ChangeOfSeasons 14.07.2004 14:27:20 | |
---|
Rakas äitini tarvitsisi 50-luvun teema juhliin 50-luvun iskelämämusiikkia..itse en tiedä juuri mitään kyseisestä aiheesta eli pyytäisinkin teitä kertomaan jotain 50-luvun kuumimpia hittejä. kiitos If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |
ghuul 14.07.2004 14:28:27 | |
---|
Tapio Rautavaaran Ja Reino Helismaan hitit. Vain runoilija. |
DJKaaos 14.07.2004 14:34:16 | |
---|
Suomalaista iskelmää 50-luvulla levyttivät ainakin: Annikki Tähti Tapio Rautavaara Olavi Virta Erkki Junkkarinen Brita Koivunen Lasse Liemola Laila Kinnunen Jos taivaalla nään tähdenlennon, niin silloinhan toivoa saan, ja tunnen sun kätesi hennon... Ja yössä haaveillaan. |
Kabel 14.07.2004 14:37:27 | |
---|
Olavi Virta. Siltä löytyy kokoelmaa jos joka lähtöön varsin huokeaan hintaan. Tauno Palolta löytyy myös Rosvo-Roopea sun muuta. Lisäksi Annikki Tähti, Metrotytöt, Harmony Sisters ym Kannattaa kysyä tuolta Tanssimusiikkialueelta, siellä on asiantuntijoita. "I'm a mean old cheater, I sure can tell a lie.." |
pekkablues 14.07.2004 14:45:25 | |
---|
Kaikien aikojen suomalaisen iskelmän huippu: Erik Lindströmin sävellys "Ranskalaiset korot". |
Miikathebest 14.07.2004 14:57:53 | |
---|
Alla venäläisen kuun Armi Balladi Olavinlinnasta Be-bob-a-lula Buona sera, signorina Delfiinipoika Ennen kuolemaa Ensi kerran Erämaajärven mökki Etkö uskalla mua rakastaa Great pretender Heartbreak hotel Hernandon salaisuus Hiljainen kylätie Hopeahääpäivänä Hurmio Illalla, illalla Ilta pienessä kaupungissa Istanbul Joet tulvimaan itke Jussista saan miehen armaan Kaksi ruusua Kellä kulta, sillä onni Kenties Kotiseutuni Kuinka paljon rakkautta Kuinka saisin rikki kookospähkinän Kulkurin iltatähti Kun hämärtää Kun syksy saapuu Helsinkiin Kuningaskobra Kuume Lazzarella Living doll Luokseni jääthän Mamma, mies tuijottaa minua Maruzzella Minä soitan sulle illalla Mona Lisa Monika, Monika, Monika Mua älä hylkää Muistatko Monrepos'n Mummon kaappikello Neljän tuulen tiellä Niin paljon kuuluu rakkauteen Olet kohtaloni Onni jonka annoin pois Pieni kukkanen Pikku midinetti Piove Pohjolan yö Portugalin huhtikuu Punatukkaiselle tytölleni Pustan sävel Rakasta, kärsi ja unhoita Rakastunut nainen Rakkauden kiertokulku Rakkauden satu Rakkauskirjeitä hiekassa Rakkautta ei se ollutkaan Reppu ja reissumies Sateenkaaren tuolla puolen Satu ruskeista silmistä Seitsemän päivää Sinun silmiesi tähden Suklaasydän Suopursu Surujen kitara Sävel rakkauden Taivaan sinessä Tie Tiikerihai Tuo aika toukokuun Täysikuu Unikuva Uska dara Vanhan vaahteran laulu Vanhan veräjän luona Venezuela Zambesi Noin. Tuo lista on nuottikirjasta: "Hitit - iskelmän 50-luku". |
ChangeOfSeasons 14.07.2004 15:02:36 (muokattu 14.07.2004 15:02:43) | |
---|
@MiikatheBest kiitoksia kovasti nuo riittää :D If my teen years were supposed to be the best years of my life, just kill me now ! |