Speedy 04.02.2004 08:46:36 | |
---|
Olenpa menossa tänään keikalle Joensuuhun, ja pitäs käyrä tuolla kyseisessä liikkeessä, mutta millään ei taas jaksa muistaa, moneenko on auki..? Että kerkee käydä.. Mitäs muita levyliikkeitä Joensuussa on.. ( ja missä)? "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Juho L 04.02.2004 08:50:32 | |
---|
Avoinna arkisin 10-18 lauantaisin 10-15 pidempäänkin jos huvittaa Kotisivuilta lainattu. Eipä sitä tuon lisäksi taida oikein levykauppoja olla. En ainakaan minä tiedä muita. Tuo Levy-Eskot on ihan jees putiikki. Laaja valikoima ja vähän erikoisempiakin levyjä löytyy. Myykää minulle Kaoss Pad. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
mie666 04.02.2004 12:31:29 | |
---|
3 hurraa huutoa levyeskoille !!!!!!! |
askomiko 04.02.2004 12:33:34 | |
---|
Mitä keikkailet, pitääkö tulla katsomaan? |
doolittle 04.02.2004 12:55:29 | |
---|
terveisiä kimmolle "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Speedy 04.02.2004 13:44:02 | |
---|
Mitä keikkailet, pitääkö tulla katsomaan? No jos humppa kiinnostaa, niin mikä jottei..;) (en suosittele, terveydelle haitallista) Mutta tuolla Kimmelin puolella ollaan juu..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
kimmo 04.02.2004 14:47:08 | |
---|
terveisiä kimmolle kiitoskiitos. hyvä kauppahan tämä meidän pikkupuoti, nytkin on niin paljon joutoaikaa että joutaa netissä sekoilemaan. tuokaa äkkiä sitä rahaa meille niin miusta tulee rikas... |
Vimpo 04.02.2004 15:16:20 | |
---|
Mikä se uusi divari on siinä pt-talossa? Näytti niin pelottavalta etten uskaltanut käydä. |
askomiko 04.02.2004 16:30:05 | |
---|
Ai, mie luulin että kimmon legendaarinen soitinkauppa, mutta levykaupassakin on sitten kimmo. Hyvä hyvä. |
Jabbe 04.02.2004 16:54:06 | |
---|
Hyvähyvähyvä Levy-Eskot! Voiskin lähtee vaikka huomenissa käymään, ois kivasti 9 leimaa kortissa ja 20e taskussa.. :P My name is Baron, Jabbe Baron. |
Anarkiapurilainen 05.02.2004 04:01:08 | |
---|
Levy-Eskot ovat kyllä yksi suosikkilevykaupoistani, vaikka en paikkakunnalla tai edes lähellä asukaan. Tuolta on monta rakasta levyä tullut ostettua jo silloin kuin lafka tunnettiin nimellä Pikku Enkeli. Myös Kimmon levyarvostelut Toiseen Vaihtoehtoon ovat innoittaneen tutustumaan uusiin artisteihin, kiitos siitä. |
kimmo 05.02.2004 10:45:11 | |
---|
Levy-Eskot ovat kyllä yksi suosikkilevykaupoistani, vaikka en paikkakunnalla tai edes lähellä asukaan. Tuolta on monta rakasta levyä tullut ostettua jo silloin kuin lafka tunnettiin nimellä Pikku Enkeli. Myös Kimmon levyarvostelut Toiseen Vaihtoehtoon ovat innoittaneen tutustumaan uusiin artisteihin, kiitos siitä. Kylläpäs täällä on mukavasti minusta ja kaupastamme kirjailtu, kiitos eniten paljon. Korjataan nyt kuitenkin tuota lafka-hommaa sen verran, että Pikku Enkeli ja Levy-Eskot on ollut kaksi aivan eri kauppaa. Näillä kahdella on aivan tyystin eri omistajapohja. Vaikka eipä tällä seikalla taida olla merkitystä kuin meille itsellemme. |
salmivaara 05.02.2004 11:04:55 | |
---|
Myös Kimmon levyarvostelut Toiseen Vaihtoehtoon ovat innoittaneen tutustumaan uusiin artisteihin, kiitos siitä. Word! Miksei Kimmo muuten enää noita tee? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
kimmo 05.02.2004 12:08:50 | |
---|
Word! Miksei Kimmo muuten enää noita tee? Tulin siihen tulokseen, että mikä se muka olen minä muitten tekemisiä arvostelemaan. Nykyisellään taas tuntuu siltä, että voisin ryhtyä arvioimaan levyarvosteluja. Enkä tällä tarkoita vain Toista Vaihtoehtoa. |
salmivaara 06.02.2004 10:47:28 | |
---|
Tulin siihen tulokseen, että mikä se muka olen minä muitten tekemisiä arvostelemaan. Nykyisellään taas tuntuu siltä, että voisin ryhtyä arvioimaan levyarvosteluja. Enkä tällä tarkoita vain Toista Vaihtoehtoa. Arvioimaan levyarvosteluja? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Jabbe 06.02.2004 11:31:10 | |
---|
Arvioimaan levyarvosteluja? Ts. Kritisoimaan kritiikkiä? My name is Baron, Jabbe Baron. |
kimmo 06.02.2004 13:40:05 | |
---|
Ts. Kritisoimaan kritiikkiä? Just niin, mutta älkää nyt kauhean vakavasti tuohon suhtautuko. Joskus vaan tuntuu, että kriitikot unohtavat kikkaillessaan arvostella itse levyä yms. Vaan eipä se minua haittaa. Kukin kantaa vastuun omista tekemisistään tai tekemättä jättämisistään. Antoisia musiikin kuunteluhetkiä kaikille, niin kriitikoille kuin meille muillekin! |