mr.bungle 09.05.2004 01:55:08 (muokattu 09.05.2004 02:29:08) | |
---|
Ozric Tentaclesin 8.5 Tampereen keikan järjestäjä boikottiin! (olisi kiva jos joku kaivaisi keikkajärkkärin tiedot esille ja julkistaisi tässä ketjussa). Syy: Sisäänpääsymaksun (20 euroa) lisäksi narikkamaksu (2 euroa) oli PAKOLLINEN riippumatta siitä oliko narikalle tarvetta, vai EI. Esim. minulla ei juuri sillä hetkellä tietenkään ollut käteistä, kun satuin tilaisuuteen saapumaan. Onneksi kaveri vieressä lainasi tarvittavan määrän. Myös kuittia narikkamaksusta ei saanut pyydettäessä. Onko moinen edes laillista? Jos mainostetaan tilaisuuteen pääsevän tietyllä hinnalla, ja liputkin on ennakkoon ostettu, ei kuitenkaan ilman käteistä pääse tuulikaappia pidemmälle?! Nipotusta ehkä, mutta vituttaa ihan periaatteesta. Edit: vitutusta lisää poke joka vastasi uteluihin: älä valita tai heitän sut pihalle. Olin selvin päin, enkä edes muistuta ulkoisesti Tentacles -fania :P |
Nuuskamuikkunen 09.05.2004 09:48:49 (muokattu 09.05.2004 09:49:12) | |
---|
Jos ne järjestäjät ajatteli, että suurinosa porukasta on niin sekaisin, etteivät osaa pistää vastaan yhtä narikkamaksua. :) Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
sini 09.05.2004 09:52:48 | |
---|
Noin on käynyt kaiketi aika monelle. Osaan jo varautua, mutta pitäisihän mun mielestä siitä narikkamaksusta ilmoittaa myös. |
ercciman 09.05.2004 09:52:52 | |
---|
Olikohan Helsingissä sama juttu? Otin turhaan takin mukaan kun sitä ei edes tarvittu, mutta en tiiä olisko se narikkamaksu sit ollu joka tapauksessa pakollinen.. xoxoxoxo |
lxi 09.05.2004 10:29:16 (muokattu 09.05.2004 10:30:18) | |
---|
Tuollainen narikkanatsismi vituttaa jo ihan periaatteesta. Itse en keikalla ollut, mutta tuollainen toiminta tuntuu olevan vain lisääntymään päin. Läskipäistä touhua. Ja poken käytös vielä pisteenä i:n päälle... "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
Deep Shadow 09.05.2004 10:56:56 | |
---|
Sisäänpääsymaksun (20 euroa) lisäksi narikkamaksu (2 euroa) oli PAKOLLINEN riippumatta siitä oliko narikalle tarvetta, vai EI. Esim. minulla ei juuri sillä hetkellä tietenkään ollut käteistä, kun satuin tilaisuuteen saapumaan. Onneksi kaveri vieressä lainasi tarvittavan määrän. Myös kuittia narikkamaksusta ei saanut pyydettäessä. Onko moinen edes laillista? Jos mainostetaan tilaisuuteen pääsevän tietyllä hinnalla, ja liputkin on ennakkoon ostettu, ei kuitenkaan ilman käteistä pääse tuulikaappia pidemmälle?! Nipotusta ehkä, mutta vituttaa ihan periaatteesta. Edit: vitutusta lisää poke joka vastasi uteluihin: älä valita tai heitän sut pihalle. Olin selvin päin, enkä edes muistuta ulkoisesti Tentacles -fania :P Kyllähän se kohtuullista olisi ilmoittaa jos narikka maksu on pakollinen, riippumatta käyttääkö narikkaa. Toisin sanoen kyseessä on vielä ylimääräinen sisäänpääsymaksu. Tuo kuitti juttu on kyllä sellainen, mitä voi aina käyttää jos alkaa joku juttu vituttamaan, koska kuittihan pitäisi saada AINA, kun ostaa palveluita tai tavaraa tai muuta vastaavaa. Pakko sieltä on silloin kuitti saada, jos sitä pyytää... Sama homma pätee esim. Mäkkäriin... Voi aina ihan omaa vittumaisuuttaan pyytää sen kuitin, niin eivät pääse huijaamaan arvonlisäveroilla... ”Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta.” -Matti Nykänen |
Nimismies 09.05.2004 11:19:48 (muokattu 09.05.2004 11:20:17) | |
---|
EDIT: Liikaa avautumista. Myötätunnot topicin aloittajalle. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Fortune 09.05.2004 11:21:54 | |
---|
