Aihe: Kansitaiteilijoita
1 2
Cletus Awreetus
01.05.2004 23:30:51
Kertokaapa, mistä saisi taidokkaan kansitaiteilijan duunaamaan demon kannen, ja kuinkakohan paljon tuollainen lysti maksaa. Sähköpostiosoitteita saa myös kertoa!
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Bilharzia
01.05.2004 23:38:36
Kannattaakohan demon kantta koristaa tilatulla työllä?
www.LifeofDebauchery.Com
Karlsson
02.05.2004 00:13:17

Juh, tuppaavat graafikoiden sinänsä myyvät tekeleet maksamaan kuitenkin.

Ei muuta kuin puuvärit käteen ja pykäämään! Itse tehty on parhaiten tehty!
Myydään basso: 6-kielinen Samick/ Valley Arts. Halavalla lähtee!
leka
02.05.2004 00:21:35 (muokattu 02.05.2004 00:22:16)
kyselemällä kaveripiiristä saattaapi löytyä joku taiteellinen heppu, joka tekaisee parin tuopin hinnalla komiat kannet

edit: tulipas selkeä lause...
reijoteppo - "Matti Vanhasta sais kyllä mun puolesta iskee lekalla kyrpään...enkä nyt tarkoita m.netin lekaa..."
Vilhelmus
02.05.2004 09:51:06

Kertokaapa, mistä saisi taidokkaan kansitaiteilijan duunaamaan demon kannen, ja kuinkakohan paljon tuollainen lysti maksaa. Sähköpostiosoitteita saa myös kertoa!

En muista osoitteita, mutta katos nyt sitten hevi-ihmisenä kuukkelista vaikka Toxic Angelin ja Genociden töitä, jos Suomen aluetta ajatellaan.
Aerodactev
02.05.2004 09:57:10
Ja kannattaa muuten hankkia sellainen, joka tekee työnsä käsin. Mikään ei ole kauheampaa kuin nykyaikana yleiset 3DStudio MAXilla tai Lightwavella väännetyt 3D-grafiikkakannet.
If it's good, it must be progressive!
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
sub zero
02.05.2004 10:37:52

Jos itse ei halua yrittää (mikä on ihan ymmärrettävää jos ei osaa piirtää hyvin), niin kyllähän voi yrittää löytää jonkun piirtäjänalun, joka piirtää mielellään ilmaiseksi jos vain kuva tulee tarpeeseen. Luulisi ettei sellaisen löytäminen ole mahdoton tehtävä.

Itse saattaisin tehdä kannet niin että etsisin netistä jotain kuvia. Vaikka valokuva. Riippuu tietysti musiikin tyylistä, mutta joku hieno valokuva voisi olla hyvä levyn kansi.
Vilhelmus
02.05.2004 10:42:23

Itse saattaisin tehdä kannet niin että etsisin netistä jotain kuvia. Vaikka valokuva. Riippuu tietysti musiikin tyylistä, mutta joku hieno valokuva voisi olla hyvä levyn kansi.

Kannattaa muistaa tässä asiassa lain noudattaminen.
Tapani L
02.05.2004 11:01:21 (muokattu 02.05.2004 11:04:43)

Katso osoitteesta www.syndikaatti.org

En tiedä kunka ammattilaisia (eli suostuvatko halvalla tekemään kansia kenenkään demoon) nuo piirtäjät/taiteilijat siellä ovat, mutta ainakin aivan saatanan hienoja töitä ovat tehneet.

Kannattaa ainakin kysyä.

EDIT: Katso siis foorumilta vaikkapa "Valmiit työt" -kohta.
sub zero
02.05.2004 11:27:42 (muokattu 02.05.2004 11:28:17)
Kannattaa muistaa tässä asiassa lain noudattaminen.

Ei kannata, koska jos noudattaa lakia niin silloin voi olla, että ei voi käyttää jotain kuvaa jota muuten voisi.

Kuvaa ei muuten tarvitse kun vähän modifioida niin sen copyrightit laukeaa
Vilhelmus
02.05.2004 11:32:10

Ei kannata, koska jos noudattaa lakia niin silloin voi olla, että ei voi käyttää jotain kuvaa jota muuten voisi.

Sinä se sitten vasta fiksu mies olet.
Tupuna
02.05.2004 11:36:21
Sinä se sitten vasta fiksu mies olet.

Noniin, höpöhöpö Vilhelmus. Subzero on ihan oikeassa siinä, että kuvan copyrightit ovat aika pienet siinä suhteessa, että kuvaa saa muunnella, jolloin copyrightit todella laukeavat. Eli kuvasta saa tehdä vapaan muunnelman, jolloin tekijänoikeudet siirtyvät tälle vapaan muunnelman tekijälle.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Vilhelmus
02.05.2004 11:39:31

Noniin, höpöhöpö Vilhelmus.

Kannattaa seurata sen verran, että huomaa mitä osaa on lainattu.
leka
02.05.2004 11:52:00
Noniin, höpöhöpö Vilhelmus. Subzero on ihan oikeassa siinä, että kuvan copyrightit ovat aika pienet siinä suhteessa, että kuvaa saa muunnella, jolloin copyrightit todella laukeavat. Eli kuvasta saa tehdä vapaan muunnelman, jolloin tekijänoikeudet siirtyvät tälle vapaan muunnelman tekijälle.

Mutta sitä pitää sitten muunnella merkittävästi, ei riitä että rajaa uudelleen ja muuttaa mustavalkoiseksi.
reijoteppo - "Matti Vanhasta sais kyllä mun puolesta iskee lekalla kyrpään...enkä nyt tarkoita m.netin lekaa..."
Fortune
02.05.2004 12:03:16
Minä voin tehdä.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Sammakko
02.05.2004 13:59:50 (muokattu 02.05.2004 14:00:50)

Minä voin tehdä.

Ilmasiks? Voitko tehdä mullekkin (bändille) sitten joskus? Oon huomannu että hallitset homman. Pieni korvaus on tietty paikallaan. Kympillä puuvärityö ja postikulut?
Puli puli..
Fortune
02.05.2004 14:01:44 (muokattu 02.05.2004 14:11:17)
Ilmasiks? Voitko tehdä mullekkin (bändille) sitten joskus? Oon huomannu että hallitset homman.

Kyllä minä olen sen verran harrastelija, että jos jälki kelpaa niin valmista demoa ja nimellistä korvausta (materiaalit yms. kulut) vastaan voin kannet koettaa kyhätä.

Kaupalliset jutut sitten erikseen.

EDIT: Saa siis ehdotella, jos tarvetta on, inspiraatio on nollissa ja haasteita kaivataan.

Puuväreistä en tiedä, mutta akryyliä, tussia ja akvarellia löytyy. Kai minä voi puuväreilläkin tehdä, jos jotakuta sellainen kiihottaa :)
sub zero
02.05.2004 14:43:33

Mardukin "Fuck Me Jesus" on demolevy (jonka levy-yhtiö päätti laittaa myyntiin ja on myynnissä vieläkin levykaupoissa). Siinä on todella kuuluisa kansi. Kerran näin junassa hevarin, jolla oli siitä kannesta tehty t-paita.
Fortune
02.05.2004 15:19:50

Niin, sen uuden tuotoksen tekjänoikeudet. Mutta tapana on kysyä lupa muokattavan teoksen tekijältä, se on korrektia.

Ja useimmiten lupa heltiää.
Viceroy
02.05.2004 15:19:56

Mardukin "Fuck Me Jesus" on demolevy (jonka levy-yhtiö päätti laittaa myyntiin ja on myynnissä vieläkin levykaupoissa). Siinä on todella kuuluisa kansi. Kerran näin junassa hevarin, jolla oli siitä kannesta tehty t-paita.

Oliko tämä se, jossa naisihminen touhuaa ristin kanssa?
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)