wewwie 17.07.2004 17:51:27 | |
---|
Ilosaareen sovittuun miittiin tuli siis alle kymmenen ihmistä. Että kiitos tästä. Edes järjestäjää ei näkyny. hypittiin kyllä rannalla ja huudettiin että m-net haisee, mutta tuloksetta. Omapa oli mokanne, koska meillä oli nimittäin hauskaa. Kiitos vaan kaikille jotka vaivautu paikalle Vapaa-aika on yliarvostettua |
Härski 17.07.2004 17:56:22 | |
---|
Hohoo, jotain tällaista osaa odottaa näistä festarimiiteistä... mitenköhän lie Tuskamiitti mennyt..? Varmaan aika hevisti reisille. |
riimu 17.07.2004 18:04:46 | |
---|
Onhan se niin, että festareilla sitä sopii yhtä sun toista. Kuitenkin sitä ehtii kadottaa itsensä ensimmäisen puolen tunnin aikana jo melko helposti. Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
JCM 17.07.2004 19:19:20 | |
---|
hypittiin kyllä rannalla ja huudettiin että m-net haisee, mutta tuloksetta. Ei se ole Mnetin syy, jos teidän pippaloihinne ei ole porukkaa tullut;?D Hyvä että oli hauskaa... Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
salmivaara 19.07.2004 12:26:54 | |
---|
Viime kesänä oli muistaakseni sama homma. Miitin "vetäjäkin" (Nimismies?) sano ittesä irti koko jutusta paria päivää ennen festareita yms. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Nimismies 19.07.2004 12:46:35 | |
---|
Viime kesänä oli muistaakseni sama homma. Miitin "vetäjäkin" (Nimismies?) sano ittesä irti koko jutusta paria päivää ennen festareita yms. Köh...tuossapa minä en kyllä ole ollut mukana, kun en koko festareille ole ollut menossa. Minusta miitti oli vallan mukava. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
wewwie 19.07.2004 17:48:11 | |
---|
Siis ei me sitä m-net haisee juttua raivosta hulluna siellä rannalla karjuttu, vaan se oli siis sovittu merkki. Voitte käydä vaikka tuolta muualta lunttaamassa. Kyllähän mä ymmärrän että ittensä on helppo hävittää, varsinkin ilosaareen, mutta silti tuppas vähän ketuttamaan. Vapaa-aika on yliarvostettua |
Keke Urlaub 19.07.2004 18:06:12 | |
---|
Strohin vaikutusta ei sovi aliarvioida. Olisin tosi mielelläni tullut sinne, jos olisin voinut tekemisiini enää silloin vaikuttaa. Pedaaleja hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori! |
Kitaravirtuaali 19.07.2004 18:29:42 | |
---|
Hohoo, jotain tällaista osaa odottaa näistä festarimiiteistä... mitenköhän lie Tuskamiitti mennyt..? Varmaan aika hevisti reisille. Enpä tiedä kun Sonatan katsoin. Joku naishenkilö morjesti ja kysyi että onko m.netillä miittiä. Kerroin asian laidan ja kiroilimme hieman tätä päätöstä pitää se miitti Sonatan aikaan, sillä sitä ainakin kumpikin meistä oli tullut katsomaan. Sue-lavan lähellä joku bongasi paitani ja sanoi jotain suuntaan "Muusikoidennet, voi vittu!". Joku toinenkin morjesti jossain välissä. Se siitä miitistä. Eipä tosin harmita tippaakaan. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro! |
JM 19.07.2004 23:02:15 | |
---|
Minusta miitti oli vallan mukava. Veitpä sanat suustani. Minusta miitti toteutui juuri niinkuin piti, heti viideltä oli Rentolavan edessä kourallinen ihmisiä, osalla (kuten minulla) M.net- paita yllään. Ja koko aika tuli tähyiltyä rannalle päin että josko sieltä vielä joku olisi saapunut. Mutta tosiaan, paska homma niille, jotka eivät paikalle löytäneet. Itse en kokenut Miitti-paikkaa mitenkään ongelmalliseksi. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
Paddle 20.07.2004 00:05:36 | |
---|
Käväsin siinä kääntymässä mutta en "paljastanut" itseäni, vahtailin vaan vähän meininkejä ja lähdin juomaan viinaa. |
Nimismies 20.07.2004 02:12:08 (muokattu 20.07.2004 02:13:14) | |
---|
Veitpä sanat suustani. Minusta miitti toteutui juuri niinkuin piti, heti viideltä oli Rentolavan edessä kourallinen ihmisiä, osalla (kuten minulla) M.net- paita yllään. Ja koko aika tuli tähyiltyä rannalle päin että josko sieltä vielä joku olisi saapunut. Mutta tosiaan, paska homma niille, jotka eivät paikalle löytäneet. Itse en kokenut Miitti-paikkaa mitenkään ongelmalliseksi. Nnäin. Ja tapahtumassa oli hienoa vielä se, että esimerkiksi Funkylord heilui sitten meikäläisten mukana koko loppuillan. Ehti tutustua vielä paremminkin. EDIT: Ja törmäiltiinhän me muutkin. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |