Aihe: Selittäkää mulle tason lasku
1 2 3 4 5 6
Bonham
25.09.2003 13:17:36
Elikkä mitä on tämä aika ajoin toistuva puhe muusikoiden.netin tason laskusta..

Olen itse heilunut paikalla aktiivisesti yli vuoden ja sitä ennen silloin tällöin.

Mielestäni taso on noussut, jos se johonkin suuntaan on liikkunut..

Tottakai jäsenmäärän noustessa tulee paljon erilaista kirjoittelua. Mutta koko ajan eri otsikoiden alla on käynnissä hyviä ja monipuolisia keskusteluja. Niitä vaan pitää hieman kaivaa kun aiheita on niin paljon (mikä tietysti johtuu taas tuosta suuresta jäsenmäärästä).

Mielestäni tämä kaikki kuuluu tälläisen foorumin luonteeseen. Ei kai kaiken kirjoittelun tarvitsekkaan olla pelkkää asiaa, tämä on on myös erittäin hyvä tapa rentoutua ja pitää hauskaa. Vaaditaan suljettu ammattilaisten oma foorumi, jos halutaan pysyä pelkällä asialinjalla.. Ja edelleen kannattaa ottaa vertailukohdiksi muita nettifoorumeita:).
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Jabbe
25.09.2003 13:19:51
Montakohan kertaa tästäkin on puhuttu? No, mun mielestä täällä on aina ollut hyvää ja huonoa juttua. Pitäis vaan aina osata löytää ne hyvät jutut sieltä huonojen seasta.
Bonham
25.09.2003 13:21:37
Montakohan kertaa tästäkin on puhuttu? No, mun mielestä täällä on aina ollut hyvää ja huonoa juttua. Pitäis vaan aina osata löytää ne hyvät jutut sieltä huonojen seasta.

Ei ilmeisesti tarpeeksi montaa kertaa... Ja ainahan niitä tekstejä hautautuu uusien alle ja tulee uusia jäseniä...
Jormaz
25.09.2003 13:23:21 (muokattu 25.09.2003 13:23:57)
Ei sen mun mielestä ainakaan tason noususta kerro että jotkut uuvatit jaksaa kirjoittaa yli 23,000 viestiä tayttä paskaa yhteen threadiin.

Jonkun mielestä tason laskua voi olla se, että uusia aiheita ei oikein synny vaan kannattavampaa on ehdottaa käyttämään hakua kun kysellään samoja juttuja.

Tasoa laskee ehdottomasti varomaton Hoho.:ttelu.

LIS: Mainitaan se vielä että olen itse täysin tyytyväinen tasoon ennen ja nyt.
Back to the 80's
Bonham
25.09.2003 13:26:09
Ei sen mun mielestä ainakaan tason noususta kerro että jotkut uuvatit jaksaa kirjoittaa yli 23,000 viestiä tayttä paskaa yhteen threadiin.

Jonkun mielestä tason laskua voi olla se, että uusia aiheita ei oikein synny vaan kannattavampaa on ehdottaa käyttämään hakua kun kysellään samoja juttuja.

Tasoa laskee ehdottomasti varomaton Hoho.:ttelu.

LIS: Mainitaan se vielä että olen itse täysin tyytyväinen tasoon ennen ja nyt.

Minusta se on vaan korrektia, että uuvatit yrittävät pitää täydet paskat yhdellä alueella, eivätkä jaa niitä ympäri foorumia... Ja enkös mä juurikin kirjoittanut jotain siitä sivuston viihteellisestä puolesta?
Härski
25.09.2003 13:28:34 (muokattu 25.09.2003 13:29:37)
Ei se mihinkään ole laskenut eikä laske. Tää on kuitenkin niin paljon paremmin pysyny kuosissa kuin öbaut mikään muu foorumi, että tuskin taso mitenkän romahtaa. Ja jos jotakuta ahdistaa ne 23,000 viestiä yhdessä ketjussa, olkoon iloinen siitä, että ne on nimen omaan SIINÄ ketjussa, kuin ympäri ämpäri foorumia sotkemassa teidän asiallisia, siistejä keskusteluita.

Edit: olen yhtä nopea, kuin laiskiainen. Bonham perkele.
Jabbe
25.09.2003 13:29:13
Minusta se on vaan korrektia, että uuvatit yrittävät pitää täydet paskat yhdellä alueella, eivätkä jaa niitä ympäri foorumia... Ja enkös mä juurikin kirjoittanut jotain siitä sivuston viihteellisestä puolesta?

Niin. Parempi 23,000 kirjoitusta paskanjauhantaa yhdessä topicissa kuin 23,000 kirjoistusta paskanjauhantaa ympäri foorumia. Heh, uusi sananlasku on syntynyt!
Vilhelmus
25.09.2003 13:30:01

Jep. Mun mielestä ehkä sittenkin olisi vielä tarve jollekin sikailupalstalle, niin off-topicissa voisi olla sitä mitä siellä käsittääkseni pitäisikin olla, eli asiallista keskustelua musiikkiin kuulumattomista aiheista.
Härski
25.09.2003 13:30:14
Niin. Parempi 23,000 kirjoitusta paskanjauhantaa yhdessä topicissa kuin 23,000 kirjoistusta paskanjauhantaa ympäri foorumia. Heh, uusi sananlasku on syntynyt!

