on myyty vain vuoden 1999 keikoilla ja vain 1000 kappaletta. Tietääkö joku tämän harvinaisuuden yhtä tai ehkä useampaa olinpaikkaa? Tänne saa ilmoitella, olisin erittäin mielissäni jos saisin tietää missä näitä Levyjä on, ja vielä enemmän mielissäni, jos joku ystävällinen sielu olisi valmis myymään tämän Levyn minulle. *Kiittää ja kumartaa* Onko valhe vain totuuden vastakohta? |
Bonham 30.09.2003 11:15:37 | |
---|
Oletko kokeillut huuto.net sivuja? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Deep Shadow 30.09.2003 11:27:19 | |
---|
Tiedustelen tässä vaan Apulannan yhtä levyä joka on ns. harvinainen. Ko. Levy on Lavuaarista Live, jota on myyty vain vuoden 1999 keikoilla ja vain 1000 kappaletta. Tietääkö joku tämän harvinaisuuden yhtä tai ehkä useampaa olinpaikkaa? Tänne saa ilmoitella, olisin erittäin mielissäni jos saisin tietää missä näitä Levyjä on, ja vielä enemmän mielissäni, jos joku ystävällinen sielu olisi valmis myymään tämän Levyn minulle. *Kiittää ja kumartaa* Käsittääkseni tuo levy alkaa olla jo aika kovissa hinnoissakin, vaikka sitä jostain sattuisi vastaan tulemaankin... ~ Surut pois ja kukka rintaan ~ |
Stain 30.09.2003 12:55:22 | |
---|
Viidelläkympillä tais joskus olla huuto.netissä. En usko että on tuon arvoinen levy... Ellei sitten ole tosi fani. Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? |
PuNkKi 30.09.2003 13:46:46 | |
---|
Mulla se levy aikoinaan oli.. soundillisesti oli ihmeen onnistunut vaikka live-levy olikin.. ei mikään ihan huono lätty. Sain siitä sillon joskus aikoinaan 70euroa. mikä oli todella paljon. sentään itse joskus maksoin siitä 90markoissa... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
-ville- 01.10.2003 16:07:27 | |
---|
Mun kaverilla on se levy. Kannattaa tosiaan seurata huuto.nettiä siellä niitä pyörii usein. Mun mielestä levy on täyttä jaskaa, vaikka apulantaa kuuntelenkin tosi paljon. |
jannu 01.10.2003 16:17:33 (muokattu 01.10.2003 16:18:17) | |
---|
Siitä huolimatta että niitä levyjä ei laskettu myyntiin kuin 1000, niin niitä on epävirallisen tiedon mukaan olemassa ainakin 10000. Tämä kävi selväksi parin vuoden takaisesta AL-haastattelussa jossa Toni vahingossa lipsautti, että Levy-yhtiön toimitiloista oli löytynyt iso pahvilaatikollinen kyseisiä lättyjä. Siis kauan sen jälkeen kun levy oli "virallisesti" loppuunmyyty. Tiedä näistä sitten. AL on tunnestusti laukonut paljon paskaa haastatteluissaan. Jotenkin vaan muistelen että alunperin lätyn oli kuitenkin tarkoitus olla isokin julkaisu, koska mainokset olivat ehtineet jo jokaikiseen lehteen kun bändi ilmoitti että levyä ei tulekaan kauppoihin. |