Aegis 19.05.2004 11:55:05 | |
---|
Löytyi mummon kaapin perukoilta vähän Tapio Rautavaaraa, Kari Tapiota ja Georg Malmsteenia. Rautavaarat varsinkin taitaa olla sellaista tavaraa, josta joku voisi olla valmis ihan oikeasti maksamaankin, mutta mistäs noitten arvon ottaa selville? Ja missä niitä kannattaa edes pistää tyrkylle. En oikein tiedä missä iskelmäihmiset liikkuu. Too fast to be dead! |
Bonham 19.05.2004 11:56:12 | |
---|
Eikö tästä aiheesta ole olemassa ihan kirja??? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Karlsson 19.05.2004 12:41:29 | |
---|
Soittele isompia levykauppoja läpi. Hesasta ehkä Black´n´white ja digelius tietää jotain asiasta. Vedän tumpulla. |
oulukyllosa 19.05.2004 13:44:53 | |
---|
Minkä nimisiä oli ne Rautavaaran levyt ja miltä vuodelta? - Elämä on ihmisen parasta aikaa - |
Mika Antero 19.05.2004 14:44:59 | |
---|
Kirja löytyy joo, Suomalaisten vinyylilevyjen hintaopas, tjsp. Ja voin kyllä ihan tältä istumalta sanoa, että ei kannata elätellä mitään suuria toiveita äkkirikastumisesta, vaikka niitä vinyylejä komeroiden perukoilta löytyisikin. Se on aika karua luettavaa tuo hintaopas. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
Viceroy 19.05.2004 17:19:07 | |
---|
Kunto ratkaisee vinyyleissä aika paljon - toivottavasti mummo ei ole telonut koteloita, tai, mikä pahempaa, itse levyjä. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Stain 19.05.2004 22:18:06 | |
---|
Maksetaankos Led Zeppelinin vinyyleistä hyvin? Tuon II voisi myydäkin jos hyvän hinnan saisi. Ps. Itse kokeilisin myydä niitä vinyyleitä huuto.netissä jos sattuu joku innokas keräilijä huomaamaan. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Mika Antero 20.05.2004 07:53:03 | |
---|
Maksetaankos Led Zeppelinin vinyyleistä hyvin? Tuon II voisi myydäkin jos hyvän hinnan saisi. Mitä tarkoittaa hyvin? Minä ostelen aika paljon vinyyleitä, ja harvoin suostun maksamaan niistä viittä euroa enempää. Ihan näppituntumalta sanoisin, että hyväkuntoisten ja laadukkaiden (eli ns. klassikoiden ynnä muiden hyväksi havaittujen) vinyylien hinnat pyörivät 4-12 euron hujakoilla. Nykyisin varmaan lähempänä tuota 12:sta kuin neljää. Kyllähän se homma menee niin, että jos remasteroidun cd:n saa hintaan 9.95 ja vinyylistä joutuu maksamaan saman tai enemmän, niin minä ostan cd:n. Ei vinyylien myynnillä kukaan rikastumaan pääse. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
sub zero 20.05.2004 10:13:32 | |
---|
Rautavaaran, Tapion ja Malmsteenin levyt kannattaa polttaa, ettei kukaan muu joudu kuuntelemaan niitä. On maailmassa tärkeämpiäkin asioita kuin raha. |
Aerodactev 20.05.2004 11:47:49 | |
---|
Rautavaaran -- ja Malmsteenin levyt kannattaa polttaa, ettei kukaan muu joudu kuuntelemaan niitä. Sinut poltetaan seuraavaksi!
Long = progressive = good
|
2541 20.05.2004 12:08:29 | |
---|
Maksetaankos Led Zeppelinin vinyyleistä hyvin? Tuon II voisi myydäkin jos hyvän hinnan saisi. Riippuu tietenkin mikä painos sinulla on. Ekasta painoksesta saattaa joutua jo maksamaan, uusintapainoksia liikkuu markkinoilla pilvin pimein. Toki niilläkin on arvoa, jos kyseessä on jokin erikoisuus, esim. kuvalevy, argentiinan painos täysin eri kannella, värivinyyli tms. |
Herra-X 21.05.2004 17:59:17 | |
---|
Tai sitten odotat vielä 50vuotta ja myyt sitten. Luulisi että tuossa ajassa olisi jo arvo noussut. Tai sitten ei? "Tonight I'm burning in the place where I want to stay" |
vaurio 21.05.2004 20:15:36 | |
---|
vinyylit soundaa paremmalta. päästäkää minut pois m-netistä! MEKKALA #2 |
Aegis 23.05.2004 17:16:02 | |
---|
Olin jo ehtinyt unohtaa kysyneeni tästä aiheesta, mutta kiitoksia vaan vastauksista. Äkkirikastumista en edes odottanut, mutta jos noista voi saada enemmän kuin kaksi euroa kappale, niin se riittää. Tietääkö joku jotain nettisivua josta löytyisi hintoja tai voisi kysellä niistä, vai turvaudunko googleen? Too fast to be dead! |
sterbo 23.05.2004 17:38:25 | |
---|
Itselläni on Black Sabbathin Black Sabbath alkuperäisenä Kanadan painoksena tuolla kaapin pohjalla. Taitaa se olla aika hyvässä kunnossa, muistaakseni maksoin siitä 9e joku neljä vuotta sitten. Vastaus kysymykseesi |