lindo 06.12.2003 17:13:30 | |
---|
OMG, kattelin just tuossa tuon piirretyn ja kuuntelin kun Koriseva veteli siinä ja totesin että eikö nyt Suomesta yhtää kauheempaa laulajaa löytynyt,tuohon äänirooliin. Oishan Suomesta nyt varmaan löytynyt OIKEESTI hyviäkin laulajia. Mitä mieltä? I don't belive anything, if i don't see it first |
MrQ 06.12.2003 18:14:35 | |
---|
OMG, kattelin just tuossa tuon piirretyn ja kuuntelin kun Koriseva veteli siinä ja totesin että eikö nyt Suomesta yhtää kauheempaa laulajaa löytynyt,tuohon äänirooliin. Oishan Suomesta nyt varmaan löytynyt OIKEESTI hyviäkin laulajia. Mitä mieltä? Laulaa ihan vitun hyvin sen nimipiisin. Muutoin korisevan tuotanto läpikohtaisesti kauheaa. |
Aerodactev 06.12.2003 18:31:50 | |
---|
Ihanhan nuotilleen se meni. Eiköhän se ole laulussa tärkeintä. |
Noita 06.12.2003 20:38:36 | |
---|
No mutta sehän oli just sopiva tuohon! Koriseva on muuten aika hirveä, mutta Hokapontaksena eri mainio. Ja muuten Pocahontas 2 on niin hirveä, ala-arvoinen, turha, kuvottava ja raiskaa ja pilaa alkuperäisen tarinan niin pahasti, että ihan oksettaa.. Jatko-osattomat piirretyt kunniaan! Perkele. On kirosana. |
Juugeli 06.12.2003 20:54:41 | |
---|
Jatko-osattomat piirretyt kunniaan! Kaunotar ja Hirviö rulez! I miss the comfort in being sad (Kurt Cobain) |
Angie 06.12.2003 21:13:46 | |
---|
Jatko-osattomat piirretyt kunniaan! Kaunotar ja Hirviö rulez! ..Kaunottarella ja Hirviöllä on itse asiassa jatko-osa. Sen nimi on joku "Belle ja ihana joulu" (Liisa Ihmemaassa-piirretyllä ei taida olla jatko-osaa?.. Se on aika raju, pelkäsin sitä pienenä.. Puoltoista tuntinen huumetrippi.) You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
Juugeli 06.12.2003 21:21:23 | |
---|
..Kaunottarella ja Hirviöllä on itse asiassa jatko-osa. Sen nimi on joku "Belle ja ihana joulu" No voi vittu. Sitten Basil Hiiri, Mestarietsivä. Ei kai sille ole jatko-osaa? I miss the comfort in being sad (Kurt Cobain) |
Angie 06.12.2003 22:03:04 (muokattu 06.12.2003 22:03:41) | |
---|
No voi vittu. Sitten Basil Hiiri, Mestarietsivä. Ei kai sille ole jatko-osaa? Mulla on jotenkin sellanen olo, että sillekkin on tehty jotain jatkoa... Ehkä jotain sen tyylistä, kun Aladdinistakin on se sellanen Jasmin-sarja. "Jasmin ja aavikon ruusu", "Jasminin syntymäpäivä", "Jasmin ja erämaan ryövärit", jne. En nyt vaan millään saa mieleeni mitään nimiä... Mutta voin olla väärässäkin. Mulla on rutkasti nuorempi pikkusisko, joka on Disney-leffojen suurkuluttaja... edit: typoja You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
Rikke 06.12.2003 22:36:28 | |
---|
Mulla on rutkasti nuorempi pikkusisko, joka on Disney-leffojen suurkuluttaja...
Niinpä tietenkin... Emmekö elämöikkään eläimen elimistössä? |
MetalliHippi 06.12.2003 22:47:39 (muokattu 06.12.2003 22:48:10) | |
---|
Ainakaan Miekka Kivessä ei ole saanut jatko-osia. Sen menestys nyt oli toisaalta sen verta vaatimaton. Onneksi, se on minun lempilevareitani Disneyn piirretyistä. Nykyisin termi "Disney-klassikko" saa minussa aikaan inhotusreaktion. En tiedä sitten, johtuuko ylitarjonnasta, heikoista esityksistä vaiko niistä ah niin kivoista jatko-osista, joita on pakko tunkea joka läveen. Tämän Pocahontasinkin kuvaa himmentää se em. ala-arvoinen jatko-osa. Ei siinä muuten mitään, mutta kun niitä vertaa väkisinkin alkuperäisen kanssa ja sitten miettii, että rahastako tässä nyt olikin pelkästään kyse? Tehdään uusi inkkaribrändi ja kiskotaan kaikki pennoset, mitä löytyy. Onnistuneimpia jatko-osia on ehkä Toy Story 2, tosin se onkin Pixarin tekemä. Mielipiteeni on, että Disney saisi hidastaa tahtia piirretyissään, ja keskittyä kenties vain yhteen oikeasti hyvään tekeleeseen vuodessa. Ei jumalauta kolme tuotosta samalla hetkellä, ja jatko-osat päälle. Uskottavuushan siinä menee. muokkaus: n ja n. En minä tiedä, kunhan kirjoitan. |
Aerodactev 06.12.2003 22:56:16 | |
---|
