Aihe: Mikä on "varmin" tapa saada lippu Metallican keikalle?
1 2 3
Ou Zei
04.12.2003 16:20:37

Ei oo kokemusta tosta lippupalveluhässäkästä, joten voiskos joku valasta?
Kandeeko mennä tiskille, soittaa vai netistä?
Jos menee tiskille nii eikös siä sit soi puhelimet jatkuvalla syötöllä? Ja netissä on ruuhkaa! Paradoksi?
"Don't do what you think you should do - do what you wanna do" DREAMS (THEY NEVER END)
Bonham
04.12.2003 16:21:38 (muokattu 04.12.2003 16:28:59)
Jos menee tiskille nii eikös siä sit soi puhelimet jatkuvalla syötöllä? Ja netissä on ruuhkaa! Paradoksi?

Taitaa kuitenkin eri ihmiset myydä tiskillä ja vastata puhelimeen... jonottamaan vaan...

Kun tarkemmin ajattelen, niin varmin keino taitaa olla liittyminen Welldonen Events Clubiin... taitaa vaan maksaa vuodessa mukavan summan...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
PekkaRii
04.12.2003 16:30:50 (muokattu 04.12.2003 16:31:51)
Taitaa kuitenkin eri ihmiset myydä tiskillä ja vastata puhelimeen... jonottamaan vaan...

Kun tarkemmin ajattelen, niin varmin keino taitaa olla liittyminen Welldonen Events Clubiin... taitaa vaan maksaa vuodessa mukavan summan...

Eli kaivelet esii kaikki tutut ja sukulaiset joilla voisi olla mahdollisuus käyttää Events Clubin palvelua.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
hjukke
04.12.2003 16:34:31

No kait tuonne ajoissa soittamallakin lipun saa, kyllä stadionille mahtuu.
"- munakennot on huumorihommaa"
Bonham
04.12.2003 16:36:30
No kait tuonne ajoissa soittamallakin lipun saa, kyllä stadionille mahtuu.

Näin luulen... ainakin Bruceen sai pienellä jonottamisella turun lippiksessä...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
weelie
04.12.2003 17:08:00
paikan päälle tarpeeksi ajoissa. Tietysti kannattaa miettiä missä lippupalveluun/pisteeseen menee.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
Ou Zei
04.12.2003 17:15:36

paikan päälle tarpeeksi ajoissa

Määritellään tarpeeksi ajoissa?
Ysiltäkös se nyt aukee. Kaheksalta? SEITTEMÄLTÄ? Kai se on sit uhrauduttava...
"Don't do what you think you should do - do what you wanna do" DREAMS (THEY NEVER END)
lxi
04.12.2003 17:15:43

Verkkokauppansa ovat näemmä uusineet, mutta en silti ehkä luottaisi sihen, sikäli onnettomasti se on aiempien kokemuksieni perusteella toiminut.

Jos puhelimella soitat, tarvitset rutosti kärsivällisyyttä. King Crimsonin ja Yesin lippujakin on saanut jonottaa, ja Metallican keikalle on tulossa ehkä sata kertaa enemmän jengiä kuin noihin yhteensä... Toisaalta lippujakin on toki huomattavasti enemmän.

Tiskillä asiointi on aina varma tapa, ja voi olla (sijainnistasi riippuen) että selviät sieltä nopeammin kuin puhelinjonosta.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
hene
04.12.2003 17:51:44
Verkkokauppansa ovat näemmä uusineet, mutta en silti ehkä luottaisi sihen, sikäli onnettomasti se on aiempien kokemuksieni perusteella toiminut.

Minkälaisia kokemuksia sinulla on ollut tuosta verkkokaupasta?

Itse ajattelin jos heti yhdeksältä lipunmyynnin alettua (tai mielellään jo ennen sitä) iskisi nettiin ja varaisi muutaman lipun. Onnistuisikohan, vai meneekö linjat tukkoon? Ja tarkastavatko ne ne nettivaraukset vasta sen jälkeen kun ovat ehtineet myydä kaikki liput..?

Aaargh! Pakko päästä tuonne. Pakkopakkopakko!!!
Pähkinää? Mä en tykkää pähkinästä!
Ou Zei
04.12.2003 18:08:15

Tiskillä asiointi on aina varma tapa, ja voi olla että selviät sieltä nopeammin kuin puhelinjonosta.

