Aihe: Mihin Euroopassa heinäkuussa?
1
Locrian
10.06.2004 23:34:34
Okei eli nyt kaikki reissaajat tietämystä ja suosituksia kehiin.Tilanne on sellainen että sain itselleni ja tyttöystävälleni ilmaiset lennot jurooppaan joiden lähtöpaikat on vapaasti valittavissa.Lähtö Helsingistä saa olla aikasintaan 10.7 ja takas pitää olla viimeistään 25.7.

Kiva juttu eiks jeh?Mutta ongelmana on se että lennot pitäs varaa ihan lähihetkinä eikä oo mitää ideoita.Ei huvita mikään turha hengailu vaan pitää olla jotain tapahtumaa.Tarkoituksena olis myös liikkua joten ei haittaa vaikka tapahtumat esim. eri maissa.Rokkifestareita yritin ettiä mutta netistä en oiken löytänyt mitään fiksua hakusysteemiä joka kattais euroopan.Eli apua tänne!Meiningit esiin!
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
depe
10.06.2004 23:41:22
Siis onko teillä useampiakin lentoja vai pelkästään meno-paluu johonkin tiettyyn paikkaan?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
gheisari
11.06.2004 00:01:13
Tsekki on sievä maa.
depe
11.06.2004 00:12:05
Tsekki on sievä maa.

... ja myös oluella on sievät hinnat.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Oz
11.06.2004 00:13:41

jos haluat tyttökaverias miellyttää niin pariisiin. Shoppailua ja kalliita hotelleja. jos itseäsi ajattelet niin johonki rannalle. Nizza vois olla ihan jees paikka.
Tag det lungt
kivi
11.06.2004 01:18:06
jos haluat tyttökaverias miellyttää niin pariisiin. Shoppailua ja kalliita hotelleja.

Asuu Pariisissa halvallakin, eikä juuri epämukavammin.

Italia? Siellä on sitten halpa mennä junalla eteenpäin, jos ei kaupunki miellytä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Locrian
11.06.2004 07:09:48 (muokattu 11.06.2004 07:17:43)
Siis onko teillä useampiakin lentoja vai pelkästään meno-paluu johonkin tiettyyn paikkaan?

Saamme aivan vapaasti päättää meno ja paluu lennot.Esim. meno 10.7 Köpis ja paluu 24.7 from Wien.Ihan vapaasti.

Pistäkää lisää ehdotuksia.Mielellään tosiaan kuulisin niistä mahdollisista tapahtumista tuona aikavälinä.Mestoja sinänsä olen itekin käynyt aika paljon kiertämässä.Parhaita mestoja on Milan,Amsterdam,Wien ja Montpellier koska niissä asuu tuttuja, eli jos näiden paikkojen läheltä löytyy jotain happeninkia niin kertokaa heti.Muutkin mestat käy vallan mainiosti.Ja etelä-ranskan jazz-festarit on nähty kitos vaan....

Danke.
balzary
11.06.2004 08:34:40 (muokattu 11.06.2004 08:35:13)

ääneni annan myös tsekille ja slovakialle kokemuksen syvällä rintaäänellä. mä voin katella josko siellä on jotain festareita, prahassa näin just jotain ku olin sieltä lähdössä. sitten budapestissahan on ne hirmu isot festarit, en muista nimeä ja ajankohtaa taaskaan :) praha-slovakia-unkari taittuu hyvin junalla lentojen välissä.

niin, ja jos meette tonne niin käykää toki muuallakin ku prahassa, pääsette eroon turisteista. ja tosiaan halpoja maita ovat. jos tarttee vinkkejä eri kaupungeista niin heitä pikaviestiä.
Osta multa Line6:n FB4-pedaali!
mie
11.06.2004 09:21:30

Itävallassa/missä tahansa päin Alppeja on ainakin hienoimmat maisemat mitä minä olen ikinä nähnyt.
Oz
11.06.2004 11:46:20

Itävallassa/missä tahansa päin Alppeja on ainakin hienoimmat maisemat mitä minä olen ikinä nähnyt.

tuo on kyllä totta.
Tag det lungt
Lord of the strings
11.06.2004 12:39:00
Italiaan Garda-järvelle. Kaunis paikka, olin siellä viikon vuonna '98.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
Locrian
11.06.2004 13:11:01 (muokattu 11.06.2004 13:11:16)
Italiaan Garda-järvelle. Kaunis paikka, olin siellä viikon vuonna '98.

