Aihe: sielunvihollisen musiikkia
1
Dee
22.05.2004 21:41:20
Minun on pakko suositella teille tätä: http://webusers.siba.fi/~hoskala/rock/

Joo olen kuunnellut tätä kasettia nyt 19 minuuttia enkä voi uskoo kuulemaani. Miten tää äijä viitsii! Tähän mennessä se on jo kieltänyt liki kaiken musiikin gospelia lukuun ottamatta. Että sellasta.

Parhaita tähän mennessä: "..laula, jos sinusta on hauskaa olla homo.." ja
"..rock 'n' roll joka tarkoitti esiaviollista sukupuoliyhdyntää auton takapenkillä.."
"Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp
mr_b
22.05.2004 22:11:56

"..rock 'n' roll joka tarkoitti esiaviollista sukupuoliyhdyntää auton takapenkillä.."

Tottahan tuo muuten on. Ja mikäs sen hienompaa.
Before I talk I should read a book.
LumPus
22.05.2004 22:40:03
joskus kuunnellu homman kokonaan ja tämä vain vahvistaa kantaani että ääriuskovaiset ovat sairasta sakkia..suuntaukseen katsomatta..
Sponsored by Espoon Musiikki
Locrian
22.05.2004 22:52:35
Pyörii taustalla A-puoli.Tää on aivan hulvaton.

Ei ehdi kyllä kuuntelee loppuun.Joutuu lähtee bisselle kaverin kanssa.Saattashan sitä vaikka vähän sieniä syödä ja vedellä parit viivat.Ja käydä runkkaamassa Tavan edessä ja huutaa saatanaa.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
ozz3
22.05.2004 23:01:54
Pakko nyt huomautta, että olen itse tämän tänne joskus laittanut: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=4&t=41934

Mutta, ei se mitään. Hauska kasetti...
"In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you."
Dee
23.05.2004 00:13:11
Pakko nyt huomautta, että olen itse tämän tänne joskus laittanut

Joo, taisin ottaa tän siitä Led Zeppelin saatananpalvojia -topikista. Mutta laitoin nyt uusiks kuitenkin. Sori jos oli turhaa postausta.

Ja todellakin, tuo ääriuskovaisten meininki on sairasta vaikka ne väittää että kaikki muu niiden ympärillä on. Pakko kuunnella joskus vielä se B-puolikin kasetista.
"Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp
Jormaz
23.05.2004 00:13:58
Nyt oon kuunnellu A-puolen. Tää on timangia!
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Artu Pupunuss
23.05.2004 02:01:24
Tuttua tavaraahan tuo. Parempaa kuin esiaviollinen seksi auton takapenkillä!
What doesn't kill you, makes you wanna die!
Lähikauppias
23.05.2004 13:17:14 (muokattu 23.05.2004 13:19:06)

Heh.

"Kun yleisö tahtoo Kiss-yhtyeen takaisin lavalle, he alkavat huutaa yhteen ääneen Kiss Kiss Kiss, Kiss Kiss Kiss. Eikä tarvitse kauan miettiä miltä tämä kuulostaa toisinpäin. Six six six, six six six."

"80-luvulla tuli julkisesti okkultistinen rock-musiikki kuten Alice Cooper, Kiss ja Elton John".
"No one ever plans to sleep out in the gutter / Sometimes thats just the most comfortable place."
Chrissie
23.05.2004 13:19:37
Joo olen kuunnellut tätä kasettia nyt 19 minuuttia enkä voi uskoo kuulemaani. Miten tää äijä viitsii! Tähän mennessä se on jo kieltänyt liki kaiken musiikin gospelia lukuun ottamatta. Että sellasta.

Parhaita tähän mennessä: "..laula, jos sinusta on hauskaa olla homo.." ja "..rock 'n' roll joka tarkoitti esiaviollista sukupuoliyhdyntää auton takapenkillä.."

Hehee, tähän olenkin jo törmännyt aikaisemmin. Hassua tavaraa, oikein hassua.

Taisi jäädä kyllä aikoinaan kesken hieman. Ehkäpä pitäisi loppuun astikin kuunnella.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Mr.Babbit
23.05.2004 13:53:48
-ttu mitä paskaa.
Axelino
23.05.2004 14:18:10
"..mutta jotakin tapahtuu, kun joku seuraa omia aivoituksiaan"

Niinpä!
Don't make me come down there! -God
Volle
23.05.2004 15:59:21
On ollut täällä esillä moneen kertaan, mutta mikäs siinä. Huvittava kasettihan tuo on.
Nam.
sikanaama
23.05.2004 16:20:54
Vaikuttavaa! Tuo mieshän on nero. Kuuntelun jälkeen rupesin miettimään asioita uudestaan. Kohta voisi kuunnella tämän väärinpäin ja etsiä mitä se saatana yrittää sanoa.
Viisikko aarresaarella: Vallattomat serkukset ja uskollinen koira Tim päätyvät yhä uudelleen ja uudelleen toinen toistaan jännittävämpiin seikkailuihin.
sepeli
24.05.2004 11:36:56
Alice Cooper, Kiss ja Elton John

Elton John...hohoho. On hilpeetä kuunneltavaa.
Nuo kirvojen kiimanesteet/autojen katoille kesän mittaan kertyy/lehmuksen alla on kirvapolon mahla/kenkä tarttuu asvalttiin kun rakkaan luokse käyn
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)