Osbournen keikalle olin ostamassa lippua tiskiltä ekana päivänä (no kello nyt oli mitä oli) ja ensin myyjä sano että "yks paikka löytyy viä". No siinä sekunnin mietittyäni sanoin kyllä ja seuraavaksi mulle sanottiin että "meni jo".
Näin ei saa käydä toista kertaa!
Mut nou hätä, kyl mul tänä päivänä on toi lippu.
MrQ
04.12.2003 18:48:34
Osta se lippu. Saattaisi toimia.
Heissi
04.12.2003 20:40:40
Ite aion mennä hyvissä ajoin, ainakin muutamaa tuntia ennen lipunmyynnin alkamista tonne lippupalvelun myyntipisteen ovelle jonottelemaan kaverin kanssa. Liput "eturiviin" on pakko saada. Koulu on siinä 100 metrin päässä, joten sinne voipi siirtyä sitten heti kun liput on saatu.
"Siinä on sulle, läskimahanen kaveri, miettimistä."
- Jouni Hynynen
Noidan Nuoli
04.12.2003 20:48:11
Ite aion mennä hyvissä ajoin, ainakin muutamaa tuntia ennen lipunmyynnin alkamista tonne lippupalvelun myyntipisteen ovelle jonottelemaan kaverin kanssa. Liput "eturiviin" on pakko saada. Koulu on siinä 100 metrin päässä, joten sinne voipi siirtyä sitten heti kun liput on saatu.

Sama täällä. Eturivi tai ei mitään!
----> www.nailbat.cjb.net ---->
vaiktutus
04.12.2003 21:08:45
Minä olen mietiskellyt, että pitäisikö mennä (Helsingissä) Sokoksen vai Stockmannin Lippupalveluun. Sokoksella on vähemmän kassoja, mutta Stockalla saattaa olla sitten enemmän ihmisiä. Perkele, kun on vaikeaa.
"Mother, I have hell of a headache" -Ridge Forrester
Mia
04.12.2003 22:01:14
En ole ikinä suosinut noita ruuhkakeskustan lippupisteitä. Miksi pitäisi ryysätä samaan jonoon koko Helsingin kanssa? Viimeksi kun hankin lippuja RHCP:n konserttiin, matkasin Keravalle, jossa Prisman veikkauspisteessä on lippupalvelu. Olin paikalla ennen yhdeksää ja ensimmäisenä jonossa. Ostajia oli yhdeksän aikoihin ehkä viisi.
Pois keskustasta siis.
In the world where you can be anything-be yourself.
Jormaz
04.12.2003 22:38:19
En ole ikinä suosinut noita ruuhkakeskustan lippupisteitä. Miksi pitäisi ryysätä samaan jonoon koko Helsingin kanssa? Viimeksi kun hankin lippuja RHCP:n konserttiin, matkasin Keravalle, jossa Prisman veikkauspisteessä on lippupalvelu. Olin paikalla ennen yhdeksää ja ensimmäisenä jonossa. Ostajia oli yhdeksän aikoihin ehkä viisi.
Pois keskustasta siis.

Aika hyvä idea, mutta että ihan Keravalle? No mitä sitä nyt ei tekisi Metallica-lippujen eteen..
Back to the 80's
Mia
04.12.2003 22:50:40
mutta että ihan Keravalle?

Kai niitä lippupisteitä on muissakin niemen notkoissa ja saarelmissa.
In the world where you can be anything-be yourself.
Jormaz
04.12.2003 22:58:43
Kai niitä lippupisteitä on muissakin niemen notkoissa ja saarelmissa.

Jeba, riittää kun saa kenttäpaikan.
Back to the 80's
piiska
05.12.2003 08:49:49

Milloinkas ne liput tulee myyntiin??
Tellervo
05.12.2003 10:01:41
Aika hyvä idea, mutta että ihan Keravalle?

Aikaa saattaa säästyä silti.

Itse saatan olla perskeles toukokuussa matkoilla, niin etten uskalla ruveta ostamaan. Toisaalta, hitto vieköön, senhän voisi sitten myydä kiskurihintaan eteenpäin! Hehe.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)