Ainakaan Miekka Kivessä ei ole saanut jatko-osia. Ja Black Cauldron. Eli hiidenpatako se suomeksi on. |
MetalliHippi 06.12.2003 22:58:09 (muokattu 06.12.2003 22:58:25) | |
---|
Ja Black Cauldron. Eli hiidenpatako se suomeksi on. Olihan se pannassakin niin kauan. Tuskinpa edes harkitsevat jatko-osia. Voisi maine mennä sellaisesta. Oliko Topilla ja Tessulla jatkoa? En minä tiedä, kunhan kirjoitan. |
Aerodactev 06.12.2003 22:59:35 | |
---|
Oliko Topilla ja Tessulla jatkoa? Kyllä. |
MetalliHippi 06.12.2003 23:15:28 | |
---|
Kyllä. Ja paska sentään. Ehkäpä pitäisi vain boikotoida Disney-leffoja. En minä tiedä, kunhan kirjoitan. |
Angie 06.12.2003 23:38:12 | |
---|
Niinpä tietenkin... Hitto, on on! ...no kyllä minäkin katson Disneyn leffoja, mutta jatko-osia en. Leijonakuningas 2:n näin ja siitä tuohduin sen verran, ettei ole sen jälkeen maistunut.. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
MotoPsycho 06.12.2003 23:53:25 (muokattu 06.12.2003 23:58:25) | |
---|
Onnistuneimpia jatko-osia on ehkä Toy Story 2, tosin se onkin Pixarin tekemä. Ainakin Bernard ja Bianca Australiassa on laadukas elokuva ja on jatko-osa. Ensimmäistä osaa en olekaan nähnyt. Yksi harvoja Disney-leffoja joita en ole nähnyt. Aladdinin jälkeen Disneyltä ei ole tullut kuin muutama oikeasti klassikon maineen ansaitsevaa elokuvaa. Hiidenpata on ehkä paras Disney-leffa. Suurin suu on se, ettei siinä lauleta ollenkaan (muistaakseni). Pienenä ne laulut olivat hyviä ja mukavia mutta näin vanhempana ne ottavat lähinnä päähän. Joka välissä pitää lauleskella. Joihinkin elokuviin laulut sopivat hyvin, mikä tekee niistä siedettäviä. Niin ja topiciin vastatakseni: kyllä Koriseva vetää ihan kelpo suorituksen. Huonommin se näyttelee kuin laulaa. Onhan Disney-leffoissa nähty/kuultu sitäkin, että lauluissa on eri ääni kuin puhekohdissa. Kylläpäs tuli avauduttua... ja Disney-leffoista vielä... edit: lisäsin kappaleen ettei mene täysin off-topiciksi... Ellen: Mitäs teidän keikkabussissanne sitten tehdään?
A.W.Yrjänä: Katsotaan ikkunasta ulos ja näytetään synkiltä. |
Angie 07.12.2003 00:01:28 | |
---|
Yksi Disney-suosikkini on kerrassaan ihastuttava Nightmare Before Christmas(!). Olen nähnyt sen kauhistuttavan monta kertaa ja tykkään siitä aina ihan kauheasti. Tajusin vasta vähän aikaa sitten, että suosikkileffani, Saksikäsi Edwardin ohjaaja on sama Tim Burton, jonka luoma on myös Nightma..etc. Kewl. You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
lindo 07.12.2003 10:33:55 (muokattu 07.12.2003 10:34:42) | |
---|
Ihanhan nuotilleen se meni. Eiköhän se ole laulussa tärkeintä. Laulaa ihan vitun hyvin sen nimipiisin... Voihan vi**u, ootteko oikeesti tuota mieltä?! Kannattaisko kaivaa esiin tuo alkuperäinen veto tai sitten tuo Vanessa Williams'in versio joka soi myös tuon suomenkielisen elokuvan lopussa, niin huomaatte eron oikeesti hyvän laulajan ja tango-laulajan välillä. Korisevan laulu oli ihan hirveetä, ja kuullosti siltä että vetelee ns. äärirajoillaa ja ns. "tuuttasi" läpi kaikki korkeat äänet ja laulussa EI todellakaan ole pääasia se että menee nuotilleen. I don't belive anything, if i don't see it first |
Aerodactev 07.12.2003 11:48:27 | |
---|
Voihan vi**u, ootteko oikeesti tuota mieltä?! Kannattaisko kaivaa esiin tuo alkuperäinen veto tai sitten tuo Vanessa Williams'in versio joka soi myös tuon suomenkielisen elokuvan lopussa, niin huomaatte eron oikeesti hyvän laulajan ja tango-laulajan välillä. Korisevan laulu oli ihan hirveetä, ja kuullosti siltä että vetelee ns. äärirajoillaa ja ns. "tuuttasi" läpi kaikki korkeat äänet ja laulussa EI todellakaan ole pääasia se että menee nuotilleen. (Kirj. huom. nuottikorvani on aika puinen) |
Buusteri 07.12.2003 11:52:38 | |
---|
Kyllä se Mulan vaan vie voiton minun arvoasteikollani. Se minilohikäärme kruunaa koko leffan :) Ja hetkinen, onko Mulanilla jatko-osaa? eikai.. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |