Antti90 15.05.2004 15:24:04 | |
---|
Muistanko oikein että nyt toukokuussa tulisi jonakin päivänä viime kesän tuska festareiden koko lähetys 1:llä tai 2,ei yle teemalla? Jotta perkele! |
Aksu89 15.05.2004 16:59:10 (muokattu 15.05.2004 16:59:26) | |
---|
Just tuli perjantaina edit; Ei koko lähetys vaan joitain bändejä No comments. |
JeeVes 15.05.2004 17:05:52 | |
---|
No voiha tuska. Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan. |
agentti 15.05.2004 17:06:12 | |
---|
Just tuli perjantaina edit; Ei koko lähetys vaan joitain bändejä Ainaki Lordi näky olevan, meinasin haljeta naurusta. Isolla miehellä ilmeisesti jääny lapsena örkit, hemannit ja lohharit elämättä. Jos saaren minä saisin, vaikka pienenkin, niin sulle rakentaisin sinne palatsin. Jee jee jee, jee jee jee, jee jee jee. Saaren haluan! |
Emplate 15.05.2004 17:09:37 | |
---|
Siis oliko tuo uusinta tuosta ohjelmasta, joka tuli jo syksyllä, vai en kai missannut jotain? Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
agentti 15.05.2004 17:15:10 | |
---|
Siis oliko tuo uusinta tuosta ohjelmasta, joka tuli jo syksyllä, vai en kai missannut jotain? menetit hyvät naurut jos et ole sitä nähnyt Jos saaren minä saisin, vaikka pienenkin, niin sulle rakentaisin sinne palatsin. Jee jee jee, jee jee jee, jee jee jee. Saaren haluan! |
Emplate 15.05.2004 17:33:01 | |
---|
menetit hyvät naurut jos et ole sitä nähnyt Ainakin siinä koosteessa joka tuli syksyllä, oli huvittavia Moonsorrow ja Lordi. Sentencediltä ja Soulflylta näyttivät perkeleet vain lyhyen pätkän. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Turmis 15.05.2004 18:40:07 (muokattu 15.05.2004 18:42:02) | |
---|
menetit hyvät naurut jos et ole sitä nähnyt -Ainakin siinä koosteessa joka tuli syksyllä, oli huvittavia Moonsorrow ja Lordi. Sentencediltä ja Soulflylta näyttivät perkeleet vain lyhyen pätkän. Eihän tuota Lordin pelleilyä pysty hymähtämättä ohittamaan. Ei oikein tuo superiivöl peto-olemus natsaa yksiin tuon pilipalihardrokin kanssa. Lordin lauluäänestä tulee muutenkin mieleen lähinnä pöntöllä istuminen, karmean kuuloista narisevaa änkäämistä koko ajan. Moonsorrow on musiikillisesti vallan mainio bändi, tosin Tuska-esiintyminen ainakin telkkarista nähtynä oli aika laimea... eikä ne verelläsotatut naamat oikein siinäkään toimineet. Pääasia kuitenkin että em. bändit herättivät "positiivisia" reaktioita, toista se on noita euroviisuja ja Antti Tuiskuja katsellessa, siinä kun ei edes tiedä että pitäisikö itkeä vai nauraa. Esiintyminen on osa performanssia. |
aivokuolio 15.05.2004 19:33:37 | |
---|
Ainaki Lordi näky olevan, meinasin haljeta naurusta. Isolla miehellä ilmeisesti jääny lapsena örkit, hemannit ja lohharit elämättä. ja ajattele, iso mies menestyy bändillään paremmin kuin sinä koskaan leikkimällä vain. kuinka julma maailma! |
Antti90 15.05.2004 19:40:08 | |
---|
Nyt kun ylen nettisaitilta asiaa tarkistelin niin pitäs tulla huomen illalla 22.35.. Jotta perkele! |
agentti 15.05.2004 19:41:30 | |
---|
ja ajattele, iso mies menestyy bändillään paremmin kuin sinä koskaan leikkimällä vain. kuinka julma maailma! oliko tässä siitä kyse? Mä menestyn siinä mitä teen ammatikseni, musiikki on mulla harrastus. Jos saaren minä saisin, vaikka pienenkin, niin sulle rakentaisin sinne palatsin. Jee jee jee, jee jee jee, jee jee jee. Saaren haluan! |
redondo 15.05.2004 19:50:31 | |
---|
ja ajattele, iso mies menestyy bändillään paremmin kuin sinä koskaan leikkimällä vain. kuinka julma maailma! No menestyy juu, mutta menestytäänkö tässä nyt kuvallisesti vai musiikillisesti? Ainakaan Loordin biiseissä ei ole mitään mikä säväyttäisi mitenkään ainakaan mua, vaikka pidän itseäni metallin ystävänä. Lauluäänikin ukolla on olematon. Lavasteet, asut sun muut on kyllä viimeisenpäälle ja herättävät ainakin minussa hienoista hauskuutta. Sitäpaitsi, me ollaan kuluttajia joten saamme kai jokainen arvostella hänen meille tekemää työtä. |
Vilhelmus 15.05.2004 20:59:21 | |
---|
Sekä Amorphis että Lordi on pirun tylsiä livebändejä. Lordia ei edes "show" pelasta, vaikka hauskoja ralleja levyllään onkin. |
lapio 16.05.2004 17:12:52 | |
---|
Nyt kun ylen nettisaitilta asiaa tarkistelin niin pitäs tulla huomen illalla 22.35.. Itte meinasin sanoa ihan sammaa. Eli siis, tänään sunnuntaina kakkosella 22.35. |
lord 16.05.2004 17:19:58 | |
---|
juuh kaikki tänään telkun eteen illalla kattoon tuskaa Master of Puppets I'm pulling your strings
twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you can't see a thing
Just call my name, `cause I'll hear you scream
Master
Master |