MV 13.07.2004 16:19:07 | |
---|
Mul on semmonen ongelma ton kannettavan kanssa että ku mä koitan kuunnella jotain levyä ni se toistaa sitä jonkun aikaa ja sitten se iskee tohon näyttöön tekstin ooPS. Sit se lakaa soittamasta sitä levyä.Sit se alkaa ehkä taas uudestaan jos niit play ja ja kelausnappuloit ronklaa mut ei se yleensä auta. Onko muilla tietoa mikä siinä voisi olla tai onko kellään samanlaisia kokemuksia? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
DJKaaos 13.07.2004 16:28:20 | |
---|
kannettava cd-soitin kuuluu yhdessä intin pyyhkeen ja pullotetun veden* kanssa maailman huonoimpiin keksintöihin. Se ei ole minkään muotoinen eikä sitä saa tungettua muun kuin jonkun koltun taskuun. Jos taivaalla nään tähdenlennon, niin silloinhan toivoa saan, ja tunnen sun kätesi hennon... Ja yössä haaveillaan. |
Lennu 13.07.2004 16:28:30 | |
---|
Siinä on semmonen tärinäsuoja, joka poikkasee toiston, jos kovasti tärähtää. Vaikuttais olevan rikki, jos se ihan itekseen tekee noin. |
MV 13.07.2004 16:52:57 | |
---|
Siinä on semmonen tärinäsuoja, joka poikkasee toiston, jos kovasti tärähtää. Vaikuttais olevan rikki, jos se ihan itekseen tekee noin. Juu ihan itsekseen tekee. Ihmettelen vaan ku se ei oo koskaan tipahtanu mistään eikä kastunu. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Unworthy Knight 13.07.2004 18:57:06 (muokattu 13.07.2004 18:57:30) | |
---|
Juu ihan itsekseen tekee. Ihmettelen vaan ku se ei oo koskaan tipahtanu mistään eikä kastunu. Tuli vaan meileen, Että onko se levy jota yrität soitataa kopio-suojattu ? Joskus siitä on ropelmaa. Vai joko olet kokeillut muilla levyillä. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
MV 13.07.2004 22:15:53 | |
---|
Tuli vaan meileen, Että onko se levy jota yrität soitataa kopio-suojattu ? Joskus siitä on ropelmaa. Vai joko olet kokeillut muilla levyillä. Helvetin monella eri levyllä olen kokeillut. Pitää varmaan viedä liikkeeseen. kuinkahan pitkiä takuita noilla on? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Eddy 13.07.2004 22:21:39 | |
---|
Helvetin monella eri levyllä olen kokeillut. Pitää varmaan viedä liikkeeseen. kuinkahan pitkiä takuita noilla on? Yleensä 6-12kk.Mainittu kuitissa,jonka sait ostaessasi.Siis jos se on ostettu. Koskettelen soittimia... |
Timesby 13.07.2004 23:02:35 | |
---|
Mulla kannetava cd-soitin on pätkiny ykkös ja kakkos raitoja jo pari vuotta niin rankasti, ettei niitten kuuntelemisesta tule sillä mitään. Muut biisit yleensä toimii ihan hyvin. Senkin olen huomannut, että soittimeni soittaa paremmin, kun se on pystyasennossa ja vielä paremmin, jos se on housujen taskussa puristuksissa. ~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo |
miän vain 14.07.2004 09:27:49 | |
---|
"Vika on selvästi siinä, että laite on paskana." Onhan noissa vikoja ollut. Nykyisessä soittimessa tärinänsieto on parempi, kun sen laittaa pois päältä. Eipä noille oikein muuta voi, kuin viedä takaisin kauppaan. |
Exhausted 14.07.2004 13:04:47 | |
---|
mulla kannettavassa cd-soittimessa on semmonen litteä akku patterien sijaan. vaikka se on juuri ladattu täyteen niin kone näyttää että "low battery" heti kun laittaa levyn soimaan. kysyin kaupasta uutta akkua ja kuulemma voi maksaa viiskymppiä sellanen, joita tarvitaan siihen vieläpä kaks... |
MV 14.07.2004 15:34:04 | |
---|
Mä sain sen joululahjaks ni en tiä noist takuist. Täytynee kysyä porukoilta. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |