Aihe: Mitä..
1 2
taikakameli
10.07.2004 17:31:45
...Ihmisillä on mambaa vastaan?

Olen usein kuullut haukkuja kyseistä orkesteria kohtaan, aivan syyttä mielestäni.
Me ei panna tuhkaa teidän kusialtaisiin, älkää tekään kusko meidän tuhkakuppeihin
Härski
10.07.2004 17:47:14 (muokattu 10.07.2004 17:47:59)
No Mamba on vähän sellainen bändi, jota ei oikein mielellään kuulisi missään. Ja se, että joku sanoo pitävänsä Mambasta, aiheuttaa jonkin sortin ennakkoluuloja ihmisessä kuin ihmisessä. Sitä on vaikea selittää, mutta Mamba ei ole mistään kotoisin. Se ei ole hyvä, se ei ole huono, se on ärsyttävä. Se on Tero Vaara ja täsmällisesti viritetty SG. Se on hirveitä biisejä jatkuvalla Radio Nova rotaatiolla. Se on Mamba.

Että jotain sellaista.
paavi
10.07.2004 18:05:21
Voiko tuota enää paremmin selittää?
Blue Moon
10.07.2004 18:18:10 (muokattu 10.07.2004 18:24:11)

...Ihmisillä on mambaa vastaan?

Olen usein kuullut haukkuja kyseistä orkesteria kohtaan, aivan syyttä mielestäni.

Luulen, että m-netissä Mambaa kuuluu inhota, koska se ei oo (koskaan edes yrittänyt olla) rokkia? ;-)
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
Super-Jari
10.07.2004 18:26:22
M-netissä Mambaa kuuluu inhota, koska se ei oo (koskaan edes yrittänyt olla) rokkia? ;-)

Äläpä höpötä, tai no tottahan tuo on.

Minä sanoisin että Mamba on kova sana Suomessa. Melko kunnioitettavan uran ovat vääntäneet. Itse tekevät biisinsä ja itse esittävät ne.
Eikä se nyt niin paskaakaan se musiikki ole. On niitä paljon huonompiakin.

Viva Tero Vaara, anna SGn soida!!
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Juntunen
10.07.2004 18:26:46

Avainsanat ovat muuten tässä tapauksessa "Radio" ja "Nova". Nova saa minkä tahansa bändin kuulostamaan kuukaudessa paskalta.
Dian - "Altsurokkia puisevimmillaan"
Ja uudet siniset kotisivut avattu!
Blue Moon
10.07.2004 18:29:09 (muokattu 10.07.2004 19:04:21)

Eikä se nyt niin paskaakaan se musiikki ole. On niitä paljon huonompiakin.

Mun mielestä Mamban eka albumi oli ilmestymisensä aikaan hyvä ja jopa omaperäinen poplevy. Bändillä oli tunnistettava saundikin.
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
Jani The Rock
10.07.2004 19:29:59

Olihan Mamba alkujaan ihan ok suomirockbändi, jolla oli hyviä biisejä ja omaa tyyliäkin siinä hommassa. Sitten Tero Vaaran kynä ilmeisesti tylsyi ja alkoi syntyä biisejä joita voi lähinnä kuvailla sanoilla "runkkarin ruikutus". Tämä nykyinen easy listening -kama onkin sitten jo niin hirveää moskaa, ettei sitä kuuntele sikakaan kiljumatta. Vaaran pärstäkertoimen ärsyttävyyskerroinkin on siinä samalla kivunnut suoraan stratosfääriin.
Don`t mess with the countryboys
Juice
10.07.2004 19:53:10
No Mamba on vähän sellainen bändi, jota ei oikein mielellään kuulisi missään. Ja se, että joku sanoo pitävänsä Mambasta, aiheuttaa jonkin sortin ennakkoluuloja ihmisessä kuin ihmisessä. Sitä on vaikea selittää, mutta Mamba ei ole mistään kotoisin. Se ei ole hyvä, se ei ole huono, se on ärsyttävä. Se on Tero Vaara ja täsmällisesti viritetty SG. Se on hirveitä biisejä jatkuvalla Radio Nova rotaatiolla. Se on Mamba.

