Aihe: The Quintessence
1
RikuTheMan
20.03.2003 21:19:19
Mistä löytäisi kyseisen suomalaisen bändin levyjä? Vaikka oon aika ahkerasti kierrellyt levyhyllyjä, niin eipä ole tarttunut silmään.
Basifisti...
???
20.03.2003 22:38:07
Hei,
kyllä toi pitäis löytyä. Ihme ja kumma,jos ei löydy.
Jopa anttilassa näin joskus tota. Riippuu missä asut,mut isommista kaupungeista löytyy varmasti..
Oon ite viikonloppusin töissä levypuodissa,ja jos et tota löydä mistään,niin voin postittaa ton sulle. (20e+pk)
Muistaakseni tota oli vielä yks puodilla.
Mut jos ei tosiaan löydy,niin voin diilata ton sulle.
ilpperi@hotmail.com
RikuTheMan
20.03.2003 23:04:11
Hei,
kyllä toi pitäis löytyä. Ihme ja kumma,jos ei löydy.
Jopa anttilassa näin joskus tota. Riippuu missä asut,mut isommista kaupungeista löytyy varmasti..
Oon ite viikonloppusin töissä levypuodissa,ja jos et tota löydä mistään,niin voin postittaa ton sulle. (20e+pk)
Muistaakseni tota oli vielä yks puodilla.
Mut jos ei tosiaan löydy,niin voin diilata ton sulle.
ilpperi@hotmail.com

Helvet hyvä! Lue sähköpostiasi niin ollaan yhteyksissä.
Basifisti...
zernobyl
20.03.2003 23:22:07

Mistä löytäisi kyseisen suomalaisen bändin levyjä? Vaikka oon aika ahkerasti kierrellyt levyhyllyjä, niin eipä ole tarttunut silmään.

En minä ainakaan silmällä koita tarttua niihin levyihin.. liian vaikeaa olisi...... nukkumaan.
Mene käymään sivuillani!
Veke
21.03.2003 09:10:56
Olis hauska kuulla koko bändiä. Minkälaista musaa se on...Kuulemma Jazzia ja jotain(?)
Henga
21.03.2003 12:28:21
Olis hauska kuulla koko bändiä. Minkälaista musaa se on...Kuulemma Jazzia ja jotain(?)

R'nB?
magio
21.03.2003 15:20:47
r'n'b:tä jazz/funk-höysteellä. tyylikäs pändi tosiaan, hiukka turhan eliittinen jälkimaku vaan :I
Raimo
23.05.2004 01:32:53

r'n'b:tä jazz/funk-höysteellä. tyylikäs pändi tosiaan, hiukka turhan eliittinen jälkimaku vaan :I

Voin sisäpiirin tiedon tuomalla varmuudella todeta, että syksyllä julkaistavalta kakkoslevyltä tuo eliitin maku jää melkoisesti vähemmälle... Jäljelle jää armoton groove! (Maan ellei euroopan siistein komppi! Enkä valehtele pätkääkään...)

TJEU- "Think We Should" (Ratiosta)

Niin, se musiikin tyylimääritelmä... Vaikeaa... Jaa. No perinnekumartavaa R'nB/Funk/soul/jotain- hommaahan tuo... Ehkä välillä vähän myös Nu- jotain.

Ja sitten suosittelen tsekattavaksi myös "sivuprojekti" The Q-Continuumin. Sama posse, eri meininki. Ulkona noilta yks vinyyli- EP toistaiseksi... Lisää käsittääkseni tulossa.
Bonham
23.05.2004 09:25:55
Loistava bändi, myös livenä! Juuri eilen tuli pitkästä aikaa levyä kuunneltua, nam.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Nimismies
23.05.2004 11:28:43
Levykauppa X:stä ainakin pitäisi löytyä, että ei kun tilailemaan vaan.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
krushing
23.05.2004 11:50:01

Ja sitten suosittelen tsekattavaksi myös "sivuprojekti" The Q-Continuumin. Sama posse, eri meininki. Ulkona noilta yks vinyyli- EP toistaiseksi... Lisää käsittääkseni tulossa.

Joo. Niitä tulee käsittääkseni aika monta. Piisejä on nauhotettu aika paljon.
Jabbe
24.05.2004 16:44:40

Loistavaa! :) Ihan paras tuo levy, suosittelen kyllä lämpimästi ja varauksetta kelle vaan.
Kaikenlainen turha dogmaattisuus on ehkä ainoo juttu joka on fundamentaalisesti perseestä. Ja jotta poikkeus vahvistaisi säännön kai sekin voi vaikuttaa lopputulokseen positiivisesti. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita.
Notefix
24.05.2004 17:00:45 (muokattu 24.05.2004 17:00:56)

(Maan ellei euroopan siistein komppi! Enkä valehtele pätkääkään...)

Et! :)
My name is Baron, Notefix Baron "
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)