Jabe 11.05.2004 16:21:20 | |
---|
Toinen promosingle tulevalta levyltäni on julkaistu. Biisin nimi on Sinun vuoksesi. Käykää laittamassa toiveita radioasemille, niin saadaan biisi eetteriin: http://www.jaakkopesola.com/ToivoJaakonMusiikkia.htm Radiopromoja teen toukokuun lopulla, ja keikalla JPB:n kanssa olen seuraavan kerran Helsingissä Espan lavalla la 29.5. klo 14.30. Kotisivuillani ei ole vielä mp3 -näytettä uudesta sinkusta, mutta tulossa on - tod. näk. loppuviikosta (tulossa on nyt vähän pidempi kuin 30 sekkaa .. täytyy vaan hoitaa kaikki lupa- yms. asiat) Olen Sinun vuoksesi -biisiin tyytyväinen sävellyksenä ja sanoituksena, ja erityisen pollee, että sain levyttää sen hienon bändin kanssa. Toivottavasti joku muukin diggailee :-) Rock’n’Roll Jabe |
kid ego 11.05.2004 17:10:57 | |
---|
Hienoota. Thumbs up!! On totuus tulla lapsen suuhun. |
paavi 12.05.2004 08:51:01 | |
---|
Yeah! Hyvä Jabe. Täytyy mennä toivomaan taas radioasemilta sun sinkkua. |
Notefix 12.05.2004 11:30:51 | |
---|
Yeah! Hyvä Jabe. Täytyy mennä toivomaan taas radioasemilta sun sinkkua. Jep, pitäkää vaan hyvä maku noissa toivomuksissa. Liika samantyylinen toivominen herättää vaan vastareaktion, niinkuin esim. erään V:llä alkavan bändin radioasemalobbaus. My name is Baron, Notefix Baron " |
Jabe 12.05.2004 13:22:32 (muokattu 12.05.2004 15:29:17) | |
---|
.. Liika samantyylinen toivominen herättää vaan vastareaktion ... Joo, ihan totta. En tiedä mihin V:hen viittaat, mutta - en toivo enkä suosittele, että kukaan lähettää peräkkäin kymmeniä samanlaisia toivomuksia samalle radioasemalle. Mutta toivon, että kaikki mun musasta kiinnostuneet käyvät lähiaikoina nakkaamaassa muutaman kerran vapaamuotoisia toivomuksia niille asemille, joita kuuntelevat. (Joillekin asemille on nettilomakkeita, osa vapaamuotoisia, osa tiukasti muotoiltuja, kaikille asemille voi soittaa, useimmille lähettää tekstiviestejä jne.) Mulla ei ole (vielä:-)) diiliä, eikä minkään sortin ammattimaista promootiota takanani. Mielestäni nyt on kuitenkin semmoista musaa, jota moni varmaan mielellään radiosta kuulisi. Siksi näitä viestejä tännekin laittelen, niin että saisin teiltä muusikkokavereilta pientä työntöapua oman soolojuttuni alkuvaiheessa. edit: kirj. virh. |
Jäsen X 12.05.2004 17:24:42 | |
---|
Jep, pitäkää vaan hyvä maku noissa toivomuksissa. Liika samantyylinen toivominen herättää vaan vastareaktion, niinkuin esim. erään V:llä alkavan bändin radioasemalobbaus. Siis mikä bändi oli kyseessä? "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Teijo K. 12.05.2004 17:42:42 | |
---|
Jep, pitäkää vaan hyvä maku noissa toivomuksissa. Liika samantyylinen toivominen herättää vaan vastareaktion, niinkuin esim. erään V:llä alkavan bändin radioasemalobbaus. V-alkuinen sana ei näin äkkiä kuulosta hyvältä. :) Oletko ihan varma, että vastareaktio kohdistui tähän toivomusten esittämiseen? Mutta voinen jonkun toiveen Jaben puolesta heittää jonnekin. Vaikka tuonne Ylen ykköselle lienee turha. Täytyy laittaa jonnekin muualle, mitäs niitä nyt olikaan... :) Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista. |
Jabe 12.05.2004 21:54:46 | |
---|
Mutta voinen jonkun toiveen Jaben puolesta heittää jonnekin. Tänks. Vaikka tuonne Ylen ykköselle lienee turha. Edellinen Enkeli taivaan -sinkku soi mm. Radio Suomessa, Ylen aikaisella, ainakin pari kertaa YleX:llä, ja useilla paikallisradioilla. Esim. niillä asemilla, joilla kerkesin käydä promokäynnillä, biisiä kyllä sitten toivottiinkin ihan spontaanisti, ilman mitään "masinointia" tai kenenenkään lahjomista, juottamista tai syöttämistä :-) (Ei minulla siis mitään tilastoja radiosoitosta ole, mutta tämmöistä palautetta olen saanut esim. sähköpostitse.) Täytyy laittaa jonnekin muualle, mitäs niitä nyt olikaan... :) Kaikki kelpaa :-) |
mr_b 12.05.2004 22:14:16 | |
---|
Siis mikä bändi oli kyseessä? Velderado, jonka pääkiho sai aika ankarat bännit ainakin Radio Helsingin foorumeihin jatkuvan eri nimimerkeillä tapahtuneen omakehun takia. http://www.velderado.com/ Tai saahan sitä hehkuttaakin, jos hehkuttamisella on edes jotain katetta... Damn right it's better than yours! |
Errorist 13.05.2004 09:30:19 | |
---|
Jannuhan tykittää. Tao vielä kun rauta on kuumaa. when will mankind finally come to realize/
his surfeit has become his demise?/
how much is enough to kill oneself?/
that quantity is known today/
as we blow ourselves away |
Jabe 20.05.2004 21:13:21 | |
---|
No nyt ois mp3 näytekin netissä: http://www.jaakkopesola.com/musiikkia.htm En ole itse tehnyt tuota filettä, enkä ole päässyt kokeilemaan miten se latautuu, joten jos joku kuuntelee, niin voisitteko myös raportoida mulle, että toimiiko kaikki ok teknisessä mielessä. Fileen pitäisi olla parempilaatuinen (kuin se ET), ja siten myös isompi (yli 4 M). Modeemilla ei varmaan kandee latailla. (Itsekin olen nyt netissä modeemiyhteydellä, eikä tässä peeceessä oo mitään äänikorttia ...). |