Että jotain sellaista.

Eipä sitä paljon paremmin voi tuohon sanamäärään kertoa. Plussaa.
I don't know how man will fight World War III, but I do know how they will fight World War IV : with sticks and stones." - Albert Einstein
juuso a
10.07.2004 20:21:21

tässä on muuten semmoinen ikuisuuskysymys jota olen itsekin ihmetellyt. minä en nimittäin pidä mambasta enkä ole koskaan ymmärtänyt itsekään miksi. kait se on sitten se neutraali musa mikä siinä tökkii.
Elämä on kivaa, jippii!!!
kede
10.07.2004 20:29:18
Syljettää tommoiset otsikoinnit perkele. Opettele otsikoimaan kirjoituksesi.
Viceroy
10.07.2004 20:32:31

Biisit ovat teknisesti ja soundillisesti hyviä, ja bändi hoitaa osuutensa usein jopa hienosti groovaten. Tero Vaara on syy, miksi en voi sietää bändiä. Miehen inisevä ja valittava laulutyyli ei yksinkertaisesti sovi ruoansulatukselleni.

Lisäksi Vaaran negatiiviset kommentit rock-musiikista ja -skenestä ovat ristiriidassa omien näkemysteni kanssa.

Mamba is sucks.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
HaloOfFlies
10.07.2004 20:50:06

Ite olen kuullut Mambalta yhden metallibiisin. Mutta paskaahan se on kokonaisuudessaan, nyt ja ikuisesti.
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
D-Kay
10.07.2004 21:41:33

En tykkää Tero Vaaran äänestä. Kauhian ohut.
MYYDÄÄN: Gootti-Les Paul
poppamies
10.07.2004 21:51:25 (muokattu 10.07.2004 22:04:27)

En kuuntele Mambaa. Tuskin tiedän mitä kappaleita ovat levyttäneet. Radiosta olen kuullut sen minkä olen kuullut.
Olin kuitenkin viikko sitten sellaisilla "festareilla" missä m.m Mamba ja Tommi Läntinen esiintyi heti peräkkäin. Mamba oli näistä kahdesta huomattavasti parempi ja "aidoimpi". Vaikka ei pitäisi yhdestäkään heidän kappaleesta on pakko tunnustaa että Mamballa on sitä "jotain" mikä saa homman toimimaan. Ainakin livenä. Jos bändillä on tätä tällaista joka saa homman toimimaan niin se on kunnioitettava asia. Tykkäsit sitten siitä bändistä tai et.
"G-strings are for strippers"
opuh
10.07.2004 21:51:35
Kävin just pari viikkoa sitten vaihtamassa sinettipussissa olleen kaksi vuotta vanhan Mamban joululevyn Led Zeppelinin Physical Graffittiin.

Huonoa musaa se Mamba on.
Hahahah
Kapane
10.07.2004 23:03:00

Mamba on yhtä hyvä kuin tämän treadin otsikko
Personal Jesuss & Modern Angel [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 My Band
Kapane
10.07.2004 23:04:41

Mamba on yhtä hyvä kuin tämän treadin otsikko

pahoittelen tätä typerää kommenttiani. tarkoituksenani ei ollut loukata kyseistä otsikkoa eikä otsikon faneja.
Kapane
10.07.2004 23:13:58 (muokattu 10.07.2004 23:14:19)

Kovasti olen myös pahoillani siitä, että kerran kyseisen otsikon keikalla menin kovaan ääneen huutamaan, että otsikko soittaisi Paranoidin. Otsikko ei sitä kuitenkaan tehnyt, vain soitti otsikon omia hittejä.
poppamies
10.07.2004 23:27:37

Kovasti olen myös pahoillani siitä, että kerran kyseisen otsikon keikalla menin kovaan ääneen huutamaan, että otsikko soittaisi Paranoidin. Otsikko ei sitä kuitenkaan tehnyt, vain soitti otsikon omia hittejä.

Nyt sellofaani menee vain kiltisti nukkumaan koska sellofaani on juovuksissa...
"G-strings are for strippers"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)