Aihe: Keikkajulisteiden liimauksesta
1
leka
06.02.2004 14:57:39
Kyllä nyt taas ketuttaa.. Kävin kaupungilla kääntymässä ja huomasin kuinka monessa paikassa oli meidän tapahtuman mainoksen päälle lätkäisty uusi juliste, tai muuten vaan revitty se juliste alas.

Eikös tästä nyt ole kirjoittamaton sääntö, että ei laiteta toisten ilmoitusten päälle? Olisi siinä vieressä/alla/yläpuolella tilaa laittaa se oma ilmoitus.

Onpa todella kivaa käydä viimeisillä rahoilla painattamassa uusia julisteita..
yleistäminen on aina väärin
Karlsson
06.02.2004 15:02:26
Kyllä nyt taas ketuttaa.. Kävin kaupungilla kääntymässä ja huomasin kuinka monessa paikassa oli meidän tapahtuman mainoksen päälle lätkäisty uusi juliste, tai muuten vaan revitty se juliste alas.

Eikös tästä nyt ole kirjoittamaton sääntö, että ei laiteta toisten ilmoitusten päälle? Olisi siinä vieressä/alla/yläpuolella tilaa laittaa se oma ilmoitus.

Ei, kyllä tuo näyttää toimivan kyynärpäätaktiikalla usein ja valitettavasti.
"Hatala, hatala, hatala hey, Play my sitar every day!" - Dr. Bombay
Bonham
06.02.2004 15:03:46
Ainakin Turussa homma mennyt ihan metsään... ja sitten on vielä yksi eläkeläispappa, joka päivät pitkät viiltelee pienellä ruuvarilla jullareita rikki ja jättää ne roikkumaan alalaidasta... ei kovin kaunista...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Osmo
06.02.2004 15:06:58

Tämä on väärin. Kyllä pitäisi arvostaa kanssamuusikoita sen verran että tämmöistä ei tapahtuisi. Inhottavaa.
Naama umpeen apina!
Errorist
06.02.2004 20:07:02
Ainakin Turussa homma mennyt ihan metsään... ja sitten on vielä yksi eläkeläispappa, joka päivät pitkät viiltelee pienellä ruuvarilla jullareita rikki ja jättää ne roikkumaan alalaidasta... ei kovin kaunista...

Kyllä minä olen sitä mieltä että eläkeläiset (ei siis kyseinen yhtye vaan tämä vanha kansanryhmä) ovat pahimpia vandaaleita.
Käykääpäs veljet ja siskot tutustumassa uusiin EuroNicen sivuihin.
Mastodont
07.02.2004 15:43:06
Itse olen pitänyt itsestäänselvänä, että vain vanhojen julisteiden päälle voi liimata uusia. Poikkeuksena tietenkin semmoiset urpot, joiden tiedän viis veisaavan muiden julisteista.

Täällä Helsingissä julisteen elinkaari on kyllä hävettävän lyhyt, pari päivää parhaimmillaan. Ei auta kuin vetää monta kierrosta ja lisäksi kauppojen/kapakoiden väliköihin (pitää tosin kysyä kohteliaasti lupa). Olen miettinyt jatkossa panostaa vain tarra-arkille monistettuihin 10x20 cm mini-ilmoihin. Pysyvät paremmin, erottuvat myös ja niitä voi lätkiä aina, kun sattuu olemaan kaupungilla.
"Trying is the first step towards failure." --Homer Simpson
Nuuskamuikkunen
07.02.2004 15:59:47
Mikähän jännä mieleyhtymä juuri vanhemmilla ihmisillä on näihin flyereihin ja seinäilmoituksiin? Aivan kuin ne edustaisivat heille joitain "vihollisen" propaganda julisteita. Jos pyydät lupaa laittaa ilmoituksen kaupan oveen lavatansseista, on aivan itsestään selvää, että lupa myönnetään. Mutta jos kyseessä onkin yllättäen joku nuorten tapahtuma, onkin tilanne aivan toinen.
Kahvi on hyvää.
Bonham
07.02.2004 16:41:25
Mikähän jännä mieleyhtymä juuri vanhemmilla ihmisillä on näihin flyereihin ja seinäilmoituksiin? Aivan kuin ne edustaisivat heille joitain "vihollisen" propaganda julisteita. Jos pyydät lupaa laittaa ilmoituksen kaupan oveen lavatansseista, on aivan itsestään selvää, että lupa myönnetään. Mutta jos kyseessä onkin yllättäen joku nuorten tapahtuma, onkin tilanne aivan toinen.

Lavatansseja taitaa olla aika paljon vähemmän kun muita konsertteja yhteensä... ja aina on niitä hölmöjä, jotka laittaa julisteita mm ikkunoihin yms... menee maine kaikilta...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Nuuskamuikkunen
07.02.2004 17:06:29
Monesti on käynyt mielessä, että pitäisikä alkaa keräilemään keikkailmoituksia. Voisi koristella kotona jonkun nurkan niillä. Toisaalta paremmalta ne ulkona näyttävät. Minä näin joskus dokumentin New Yorkilaisesta miehestä, joka kävi repimässä vanhoja ilmoituksia ja teki niistä taidettaan. En muista enää kunnolla sitä, mutta se oli aika kulttikamaa.
Kahvi on hyvää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)