progeny 06.02.2004 13:20:50 | |
---|
Hei, kertokaa! Oon duunissa 8/pv ja se vie suurimman osan päivästä hukkaan. Eli ku tuun kotiin oon jo väsynyt ja ei ehi soittaa skittaa paljonkaan ku kaikkee muuta hässäkkääkin pitää hoidella. Miten voisin treenata duunissa ilman kitaraa ja ottamatta kitaraa duuniin? |
KooMikko 06.02.2004 13:22:05 | |
---|
Hei, kertokaa! Oon duunissa 8/pv ja se vie suurimman osan päivästä hukkaan. Eli ku tuun kotiin oon jo väsynyt ja ei ehi soittaa skittaa paljonkaan ku kaikkee muuta hässäkkääkin pitää hoidella. Miten voisin treenata duunissa ilman kitaraa ja ottamatta kitaraa duuniin? Äh, lopputili vaan, niin jää kitaransoitolle aikaa. |
Juntunen 06.02.2004 13:25:50 | |
---|
Miten voisin treenata duunissa ilman kitaraa ja ottamatta kitaraa duuniin? Eipä sitä kitaransoittoa oikeen ilman kitaraa voi treenata. Viikonloppuna pitää sitten yrittää. Kaikki on kiinni ajankäytön priorisoinnista. Näin olemme mekin kovasti opiskelevat huomanneet. |
Nuuskamuikkunen 06.02.2004 13:30:49 | |
---|
Hei, kertokaa! Oon duunissa 8/pv ja se vie suurimman osan päivästä hukkaan. Eli ku tuun kotiin oon jo väsynyt ja ei ehi soittaa skittaa paljonkaan ku kaikkee muuta hässäkkääkin pitää hoidella. Miten voisin treenata duunissa ilman kitaraa ja ottamatta kitaraa duuniin? Työssä tehdään töitä ja vapaa-ajalla voi tehdä mitä lystää. Se on vain kiinni asenteesta ja asioiden järjestelystä, miten aikansa saa käytettyä tehokkaasti. Eikä harrastukset saa käydä työstä. Kahvi on hyvää. |