Minä kyllä varaan aina kapakkaan mennessä ylimääräistä noita pakkonarikoita varten. Joka toisessa paikassahan moinen on. Eli se on sellainen "pitää tietää" -juttu. Kaiken huippu oli Espoontorin laaturavintelin 5 euron sisäänpääsymaksu (ohjelmana karaokea :) plus 3 euroa narikkaan (oli kesä, mitään ei ollut jättää sinne). En mennyt :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
juxi 09.05.2004 11:45:43 | |
---|
Sama juttu H:gin keikalla makasiineillä ja senhän arvasi jo etukäteen.. Se miljoonia maksanut sisäänpääsy vei kaiken käteisen, eikä paikassa käynyt edes visa electron. Onneksi kanssamatkustaja tarjosi narikan. Köyhää meininkiä. |
Jormaz 09.05.2004 12:09:19 | |
---|
Kaiken huippu oli Espoontorin laaturavintelin Kruunu? So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Fortune 09.05.2004 12:23:57 | |
---|
Kruunu? 10 points and a parrot badge. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Jormaz 09.05.2004 12:47:17 | |
---|
10 points and a parrot badge. Muistan (no joo?) ite kerran kunnon tuiskeessa menneeni Kruunuun, sisään makso ihan vitusti. Varmaan yhtä paljon ku muinaiseen Fenniaan Rautatientorilla.. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Kapane 09.05.2004 13:01:52 | |
---|
eikös tuollainen kytkyn kauppa ole lailla kielletty suomessa. mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
ReBeat 09.05.2004 14:12:30 | |
---|
Tekemällä ei synny musiikkia. |
gheisari 09.05.2004 14:41:38 | |
---|
ulkopuolinen portsarifirma perii eteispalvelumaksua |
Fortune 09.05.2004 14:43:01 | |
---|
ulkopuolinen portsarifirma perii eteispalvelumaksua Eihän se asian laittomuutta vähennä. Kirjoittaisivat vaikka tussilla siihen ulko-oven lappuun että "Ruma kaljupää perii pääsymaksun lisäksi omaan taskuun suojelurahaa 3 euroa, varaudu siihen, pattipää." "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Dunga 09.05.2004 15:10:25 | |
---|
Minullekin erään porilaisen baarin poke huuteli eilen perään, että "Maksat sitte sen narikan!", vaikka ei minulla ollut takkia/tarvetta narikkaan. Haistatin vitut mielessäni, enkä maksanut. It´s hard to be a tonttumies.... IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Dr. Muff 09.05.2004 15:12:00 | |
---|
Eihän se asian laittomuutta vähennä. Kirjoittaisivat vaikka tussilla siihen ulko-oven lappuun että "Ruma kaljupää perii pääsymaksun lisäksi omaan taskuun suojelurahaa 3 euroa, varaudu siihen, pattipää." Perisin minäkin eteispalvelumaksua, kun palkat on huonot ja tippiä ei tipu. Illasta toiseen saa kuunnella vätipäitten avautumisiä ja kännisten 'hyvää' huumoria. En minäkään tykkää noita narikoita maksella mutta ymmärrän kyllä portsareitakin. Who's that wanker? |
Fortune 09.05.2004 15:13:53 | |
---|
Perisin minäkin eteispalvelumaksua, kun palkat on huonot ja tippiä ei tipu. Illasta toiseen saa kuunnella vätipäitten avautumisiä ja kännisten 'hyvää' huumoria. En minäkään tykkää noita narikoita maksella mutta ymmärrän kyllä portsareitakin. Juujuu, mutta eikö sitäkin voisi hoitaa lain mukaisesti? Ei luulisi olevan ylivoimaista ilmoittaa etukäteen moisista, varsinkin kun tuommoinen yllätysnarikka on laitonta toimintaa ja asiakkaan vedättämistä. Jäisi kaikille parempi mieli. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Kapane 09.05.2004 15:15:11 | |
---|
Minullekin erään porilaisen baarin poke huuteli eilen perään, että "Maksat sitte sen narikan!", vaikka ei minulla ollut takkia/tarvetta narikkaan. Haistatin vitut mielessäni, enkä maksanut. tuo on kytkynkauppaa. lakimiehet kehiin. mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |