Aihe: Ääni & Vimma 2004
1 2 3 4 5
Degas
25.04.2004 14:05:40
Hoi! Mun mielestä toi Marbleframe oli loistava. Paskin oli se prodehomma!
Cathi777
25.04.2004 17:57:55 (muokattu 26.04.2004 16:04:08)

Hoi! Mun mielestä toi Marbleframe oli loistava. Paskin oli se prodehomma!

Mun mielestä koko kilpailu oli aivan kauheaa kuultavaa. Aivan helvetin huonoja bändejä ja kaikissa todella huono vokalisti. On kyllä tuonkin kisa tippunut aivan älyttömästi. En ymmärrä miten sinne oli valittu noin huonoja bändejä, ihan järkyttävää. En tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa kun sitä katsoi. Voittajabändi oli jotain hissimusaa Ei uskois, että noin huono tasoisesti kisasta pääsee voittaja, vaikka minne esiintymään. Olen todella järkyttynyt.
Veri on vettä sakeampaa
Horhor
25.04.2004 18:12:22 (muokattu 25.04.2004 18:12:58)
Mun mielestä koko kilpailu oli aivan kauheaa kuultavaa. Aivan helvetin huonoja bändejä ja kaikissa todella huono vokalisti.

Kyllä siellä oli hyviäkin vokalisteja paljon. Ja oli paljon hyviä bändejä.

EDIT: Tästäkin on jo muitakin topikkeja.
Däddädää
sinä
25.04.2004 18:33:07
Mun mielestä koko kilpailu oli aivan kauheaa kuultavaa. Aivan helvetin huonoja bändejä ja kaikissa todella huono vokalisti.

Sinne vain mallia sitten ensi vuonna näyttämään. Noh bändikilpailut ovat aina vähän arveluttavia, joten ymmärrän täysin jos ei innosta.

Olimme kyllä kovin otettuja sekä iloisia voitostamme.
Cathi777
25.04.2004 23:05:00

Sinne vain mallia sitten ensi vuonna näyttämään. Noh bändikilpailut ovat aina vähän arveluttavia, joten ymmärrän täysin jos ei innosta.

Ja mä en todellakaan ole ainoa joka noin noista kisoista ajatteli. Porukalta on tullut yleisestä pelkkää huonoa palautetta tän vuoden kisoista.
Veri on vettä sakeampaa
Järvihirviö
25.04.2004 23:28:47
On se helvetin mukavaa, kun tulee noinkin rohkaisevaa palautetta. Kyllähän sitä arvostella saa, mutta tuolla on niin teilaavaa palautetta, että oikein hävettää.
Cathi777
26.04.2004 09:27:40 (muokattu 26.04.2004 09:28:21)

On se helvetin mukavaa, kun tulee noinkin rohkaisevaa palautetta. Kyllähän sitä arvostella saa, mutta tuolla on niin teilaavaa palautetta, että oikein hävettää.

Mä yleensä yritän ollakin kiltti tällaisia kilpailuja kohtaan, mutta oikeasti tänä vuonna hävetti. Taso oli kuin yläasteen musiikkitunnilla. Aikaisempina vuosina sentään mukana on ollut hyviä bändejä, tänä vuonna ne vaan tipahti jo ennen finaaleja. Eli siis olis siellä ollut hyviä bändejä, mutta ne ei ollut finaalissa mukana. Olen niin pahoillani, että mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa tästä. Mut jatkakaa ihmeessä harjoittelua niin ehkä sitten joskus natsaa. En mä lannistaa halua, mutta teidän paikka ei vielä ollut tuollaisissa kisoissa.
Veri on vettä sakeampaa
arancia
26.04.2004 15:09:57
Mä yleensä yritän ollakin kiltti tällaisia kilpailuja kohtaan, mutta oikeasti tänä vuonna hävetti. Taso oli kuin yläasteen musiikkitunnilla. Aikaisempina vuosina sentään mukana on ollut hyviä bändejä, tänä vuonna ne vaan tipahti jo ennen finaaleja. Eli siis olis siellä ollut hyviä bändejä, mutta ne ei ollut finaalissa mukana. Olen niin pahoillani, että mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa tästä. Mut jatkakaa ihmeessä harjoittelua niin ehkä sitten joskus natsaa. En mä lannistaa halua, mutta teidän paikka ei vielä ollut tuollaisissa kisoissa.

Ehkä kannattaa mennä itse kisaamaan ennen kuin antaa noinkin 'rakentavaa' palautetta.

Ja tosiaan, meureltaibaobab oli loistava ja finaalissa oli monta muutakin hyvää bändiä.
Asenteella siitä selvitään..
Cathi777
26.04.2004 15:34:13

Ehkä kannattaa mennä itse kisaamaan ennen kuin antaa noinkin 'rakentavaa' palautetta.

Ja tosiaan, meureltaibaobab oli loistava ja finaalissa oli monta muutakin hyvää bändiä.

Pakko nyt sen verran vielä tarttua, että perustelkaas, että mitkä oli hyviä bändejä ja miksi?? Kertokaa mitä hyvää joissain bändeissä oli??
Veri on vettä sakeampaa
musa
26.04.2004 15:41:35 (muokattu 26.04.2004 15:49:12)
Pakko nyt sen verran vielä tarttua, että perustelkaas, että mitkä oli hyviä bändejä ja miksi?? Kertokaa mitä hyvää joissain bändeissä oli??

No aivan samalla tavoin vois sulta kysyy, et miksi kaikki finaalibändit olivat muka niin huonoja. En ollut itse tänä vuonna finaaleja katsomassa, mutta en voi mitenkään uskoa, että taso olisi muka ollut niin huono kuin kuvailet. Varmasti on osaavia laulajia ollut finaaliin päässeissä bändeissä. Ääni & Vimma on oikein nasta tapahtuma.
Cathi777
26.04.2004 16:18:21

No aivan samalla tavoin vois sulta kysyy, et miksi kaikki finaalibändit olivat muka niin huonoja. En ollut itse tänä vuonna finaaleja katsomassa, mutta en voi mitenkään uskoa, että taso olisi muka ollut niin huono kuin kuvailet. Varmasti on osaavia laulajia ollut finaaliin päässeissä bändeissä. Ääni & Vimma on oikein nasta tapahtuma.

No ensinnäkin biisit oli aika heikkoja. Ei ollut mitään sellaista mikä olisi jäänyt mieleen tai olisi jollain omalaatuisuudellaan tehnyt vaikutuksen. Yhtään sellaista bändiä ei ollut kenen meininki olisi vakuuttanut. Ainoastaan yhdellä bändillä oli hyvä lavameininki ja se oli Wiidakko.
Veri on vettä sakeampaa
gunner
26.04.2004 16:29:06
No ensinnäkin biisit oli aika heikkoja. Ei ollut mitään sellaista mikä olisi jäänyt mieleen tai olisi jollain omalaatuisuudellaan tehnyt vaikutuksen. Yhtään sellaista bändiä ei ollut kenen meininki olisi vakuuttanut. Ainoastaan yhdellä bändillä oli hyvä lavameininki ja se oli Wiidakko.

Aivan totta kyllä, ku jälkeen päin muistelin mitä bändejä jäi mieleen niin aika tyhjää näytti. Ainoat mitä muistin oli voittaja (meureltaibaobab?), wiidakko ja dms (kuulosti helvetin hyvältä ruoholahdessa).

Sinänsä ihan oikee bändi voitti, koska muista bändeistä se erottu aika selkeesti. Ja kyllä niillä näytti aika hauskaa olevan siellä lavalla vikan soiton aikana x)
Järvihirviö
26.04.2004 16:29:54
Ei ääni ja vimma ole saatana soikoon mikään idols-tyyppinen "seuraavaa mega-artistia etsivä" supertapahtuma. Mielestäni kisassa oli kuitenkin suht lämmin tunnelma, vaikken itse ollutkaan soittamassa.
leka
26.04.2004 16:34:26
Wiidakko on sympaattinen yhtye, ovat lisäksi mukavia heppuja.

Tosin tykkäsin niistä enemmän silloin kun soittotaitoa oli vähemmän ja pirteää poikamaista huumoria enemmän...
Minut lukittiin vahingossa galleriaan
Cathi777
26.04.2004 17:03:16

Ei ääni ja vimma ole saatana soikoon mikään idols-tyyppinen "seuraavaa mega-artistia etsivä" supertapahtuma. Mielestäni kisassa oli kuitenkin suht lämmin tunnelma, vaikken itse ollutkaan soittamassa.

No en minäkään sitä tässä takaa hakenut. Mutta kyllähän nyt jotain potentiaalia pitää kuitenkin olla. Ja sitten sellainen karisma solisteilta ja soittajilta puuttui pääsääntöisesti. Mutta pitäähän tuollaisessakin kisassa kuitenkin olla jonkun tasoisia kappaleita kuitenkin. Ja hyvät ihmiset, missä se show oli. Kaikki melkein soitti vaan silleen paikallaan ilman mitään meininkiä. Ei kukaan keikalle halua sellaista bändiä mennä katsomaan jos ei bändin soita jotain aivan utuilumusiikkia.
Veri on vettä sakeampaa
Horhor
26.04.2004 17:48:09

Hmm.. kukas oot bändistänne?
Däddädää
noir
26.04.2004 18:11:27

Mikä kumman kommentti tämä on? Onko tälläisessä vasta-argumentissa jotain järkeä? Kyllä sitä voi asioista tietää ja pystyä niitä kommentoimaan ilman, että osaa itse. En minäkään osaa rumpuja soittaa, mutta kyllä silti pystyn sanomaan, kun joku muukaan ei osaa.

Itse en kisoja mennyt katsomaan. Syyt ovat monet, mutta yksi syy oli juuri se, että huonoja bändejä siellä kuitenkin on enimmäkseen.

Anteeksi.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Cathi777
26.04.2004 18:13:47

Mikä kumman kommentti tämä on? Onko tälläisessä vasta-argumentissa jotain järkeä? Kyllä sitä voi asioista tietää ja pystyä niitä kommentoimaan ilman, että osaa itse. En minäkään osaa rumpuja soittaa, mutta kyllä silti pystyn sanomaan, kun joku muukaan ei osaa.

Itse en kisoja mennyt katsomaan. Syyt ovat monet, mutta yksi syy oli juuri se, että huonoja bändejä siellä kuitenkin on enimmäkseen.

Anteeksi.

Tässä oli erittäin hyvä ja osuva kommentti. Kiitos siitä!!
Veri on vettä sakeampaa
Degas
26.04.2004 19:09:12
toi marbleframe oli oikeesti hyvä.
Degas
26.04.2004 19:10:28
Hoi, cathi on gootti, vyön alle
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)