Parempi Mahe bannissa, kuin kymmenen topicissa.
Jormaz
25.09.2003 13:30:45

Se on täysin ok niin kauan kun ei ole kyse mistään "Tehdään tästä yli 10,000 viestin ketju"-hommasta. Tai ihan sama, enhän mä käy kuitenkaan sitä lukemassa.

Viihdettä toki pitää pitää yllä ja jokainen määrittelee viihteen omalla tavallaan. Tulee sitä itsekin häröiltyä.
Back to the 80's
Bonham
25.09.2003 13:31:01
Mielenkiintoista olisi myös kuulla ylläpidon ja moderaattoreiden näkemys asiasta... tuleeko nykyään paljon bannattavaa ja poistettavia tekstejä entiseen verrattuna (ja taas suhteutettuna jäsenmäärän kasvuun)?
Härski
25.09.2003 13:32:42
Mielenkiintoista olisi myös kuulla ylläpidon ja moderaattoreiden näkemys asiasta... tuleeko nykyään paljon bannattavaa ja poistettavia tekstejä entiseen verrattuna (ja taas suhteutettuna jäsenmäärän kasvuun)?

Varmasti. Mun viestejä on poistettu n. viiden minuutin sisällä siitä, mitä olen ne tänne kirjoittanut. Enkä ole edes Mahe.
M-Juhana
25.09.2003 13:33:52

Hei, eikös ole hyvä, että se paska pysyy siellä yhdessä threadissa. Paska tunkiolle ja asia asiat omaan lokeroon.

Päälinja pitää mielestäni olla silleen, että asiaan vastataan asiallisesti ja paskaan läpätetään.

Eiks je :)
Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ...
Bonham
25.09.2003 13:36:15
Mä en nyt millään jaksa uskoa, että off topic olisi jollain salakavalalla tavalla laskenut koko sivuston tasoa.

Toistaiseksi se vaan on ainoa esille tullut seikka...
Jormaz
25.09.2003 13:39:30
Nyt on porukka tarttunut vähän liikaa tohon off-topiciin. Mainitsin sen vain koska en ymmärrä miksi joku jaksaa kirjoittaa ketjuun jota ei kuitenkaan kukaan lue (vai lukeeko?).
Back to the 80's
M-Juhana
25.09.2003 13:40:29

Mä en nyt millään jaksa uskoa, että off topic olisi jollain salakavalalla tavalla laskenut koko sivuston tasoa.

Toistaiseksi se vaan on ainoa esille tullut seikka...

Jotenkin nyt kulminoituu siihen off-topic ketjuun. Sehän on harmiton ja hauska paska läppä. Kyllä noi 13v. kilju- ja naismurheet ovatten tasonlaskun kannalta oikeampia huolenaiheita.
M-Juhana
25.09.2003 13:41:43 (muokattu 25.09.2003 13:42:22)

Nyt on porukka tarttunut vähän liikaa tohon off-topiciin. Mainitsin sen vain koska en ymmärrä miksi joku jaksaa kirjoittaa ketjuun jota ei kuitenkaan kukaan lue (vai lukeeko?).

No ei sinne 50:tä sivua päivässä lukemattakaan tule, kai...:)
Jabbe
25.09.2003 13:43:39
No ei sinne 50:tä sivua päivässä lukemattakaan tule, kai...:)

Joo. Mutta eihän sitä kenenkään ole pakko lukea? Tuskin ketään haittaa 1 topic jossa on vain turhaa jauhantaa, se on helppo kiertää. Mutta jos niitä olisi 20...
Veikko
25.09.2003 13:44:31

Joo, samoilla linjoilla. Tasonlasku äääh. En minä ole ainakaan huomannut sellaista tapahtuneen. Tosin en ole juurikaan ajatellutkaan koko asiaa. Kai sitä mieltäkin voi olla jos, pyrkii etsimään vain negatiivisia asioita eikä muuta näe.
Veikko on paras! (Sanni 5-vuotta)
Vilhelmus
25.09.2003 13:54:17 (muokattu 25.09.2003 13:56:06)

Tossa off-topicissa ottaa pannuun se, että sen takia Turhuuspalstalle tulee ohjauduttua uusien kirjoitusten vuoksi turhaan. Elikä alueet-sivu kertoo uusista kirjoituksista, ja sitten siellä onkin vaan sitä offtopic-shittiä.

Edit:

"Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa älä turhaan vastaa toisten kirjoituksiin. Täysin turhat yhden tai kahden sanan kommentit poistetaan."

Tuo ei ainakaan siellä offtopicissa tunnu paljon pätevän. Nyt joku neropatti tietenkin tulee katkerana avautumaan ainaiseen tapaan että "itse hohottelette"...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)