Ossi 22.05.2004 01:12:00 | |
---|
Olen hetkittäin ollut aistivinani, että ikääntyneemmän kirjoittelijan kommenteihin reagoidaan yllättävän pitkällä viiveellä. En saata uskoa, että meikäläisen jorinat sisältäisivät, aiheesta riippumatta, jotain niin suurta viisautta, että sitä tarvitsee märehtiä kovinkaan pitkään. Yleensä nuoriso kuittaa kommentit melko lailla nopsaan :) Asian ydin on, että em. ilmiö häiritsee hieman. Varsinkin kun koen itseni edelleenkin samanlaiseksi "oman jutun etsijäksi" kuin ne, jotka pähkäilevät tahoillaan Vain, Satrianin yms. keskinäistä paremmuutta. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Johnny99 22.05.2004 01:18:26 | |
---|
No vastataan nopeasti :) En minä ainakaan sitä kaso minkä ikäisiä kirjoittajia täällä on. Ja yleensähän vähän varttuneempien kirjoittajien teksteissä on enemmän järkeä kuin noiden juuri yläasteen päättäneiden. Ehkäpä kirjoituksiesi aiheet ovat vain olleet vähän vieraampia. |
Adelheid 22.05.2004 01:44:46 | |
---|
Enhän edes tiedä ihmisten ikää täällä. Eikö täällä suurin osa ole n. 25-35? Ei luulisi että ikä vaikuttaisi mitenkään vastaamisnopeuteen. |
Super-Jari 22.05.2004 01:48:44 | |
---|
No jos postaukset tulee aina tähän aikaan niin varmaan se hetken kestää :D Niin, minulla ei varsinaisesti kiinnosta tuleeko se asia minua nuoremmat vai vanhemmat suusta. Jos asiasta on tietoa niin yhtä arvokasta se on. Nailed by Vasara |
Deep Shadow 22.05.2004 01:54:56 | |
---|
Olen hetkittäin ollut aistivinani, että ikääntyneemmän kirjoittelijan kommenteihin reagoidaan yllättävän pitkällä viiveellä. En saata uskoa, että meikäläisen jorinat sisältäisivät, aiheesta riippumatta, jotain niin suurta viisautta, että sitä tarvitsee märehtiä kovinkaan pitkään. Yleensä nuoriso kuittaa kommentit melko lailla nopsaan :) Asian ydin on, että em. ilmiö häiritsee hieman. Varsinkin kun koen itseni edelleenkin samanlaiseksi "oman jutun etsijäksi" kuin ne, jotka pähkäilevät tahoillaan Vain, Satrianin yms. keskinäistä paremmuutta. Riippuu paljon myös palstasta mille kirjoituksensa laittaa. Esim. Yleistä- ja turhuuspalstalla vastauksia saa aina nopeasti, mutta jollain muulla palstalla voi kestää selvästi kauemminkin. Mutta en kyllä jaksa uskoa, että täällä minkäänlaista ikärasismia harrastettaisiin sen suhteen millä nopeudella kenellekin vastataan... Huoli pois Ossi! :) ”Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta.” -Matti Nykänen |
Henga 22.05.2004 02:02:17 | |
---|
Ettei olisi niin että m.netin nuorisolta löytyy vielä sitä pelonsekaista kunnioitusta vanhempiin lajitovereihin? ;) |
gheisari 22.05.2004 02:15:35 | |
---|
vittu oon 41 eikä hidastumista ole näkyvissä respect! |
jogo3000 22.05.2004 02:21:19 | |
---|
Ei kyllä tosiaan ikä vaikuta vähimmässäkään määrin. There ain't no change in the weather/The're ain't no changes in me. |
Pieni rumpalipoika 22.05.2004 02:24:42 | |
---|
Ozzie! Älä ota enää. Hoho. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
poppamies 22.05.2004 07:18:01 | |
---|
Olen hetkittäin ollut aistivinani, että ikääntyneemmän kirjoittelijan kommenteihin reagoidaan yllättävän pitkällä viiveellä... Ai että oikeinko ikärasismia.Eivät nuoriso oikein aina tiedä miten suhtautua. Pääasia kuitenkin on että suhtautuvat. "G-strings are for strippers" |
Notefix 22.05.2004 08:05:01 | |
---|
Ozzie! Älä ota enää. Hoho. Hoho! My name is Baron, Notefix Baron " |
Mika Antero 22.05.2004 08:06:19 (muokattu 22.05.2004 08:07:56) | |
---|
Ossi: Olen hetkittäin ollut aistivinani, että ikääntyneemmän kirjoittelijan kommenteihin reagoidaan yllättävän pitkällä viiveellä. Olet jonkinverran oikeassa. Kyllä ainakin minä mietin paljon tarkemmin sanottavani silloin kun tiedän, että keskustelun toinen osapuoli on itseäni vanhempi. Toisaalta ns. hyviin kirjoituksiin pyrin aina vastaamaan enemmän ajatuksella täysin kirjoittajan iästä riippumatta. Yleensä vaan ne hyvät kirjoitukset ovat varttuneemman (laaja käsite, en tarkoita pelkästään yli viiskymppisiä...) väen aikaansaannosta. Olen kyllä periaatteessa sitä mieltä, että näillä keskustelupalstoilla pitäisi keskustella täysin "vastapuolen" ikää, sukupuolta, koulutusta ja arvoasemaa huomioimatta. Se nyt ei vain näy toimivan sillä lailla. Ja ilmeisesti hyvä niin. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
leka 22.05.2004 08:21:00 | |
---|
No nyt minäkin jäin miettimään tätä ja ajattelin vastata vasta myöhemmin, kun olen hieman enemmän pohtinuta asiaa. :) Ehkä "asialliseen" kysymykseen pitää hetken aikaa miettiä vastaamista... en oo hevimies |
Mako 22.05.2004 10:57:52 (muokattu 22.05.2004 11:02:31) | |
---|
Itse vastaan hitaasti, koska joskus pähkäilen näitä juttuja pitkään, kirjoittajien ikää en edes tiedä, paitsi muutamien, mutta vastaamiseeni tämä ei vaikuta MILLÄÄN lailla. Vastaan tekstiin, en henkilökohtaisesti kenellekään ellen erikseen mainitse. Joskus vastaan hitaasti koska en aina huomaa kirjoituksia, tai käy ko.palstalla vähään aikaan. Asenteeni "varttuneemmiksi tiedettyihin m-nettiläisiin" (oma tulkintani/arvioni: yli 40 ikävuotta tai yli 10-15v soittokokemus) on se millaiseksi he sen ovat tehneet. Eli tällä hetkellä plussalla mennään, ja paljon. Arvostustani on toistaiseksi saanut lohkeilemaan vain nuorempien kirjoittajien ja heidän tekstiensä asiaankuulumaton väheksyntä, jota esiintyy aika ajoin. EDIT: pistänpä tähän pari keskustelun linkkiä joissa aihe on tullut esiin. Ei voi sanoa kuin "huh huh", koitetaan nyt saada kuriin tämäkin homma niin kirjoittelu on taas astetta miellyttävämpää. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=30&t=60587&o=0&co=0 http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=12&t=27061&o=0&co=30I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
Bonham 22.05.2004 11:03:40 | |
---|
Vähän samoja kokemuksia aloittajan kanssa... usein ihmettelee, että tapoinko mä nyt koko ketjun...:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Härski 22.05.2004 11:25:02 | |
---|
Vähän samoja kokemuksia aloittajan kanssa... usein ihmettelee, että tapoinko mä nyt koko ketjun...:) Luulette vaan.. ootte siinä iässä. Hähähä. |
Mika Antero 22.05.2004 11:27:04 (muokattu 22.05.2004 11:28:50) | |
---|
Bonham: usein ihmettelee, että tapoinko mä nyt koko ketjun...:) Tuo on tullut minullekin monesti mieleen, vaikka en uskokaan keskustelun pysähtymisen johtuvan tästä orastavasta keski-ikäistymisestäni... Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
Huevos 22.05.2004 11:29:10 | |
---|
meitä n00beja pelottaa tollaset kokeneet konkarit, jotka tietää kaikesta enemmän ku me ja lisäks näyttää ihan omalle iskälle tai jotain. |
Jani The Rock 22.05.2004 11:37:51 | |
---|
Mä koitan kohdella kaikkia tasapuolisesti iästä riippumatta. Itse asiassa mä en edes halua tietää käyttäjien ikää. Siksi en lue noita asiaa käsitteleviä threadeja, enkä taas toisaalta mainostele omaakaan syntymävuottani. Ei fyysinen ikä välttämättä kerro ihmisestä sen paremmin hyvää kuin huonoakaan, joten so what. Don`t mess with the countryboys |
Jake24-25 22.05.2004 11:44:51 | |
---|
Ainakaan minun vastauksiini ei kenenkään Muusikoiden.nettiläisen ikä tai muu asia vaikuta millään tavalla. Minusta tämä iän tai muiden asioiden merkitsemättömyys on juuri tällaisten keskustelupalstojen suola. Täällä ollaan yhtä ja samaa joukkoa ja tiedetään toisista vain se mitä voi ehkä lukea jäsenprofiilista. Muusikoiden.netissä vain musiikki ja siihen liittyvät asiat yhdistävät ja muilla asiankuulumattomilla tekijöillä ei ole merkitystä. Vielä ikä-asiasta sen verran, että keskustelupalstoista tulee mieleen eräs tieteistarina jossa maapallon väestö kuvattiin kaukana tulevaisuudessa persoonattomina ja ikääntymättöminä toistensa kopioina. Keskustelupalstojen kohdalla tuo ikääntymättömyys on minusta samankaltainen ilmiö, mutta sen sijaan persoonallisuuksia täällä riittää - mikä on vain hyvä asia. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |