Noku 31.05.2004 13:27:30 | |
---|
Laittakaas listaa tulemaan kun itse en satu tietämään kuin yhden taikka kaksi. Baarit on kyllä tullut koluttua Tavastiasta Turkoosiin.. toisaalta voihan noita vähemmän tunnettuja baarejakin listaansa kukin laittaa. "Face Your Fears, Live Your Dreams" |
Tellervo 31.05.2004 14:11:52 | |
---|
Minun tietääkseni tarjonnassa on kyllä aukko tuossa kohdassa. Jo sanat "rock" ja "kahvila" näyttävät jotenkin yhteensopimattomilta, mutta mikä ettei. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
paavi 31.05.2004 14:14:03 | |
---|
Minun tietääkseni tarjonnassa on kyllä aukko tuossa kohdassa. Jo sanat "rock" ja "kahvila" näyttävät jotenkin yhteensopimattomilta, mutta mikä ettei. Sama tuli mieleen. Jos rock, niin kaljaa. Jos kaljaa, niin rock. Mielenkiintoinen hypoteesi kyllä. |
baron 31.05.2004 14:16:01 (muokattu 31.05.2004 15:12:15) | |
---|
Minun tietääkseni tarjonnassa on kyllä aukko tuossa kohdassa. Jo sanat "rock" ja "kahvila" näyttävät jotenkin yhteensopimattomilta, mutta mikä ettei. Tuolla isossa maailmassa Rock-café on kovin tavallinen mutta eipä ole meille pesiytynyt. Edit: Jopa "Hard Rock Café" Googlella 1200000 osumaa Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Bonham 31.05.2004 14:17:26 | |
---|
Tuolla isossa maailmassa Rock-café on kovin tavallinen mutta eipä ole meille pesiytynyt. Ei ole kulttuureja... ei rock eikä kahvila... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Karlsson 31.05.2004 15:09:23 | |
---|
Jaa-a. Varmaan toi Loose Fredalla on oikein rokkimesta. Excuse me while I kiss my bass... |
Jabe 31.05.2004 15:11:09 (muokattu 31.05.2004 15:12:30) | |
---|
Jaa-a. Varmaan toi Loose Fredalla on oikein rokkimesta. No mutta onko se kahvila? Baari kait ennemminkin. Edit: Äh, mutta tuollahan olikin, että baareja myös. Whatever. |
Jubi 31.05.2004 15:48:17 | |
---|
Tauko Kalliossa Corner Kampissa Bakers Kalevankadulla (se baarin puoli. Ei yökerho) Siinä muutama varsin rock-henkinen mesta. |
Chrissie 31.05.2004 21:43:32 | |
---|
Tuli muuten off-topic mieleen... Miksi kysymykset hyvin usein keskittyvät Helsingin rintamalle? Varmaankin siksi, että enemmistö täällä käyvästä porukasta asustaa siellä päin, mutta silti sitä ei-paikkakuntalaisena tuntee olonsa pahasti ulkopuoliseksi. Joka ikinen kerta! Toisaalta... eipä täältä Jyväskylästä kovin montaa rock-kahvilaa tule mieleen. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
Jenka 31.05.2004 21:59:32 | |
---|
Joo, Hemingways!! (ja Heminwaysiähän on siellä sun täällä Suomessa..) Oikeestaan Hemingways on vähän sellainen baari, mutta on siellä tullut kahviteltuakin mukavan rokin merkeissä alkuillasta... :) Summer make good. |
lapio 31.05.2004 22:18:43 (muokattu 31.05.2004 22:19:48) | |
---|
Toisaalta... eipä täältä Jyväskylästä kovin montaa rock-kahvilaa tule mieleen. Riders rock cafe. |
Chrissie 31.05.2004 23:06:17 (muokattu 31.05.2004 23:07:26) | |
---|
Riders rock cafe. Se oli ainoa, joka tuli allekirjoittaneelle mieleen... Nimi vaan ei muistunut, kun en ole henk. koht. koskaan sisällä käynyt. *huokaus* Ollaan niin pieni kylä. Mutta ikinä en Helsinkiin muuttais! Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
paavi 01.06.2004 00:18:19 | |
---|
Tuli muuten off-topic mieleen... Miksi kysymykset hyvin usein keskittyvät Helsingin rintamalle? Varmaankin siksi, että enemmistö täällä käyvästä porukasta asustaa siellä päin, mutta silti sitä ei-paikkakuntalaisena tuntee olonsa pahasti ulkopuoliseksi. Joka ikinen kerta!
Ikävä homma. Kyllä mä kirjoittaisin mielelläni vaikka Noormarkun rokkikahviloista, jos edes tietäisin missä se on. Näin tää menee. Kirjoittakaa toki omista kaupungeistanne, en lainkaan pane pahakseni. :) |
Jusstus 01.06.2004 09:51:16 | |
---|
Mun mielestä Helsingissä vois olla tilausta yhdelle sellaselle puolivälin rock-blues-jazz-baarikahvilalle, joita näkee Ameriikkalaisissa elokuvissa. Eli sellanen ei niin hieno kuin Umo tai Storyville eikä niin rock kuin Semifinal, Tavastia tai muut... Sellanen olohuoneenomainen paikka, jossa on tarpeeksi pöytiä istua ja hieman tupakansavuista ja viskintuoksuista. Kodikkaalle lavalle nousisivat selllaset roots/blues/jazz/rock -johdannaiset fiilistelybändit, joita voisi seurata pöydän äärestä ja illan loppua kohti syntyisi mahtavat yhteisjamit ja maininki olis katossa... Vai oonko nähnyt unta? Jos tollanen paikka löytyy, niin ilmoittakaa toki. :) "These go to eleven.." |
Karlsson 01.06.2004 09:54:40 | |
---|
Mun mielestä Helsingissä vois olla tilausta yhdelle sellaselle puolivälin rock-blues-jazz-baarikahvilalle, joita näkee Ameriikkalaisissa elokuvissa. Eli sellanen ei niin hieno kuin Umo tai Storyville eikä niin rock kuin Semifinal, Tavastia tai muut... Sellanen olohuoneenomainen paikka, jossa on tarpeeksi pöytiä istua ja hieman tupakansavuista ja viskintuoksuista. Kodikkaalle lavalle nousisivat selllaset roots/blues/jazz/rock -johdannaiset fiilistelybändit, joita voisi seurata pöydän äärestä ja illan loppua kohti syntyisi mahtavat yhteisjamit ja maininki olis katossa... Vai oonko nähnyt unta? Jos tollanen paikka löytyy, niin ilmoittakaa toki. :) Kuulemma on tulossa. Yhdistetty cafe ja levykauppa, joka painottuu tonne jaskaan ja mustaan musaan. Kunhan löytävät sopivat tilat... Excuse me while I kiss my bass... |
Tellervo 01.06.2004 10:41:37 | |
---|
Mun mielestä Helsingissä vois olla tilausta yhdelle sellaselle puolivälin rock-blues-jazz-baarikahvilalle, joita näkee Ameriikkalaisissa elokuvissa. Eli sellanen ei niin hieno kuin Umo tai Storyville eikä niin rock kuin Semifinal, Tavastia tai muut... Sellanen olohuoneenomainen paikka, jossa on tarpeeksi pöytiä istua ja hieman tupakansavuista ja viskintuoksuista. Kodikkaalle lavalle nousisivat selllaset roots/blues/jazz/rock -johdannaiset fiilistelybändit, joita voisi seurata pöydän äärestä ja illan loppua kohti syntyisi mahtavat yhteisjamit ja maininki olis katossa... Vai oonko nähnyt unta? Jos tollanen paikka löytyy, niin ilmoittakaa toki. :) Tietyssä mielessä tuo kuulosti ihan Molly Malonesilta, paitsi että on poistettava sanat jazz, blues ja yhteisjamit. Muuten sopii kuin nyrkki silmään. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Tupuna 01.06.2004 10:47:37 | |
---|
Toisaalta... eipä täältä Jyväskylästä kovin montaa rock-kahvilaa tule mieleen. No äläs nyt! Kyllähän 68ista saa kahvia. Vakiasiakkaat ja henkilökunnan kaverit usein jopa ilmaiseksi. Ja auki aina ainakin 12-02, viikonloppuisin pidempään. Joten kyllähän tuo 68 kahvilan aikataulut täyttää. Ja kyllähän vakiopaineessa soitetaan rockiakin. Ja vihreässä haltiattaressa. Ja sillai... mut varsinaisia rockhenkisiä paikkoja ei kahvila-asteella taida olla JKL:ssä muita kuin 68.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8) |
Jusstus 01.06.2004 11:20:43 | |
---|
Tietyssä mielessä tuo kuulosti ihan Molly Malonesilta, paitsi että on poistettava sanat jazz, blues ja yhteisjamit. Muuten sopii kuin nyrkki silmään. Toi on itse asiassa ihan totta. Ja kuvaus sopii hyvinä iltoina O'Malley'siinkin. Malleysissä oli viime kesänä aika hyviä vetoja siinä terassilla... Tollasta mä oikeestaan just tarkoitan, mutta niinkun enemmän rokissa mielessä... "These go to eleven.." |
Feggy 01.06.2004 11:24:46 | |
---|
Mun mielestä Helsingissä vois olla tilausta yhdelle sellaselle puolivälin rock-blues-jazz-baarikahvilalle, joita näkee Ameriikkalaisissa elokuvissa. Eli sellanen ei niin hieno kuin Umo tai Storyville eikä niin rock kuin Semifinal, Tavastia tai muut... Sellanen olohuoneenomainen paikka, jossa on tarpeeksi pöytiä istua ja hieman tupakansavuista ja viskintuoksuista. Kodikkaalle lavalle nousisivat selllaset roots/blues/jazz/rock -johdannaiset fiilistelybändit, joita voisi seurata pöydän äärestä ja illan loppua kohti syntyisi mahtavat yhteisjamit ja maininki olis katossa... Vai oonko nähnyt unta? Jos tollanen paikka löytyy, niin ilmoittakaa toki. :) Lavaa ja bändejä lukuunottamatta Rytmi Hakaniemessä. Less is more. |
waldemarx 01.06.2004 12:32:34 | |
---|
Ei tollasia voi olla ees olemassa seek and destroy |