DeathBlooms 27.09.2003 09:59:56 | |
---|
Kertokaapa rakkaat toverit, mitkä ovat juuri ne bändi/bändit/artisti/artistit, joiden musiikki kuuluu vain teille. Eli kai tässä nyt kysellään lempibändejä, jotka tosiaan tuntuvat jossain ja joiden musiikki saa teidät parhaimmillaan transsiin.. Itsellä värinänaiheuttajia ovat Sara, Tool, A Perfect Circle ja Disco Ensemble -
"Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine,
Tetra-hydro-chloride, atenolol,
Amanita muscaria,
Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine,
Cylotec and harmaline
Give this all to me, I want it" |
Jani The Rock 27.09.2003 10:19:36 (muokattu 27.09.2003 10:20:52) | |
---|
No semmoisia kaikkein rakkaimpia/tärkeimpiä bändejä ovat varmaan SIG ja Leevi and the Leavings. Muita bändejä tai artisteja jotka ovat todella merkityksellisiä tässä suhteessa ovat ainakin Lapinlahden Linnut, Kollaa Kestää, Misfits, Ramones, Hanoi Rocks, Sex Pistols, Leonard Cohen, Julee Cruise, Johnny Winter, Hurriganes, Badding, Badding Rockers, Pyhäkoulu,Plasmatics, Exploited, Adicts ja Coffinshakers. EDIT: kämmien korjailua... Pidätkö Ramonesista yms. punkrokista? Haluaisitko soittaa kyseisenlaista musaa? Tsekkaa wanted-palsta, god damn it! Hey ho, let`s go! |
Lennu 27.09.2003 10:26:46 | |
---|
Eipä juuri mikään. Aikoinaan oli ehkä Pink Floyd. Nykyään on niin kyllästynyt ja superkyyninen, ettei mikään putoo. Ehkä se on ohimenevää. Parin vuoden päästä voi olla toisin. Pari vuotta on tosin tältä tuntunut. Nykymusiikki on paskaa ja vanhat on puhkikuunneltu. Ces chaussettes sont ã vous? |
Jabbe 27.09.2003 10:39:31 (muokattu 27.09.2003 10:41:35) | |
---|
Nykymusiikki on paskaa Onko? Oletko kuullut _kaikki_ viimeisen 3 tai 10 vuoden aikana tehdyt levyt? ja vanhat on puhkikuunneltu. Aika kyyninen asenne. Kannattaa pitää mielessä, että sitä vanhaakin musiikkia löytyy satojenkin vuosien takaa, ja et ole varmaan parinkymmenen vuoden takaakaan kaikkea vielä kuullut? Itse kysymykseen vastatakseni, onhan näitä. Aika iso pino. Tosin ei taida olla yhtään bändiä, jonka koko tuotannosta diggailisin, ja toisaalta löytyy paljon sellaisia loistavia biisejä joltain artistilta, jonka musiikkia en muuten oikein diggaile. Mutta mainittakoon näinä lempparibändeinä vaikkapa... äh niitä on liikaa, en jaksakaan. :) |
Fortune 27.09.2003 10:40:59 | |
---|
Onko? Oletko kuullut _kaikki_ viimeisen 3 tai 10 vuoden aikana tehdyt levyt? Joo, on se, sillä on tylsä työ. Aika kyyninen asenne. Tsekkaa nimimerkki ;) |
Jabbe 27.09.2003 10:42:26 | |
---|
Joo, on se, sillä on tylsä työ. Hmm... töissä levy-yhtiössä? :) Tsekkaa nimimerkki ;) Niin. Mä jotenkin säälin tuota vanhaa ja kuivettunutta kalkkista... |
Fortune 27.09.2003 10:43:55 | |
---|
Hmm... töissä levy-yhtiössä? :) Eikun kansallisella energiajätillä. Niin. Mä jotenkin säälin tuota vanhaa ja kuivettunutta kalkkista... Menit siis ansaan, sitähän se juuri haluaa. Mennyt mies olet. Kohta et muuta ehdi tekemäänkään kuin vastailemaan Lennun puheluihin, maileihin ja parfyymintuoksuisiin kirjeisiin. |
Lennu 27.09.2003 10:53:55 | |
---|
Onko? Oletko kuullut _kaikki_ viimeisen 3 tai 10 vuoden aikana tehdyt levyt? Olen. Ja vaikka en ehkä määrällisesti, niin jokatapauksessa kaikkihan ne on samanlaisia. Aika kyyninen asenne. Kannattaa pitää mielessä, että sitä vanhaakin musiikkia löytyy satojenkin vuosien takaa, ja et ole varmaan parinkymmenen vuoden takaakaan kaikkea vielä kuullut? Sähän tunnet mut hyvin. Harmi että Fortune paljasti mun katalan suunnitelman. Niin ja palatakseni, olen kuullut. Kaikki ne oli samanlaisia. ... äh niitä on liikaa, en jaksakaan. :) Etkä vastannut edes kysymykseen. Ces chaussettes sont ã vous? |
Micho 27.09.2003 10:57:31 | |
---|
Kertokaapa rakkaat toverit, mitkä ovat juuri ne bändi/bändit/artisti/artistit, joiden musiikki kuuluu vain teille. Eli kai tässä nyt kysellään lempibändejä, jotka tosiaan tuntuvat jossain ja joiden musiikki saa teidät parhaimmillaan transsiin.. the crash. transsissa always... |
mie 27.09.2003 11:06:26 | |
---|
Scorpions, Guns N' Roses, Eppu Normaali, Dire Straits... Onhan noita. Kaikki mitä nyt sanon on valetta. |
Jabbe 27.09.2003 11:06:35 | |
---|
Olen. Ja vaikka en ehkä määrällisesti, niin jokatapauksessa kaikkihan ne on samanlaisia. Sovitaan niin. Olet oikeassa, kaikki musiikki tosiaan on samanlaista; kaikessa musiikissa on ääntä jossain muodossa. Sähän tunnet mut hyvin. Harmi että Fortune paljasti mun katalan suunnitelman. No voi harmi. Mitähän mulle olis käynyt jos en olis tajunnu sun suunnitelmiasi? Etkä vastannut edes kysymykseen. No perhana kun se on niin vaikea ja laaja kysymys että joku eesseehän tuosta pitäisi kirjottaa. Tai no, vastaataan nyt ja perustellaan: Don Johnson Big Band koska se on räppipaskaa. Eli hyvää musiikkia. |
Vilhelmus 27.09.2003 11:09:52 | |
---|
Vähän on hohto hävinnyt ja tuntuu itsekin ettei oikein löydy, kun kuuntelu on niin biisipohjaista. Mutta kyllähän se hevi sydäntä lämmittää, niin heitetään Helloween, Gamma Ray ja mustana hevosena The Offspring. |
Dumb 27.09.2003 11:13:17 | |
---|
Tämä on helppo: Apulanta ja KoRn. |
Velko 27.09.2003 12:09:59 | |
---|
Kyllä se on Queen. Etenkin siksi, että lähipiirissäni juuri kukaan ei kyseistä yhtyettä kuuntele tai siitä diggaa, niin se on sitten jäänyt minun "omaksi" jutukseni. (Pekka kuuntelee ja diggaa Queenia, mutta Pekka onkin hyvä jätkä.) Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
jomppa82 27.09.2003 12:12:10 | |
---|
Black Sabbath, Tool, King Crimson, Cure. Nuo nyt ainakin. Terveellä nuorellamiehellä on aina nuha. |
vaiktutus 27.09.2003 12:13:57 | |
---|
Muse. Ja Yup. Ehkä Dandy Warholskin tekee niin. Jag vet inte men jag kan gissa men jag gissar inte. |
Treplev 27.09.2003 12:17:40 | |
---|
Radiohead. Wilco. Sigur Ros melkein, mutta ei kuitenkaan. "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
Jabbe 27.09.2003 12:20:41 | |
---|
Sigur Ros melkein, mutta ei kuitenkaan. Yeah! Mulla on näiden levy just kuuntelussa, aivan loistava! Taisin löytää uuden lempparibändin.. |
Lennu 27.09.2003 12:24:24 | |
---|
Yeah! Mulla on näiden levy just kuuntelussa, aivan loistava! Taisin löytää uuden lempparibändin.. En ole kuullut, mutta tiedän miltä se kuulostaa. (add a smiley here) Ces chaussettes sont ã vous? |
el Bastardo 27.09.2003 12:40:31 | |
---|
Radioheadin Nice dream oli juuri minulle tehty, liittyen muutaman viikon takaiseen vittumaiseen tilanteeseen. Rancidin uutukaisella, Indestructiblella, on biisikaksikko Ghost band - Tropical London, joka kertoo suhteen loppumisesta. Tropical Londonin kerto "If you lose me, girl, you lose a good thing, that's one thing I know for sure" sopi pelottavan hyvin em. fiiliksiin. Se mikä ei tapa, ahistaa. |