Errorist 07.04.2004 16:46:16 | |
---|
En pikaisella vilkaisulla löytänyt muusikoiden.netistä tämmösestä juttua vielä elikäs kerron sitten itse. Kylläpä nyt masentaa. Olisi voinut edes joku toinen parempi lämppäri olla. Noh, ei voi mitään. Näkeepähän sentään sen Metallican. Sitähän sitä kuitenkin kattomaan mennään. Encycmet.comista poimittua: According to Lostprophets official website, the band will do the European tour together with Metallica on the below dates. The bill is also set to include Slipknot at most dates. May 26 - Copenhagen, Denmark, Parken May 28 - Helsinki, Finland, Olympic Stadium May 30 - Gothenburg, Sweden, Ullevi June 08 - Ludwigshafen, Sweden, Sudweststadion June 10 - Gelsenkirchen, Germany, Arena Auf Schalke June 11 - Wiener Neustadt, Aut, Aerodrome 04 Festival June 13 - Munich, Germany, Olympic Stadium June 16 - Bremen, Germany, Weserstadion June 18 - Zurich, Switzerland, Letzegrund Stadium June 19 - Zaragoza, Spain, La Romareda Stadium June 23 - Paris, France, Parc des Princes June 25 - Dublin, Ireland, RDS June 29 - Padova, Italy, Stadio Del Plebiscito July 02 - Werchter, Belgium, Werchter Festival God I want to be a man
but I don't want to die with a rifle in my hand
and as the planes blacken the sky
it sounds like heaven is falling -Greg Graffin |
hjukke 07.04.2004 16:49:14 | |
---|
Taisi olla turhan pikainen vilkaisu, mutta eipä tuo mitään. Kyllä olis saanut olla vaikka BLS tai joku, mutta kyllä tuota ennemmin kuuntelee kuin slipknottia, ja voihan tuon lämmittelyajan viettää virkistysalueilla. "Make my day" |
Huevos 08.04.2004 09:37:30 | |
---|
ui ui. |
jussiohman 08.04.2004 09:44:02 | |
---|
WAN.. EI vaine, vaikka tiedettiinhän tämä n. kaksi kuukautta sitten jo:) Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Errorist 08.04.2004 10:59:48 | |
---|
WAN.. EI vaine, vaikka tiedettiinhän tämä n. kaksi kuukautta sitten jo:) Totta. Onhan siitä vääntöä ollut. Mutta tulipahan varmistus. God I want to be a man
aivokuolio 08.04.2004 11:36:30 | |
---|
toisessa threadissa tästä jo tosiaan ilmoitettiin kauan sitten... |
reino 08.04.2004 17:38:17 | |
---|
Mikäs bändi se sellainen on? W00t? |
Aminohappo 08.04.2004 19:18:10 | |
---|
Siis Lostprophets hyvä perskles. Aminohappo = proteiinien perusyksikkö |
Errorist 08.04.2004 19:38:49 | |
---|
Siis Lostprophets hyvä perskles. No jaa. Aika perussettiä. God I want to be a man
Teme007 13.04.2004 22:04:44 | |
---|
No huh huh. Voisko väsyneempia "lämppäreitä" enää raahata mukaansa? Kai Metallica sitten vetelee pelkästään "aina todella hyviä or not" Load ja ReLoad biisejä...Aargh, ei saa maalata piruja seinille, hyvä keikka siitä tulee...Kai??? |
waldemarx 13.04.2004 22:37:01 | |
---|
haha, no eipä vituta vieläkää etten ostanu lippua. seek and destroy |
Vilhelmus 13.04.2004 22:41:56 | |
---|
No huh huh. Voisko väsyneempia "lämppäreitä" enää raahata mukaansa? Kai Metallica sitten vetelee pelkästään "aina todella hyviä or not" Load ja ReLoad biisejä...Aargh, ei saa maalata piruja seinille, hyvä keikka siitä tulee...Kai??? Ei oo vetämässä... st-kiertueella oli ainakin muualla tullut blackenedia ja vaikka mitä tanistusta! |
Tapani L 13.04.2004 22:47:33 | |
---|
Ei oo vetämässä... st-kiertueella oli ainakin muualla tullut blackenedia ja vaikka mitä tanistusta! Jep. Aika pitkälti ovat mun käsitykseni mukaan keskittyneet niihin vähän vanhempiin biiseihin nykyään. Ja mulla on vähän sellainen kutina perseessä, että nyt alkaa olla viimeiset mahdollisuudet nähdä Metallica edes jonkinlaisessa terässä, ei meinaan rankka heavymetalli lähde välttämättä enää kovin paljon vanhempana. |
rautakiisu 14.04.2004 09:57:37 | |
---|
Jep. Aika pitkälti ovat mun käsitykseni mukaan keskittyneet niihin vähän vanhempiin biiseihin nykyään. Ja mulla on vähän sellainen kutina perseessä, että nyt alkaa olla viimeiset mahdollisuudet nähdä Metallica edes jonkinlaisessa terässä, ei meinaan rankka heavymetalli lähde välttämättä enää kovin paljon vanhempana. Ja on muuten viimesii kunnon stadionkeikkoi.. ikinä. Hasta la victoria siempre! |
T.S. S L A Y E R 14.04.2004 10:42:56 | |
---|
Olis rakentanu siihe stadionin keskelle sen lavarakennelman niin kuin 90 luvulla. Ni kaikki suurinpiirtein ois yhtä kaukana. Tietenkin wituttaa kun jouduin F-katsomoon. Ei niin lähelle. |
Pyykkö 21.04.2004 09:29:04 | |
---|
Kyllä nyt ketuttaa. Nuhallicaa menossa kuunteleen, ja sitten tommosta skrätsäilyräppiä huh huh. |
Nixzar 21.04.2004 09:44:23 | |
---|
Jumaliste en edes tiedä koko bändistä mitään.. *IHKK #12* |
TiMiTheShiT 21.04.2004 14:50:14 (muokattu 21.04.2004 14:52:02) | |
---|
hoho metallica ja Lp ja mun mielipide on että metallica on aikojemme paskin ja yliarvostetuin bändi. he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
mongoloidi 21.04.2004 14:53:58 | |
---|
Voi vittu! Miulle ei Lostprophetsista kolaha yhtää. No,kaikkia ei voi miellyttää..... "Saksa on paska maa" - Seppo Räty |
dimi 21.04.2004 14:55:31 | |
---|
toihan on hyvä toi lost prophets! kävin vahingossa kattomassa niitä nosturissa ja olin TODELLA yllättynyt! vitun kovia soittajia livenä. Kaikki muu on paskaa paitsi kusi |