Hetkinen, Garda.Onkos pohjois-Italiaa?Ei o karttaa nyt tässä.Emmä sinne varmaan kovin pitkäksi aikaa jäisi mutta voisi käydä katsastaa.
balzary
11.06.2004 13:21:49

Hetkinen, Garda.Onkos pohjois-Italiaa?Ei o karttaa nyt tässä.Emmä sinne varmaan kovin pitkäksi aikaa jäisi mutta voisi käydä katsastaa.

on pohjois italiassa mun mielestä. kaveri ainakin kerran hurautti sinne autolla ja ei se kovin pitkälle ajanu.
Osta multa Line6:n FB4-pedaali!
Fiskars
11.06.2004 15:53:25
Itse olin pari vuotta sitten noilla Budafestin jättifestareilla, jotka joku mainitsi. Todella hyvä meno oli. En muista tapahtuman nimeä, koska se oli niin kummallinen. :) Sukulaiskieli muka...
Tapahtuman erikoisuus oli, että alueella oli erikseen olut- ja viiniteltat. Viiniteltoissakin neste tarjoiltiin tuopeissa. ;)
Locrian
11.06.2004 17:40:04
Kyseessä on varmaan Sziget?Hyvä festari kuulemma.En oo ehtinyt vielä kattoa millon se on mutta jos oikein muistan niin ei osu tuolle ajankohdalle.Harmi...

Lisää pistäkää ehdotuksia!Kaikki otetaan huomioon.
Danny s
11.06.2004 17:59:22
Jos tykkää sellaista partypartyallnightlong -tyyppisestä irtomatskusta, niin ihan sama mihin Etelän tusinaturistipaikkaan lähtee. Jos kulttuuria haluaa niin vältä niitä viimeiseen asti.
Locrian
11.06.2004 18:04:09
Jos tykkää sellaista partypartyallnightlong -tyyppisestä irtomatskusta, niin ihan sama mihin Etelän tusinaturistipaikkaan lähtee. Jos kulttuuria haluaa niin vältä niitä viimeiseen asti.

Joo noi idioottirannat on nähty.Nyt siis haetaan sivistynyttä kaupunki meininkiä klubeineen ja pubeineen.Vastapainoksi kauniita luonnonmaisemia joista valokuvausta opiskeleva tyttöystävä voi räpsiä kauniita potretteja.Sellainen aloittelevan maailmankansalaisen opintoretki on tämä... :-)
rakki
12.06.2004 20:24:43
Amsterdamia eräs tuttavani suositteli niin hienoilla termeillä, että pelkästään niiden perusteella voisin matkata sinne. Kuulemma mukavia ihmisiä, kauniita rakennuksia, paljon nähtävää/koettavaa jne.
Ääliöt hintit.
kivi
12.06.2004 20:49:58 (muokattu 12.06.2004 20:51:58)
Amsterdamia eräs tuttavani suositteli niin hienoilla termeillä, että pelkästään niiden perusteella voisin matkata sinne. Kuulemma mukavia ihmisiä, kauniita rakennuksia, paljon nähtävää/koettavaa jne.

Jjep. Siellä on tosiaan muutakin kuin coffeeshopit ja punaisten lyhtyjen alueet. Ringien alueella on kauniita taloja ja kanavia, ja kaupungin museot ovat omaa luokkaansa - kannattaa oikeasti katsoa esim käsittämättömän kattava van Gogh -museo ja tietty kansallismuseo; hollantilaismaalareita kun on joka lähtöön. Ja jos tykkää maalauksellisista pikkukujista ja kirjakaupoista, 20 minuutin junamatkan päässä on yliopistokaupunki Haag, antikvaarinen taivas.

Ja etnoruoka on loistavaa, kuten vanhan siirtomaavallan pääkaupungissa arvaakin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)