Aihe: Nostalgiset rallit..
1
Novis_3
19.07.2004 15:21:15
Tulipa tuossa aamusella melkein tippa linssiin, kun löysin vanhan levyn jossa on kaikki vanhat hitit, joihin liittyy kivoja muistoja.. Haluankin jakaa ne nyt teidän kanssanne.. :)

*Connels- 74-75

*Mike oldfield - Moonlight Shadow

Näitä kuunneltiin sillon kun vehtailin eka kerran tytön kanssa (eli viime torstaina.. :). jälkimmäinen soi myös radiossa, kun oltiin linja-autossa matkalla armeijan harmaisiin, haikea olo sillon..

*David Bowie - Starman

Tätä kuunneltiin pikku-poikana serkun kanssa ja kirmattiin mummolan pelloilla. Sillon se tosin oli Akin ja turon tyttöprinzezza, mutta kuiten..

ja viellä yks ulkopuolelta:

*Primus - Tommy The Cat

Olin juuri ostanut oman basson (about -95/96) ja iso-veli soitti mulle tään. Puol vuotta kuuntelin yhteen putkeen tuota ja ihmettelin, että minkähän näkönen voi olla jätkä, joka soittaa noin bassoa. Samalla myös ihmettelin, minkä näköinen voi olla laulaja, joka "laulaa" noin nopeesti. Sitte paljastuki karu totuus.. Enkä olis ikinä uskonu, että joskus viellä osaan soittaa ton rallin, laulua en edes yritä..

Nojoo, eipä mulla muuta sitte. Pyyhin kyyneleet ja poistun takavasemmalle.. Ei vaan jos teillä on vastaavanlaisia kokemuksia, niin tänne saa purkaa. On se kumma miten tuo musiikki herättää tunteita ja muistoja..
"Me hävitään tää peli.."
Lennu
19.07.2004 16:12:43

Tunteita. Saanko kakistaa karvapallon kurkustani?

Eiku, onhan noita joitain semmosia kivoja nostalgiapiisejä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)