JeeVes 22.06.2004 10:48:31 (muokattu 22.06.2004 10:49:32) | |
---|
Miten teillä on, tuleeko paljon liikuttua muusikoiden.net torilla. Itse käyn siellä aina, kun käyn myös musnetissä. Ootteko tehnyt paljon kauppaa ja miten kaupanteko yleensä on sujunut? Onko teistä torilla vilkasta myyntiä vai onko myynti hidasta? "Ziivs hoitaa kaiken" |
Chemo 22.06.2004 10:57:12 | |
---|
Ootteko tehnyt paljon kauppaa ja miten kaupanteko yleensä on sujunut? Tuleehan tuota vilkuiltua, etenkin jos oikeasti tarvitsen jotain. Ja olen ostanut ja myynyt siellä tavaraa. Kaupanteko on sujunut poikkeuksetta moitteettomasti. Ramalamadingdong. |
G-mies 22.06.2004 11:09:42 | |
---|
Aika ajoin tuolla tulee käytyä, tosin jos ei mitään akuuttia tarvetta ole uusille leluille niin lähinnä vain mielenkiinnosta seuraan hintatasoja. Muutaman kerran olen torilla tavaraa myynyt ja pelkästään hyviä kokemuksia on ollut. Poikkeuksetta ostaja on löytynyt parissa vuorokaudessa, tosin tässä on auttanut realistisesti asetettu hintapyyntö. "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
Super-Jari 22.06.2004 11:11:26 (muokattu 22.06.2004 11:12:55) | |
---|
Miten teillä on, tuleeko paljon liikuttua muusikoiden.net torilla. Itse käyn siellä aina, kun käyn myös musnetissä. Paljon, kokoajan, varmaan 10min välein. Ootteko tehnyt paljon kauppaa ja miten kaupanteko yleensä on sujunut? Olen tehnyt. Fiksua porukkaa tuntuu olevan kohalle sattunut. Huijareitakin kuulemma on. Onko teistä torilla vilkasta myyntiä vai onko myynti hidasta? Ei mitenkään erityisen vilkasta. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT! |
EtG 22.06.2004 11:13:12 (muokattu 22.06.2004 11:14:22) | |
---|
Olen ostanut torin kautta ja olen myynyt torin kautta. Ei ole tullut mitään negatiivista vastaan. Katson torin läpi aina kun tulen m-nettiin. Pakkanen karistaa nudistit |
Torniojaws 22.06.2004 11:49:16 | |
---|
Aina silloin tällöin. Yhden pedaalin myin tuossa muutama viikko sitten, eikä ollut ongelmia. Periaatteen vuoksi en kuitenkaan itse osta käytettyä tavaraa. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
balzary 22.06.2004 12:33:58 | |
---|
Aina silloin tällöin. Yhden pedaalin myin tuossa muutama viikko sitten, eikä ollut ongelmia. Periaatteen vuoksi en kuitenkaan itse osta käytettyä tavaraa. miksi et osta? itse olen ostanut ja myynyt, homma toimii hyvin ja tavara liikkuu. |
Jabe 22.06.2004 12:41:17 | |
---|
Miten teillä on, tuleeko paljon liikuttua muusikoiden.net torilla. Tulee liikuttua, useinkin. Ootteko tehnyt paljon kauppaa ja miten kaupanteko yleensä on sujunut? Olen ostanut ja myynyt, kaupanteko on käynyt jouhevasti. Onko teistä torilla vilkasta myyntiä vai onko myynti hidasta? Yleensä kama on liikkunut liukkaasti, mutta nyt mulla on ollut alkukeväästä asti ihan asiallista kamaa kaupan, mutta ei vaan ostajia löydy. Lieneekö ylitarjontaa esim. kitaroista? |
Billsner 22.06.2004 12:51:42 (muokattu 22.06.2004 12:52:16) | |
---|
Window(s)-shoppailua tällähetkellä kun rahaa ei ikinä ole. Toisaalta joskus ärsyttää katella toria jos siellä sattuu olemaan halvalla jotain mitä haluaisi ja rahaa ei ole. Craten pikkuvahvarin ostin torilta jonnin aikaa sitten. Asiallista toimintaa oli. EDIT: Selvennystä. You must gather your party before venturing forth. |
JuniperThree 22.06.2004 13:18:05 | |
---|
Wahin ostin vuosi sitten... Kelpo peli ja halvalla lähti... |
karkki 22.06.2004 13:20:36 | |
---|
Hyvin on kaupat tähän asti sujuneet kumpaankin suuntaan. Toki tolkku täytyy pitää mielessä, kyllä sielläkin rasvaisia hintapyyntyöjä silloin tällöin näkee. Minä ainakin tsekkaan aina ennen kauppoihin ryhtymistä mahdollisimman hyvin kauppakumppanin tiedot: pieni jäsennumero & kunnollinen kuvaus jäsentiedoissa ovat plussaa, k-päiset kirjoitukset keskusteluissa pitkä miinus. |
Super-Jari 22.06.2004 13:53:58 | |
---|
Minä ainakin tsekkaan aina ennen kauppoihin ryhtymistä mahdollisimman hyvin kauppakumppanin tiedot: pieni jäsennumero & kunnollinen kuvaus jäsentiedoissa ovat plussaa, k-päiset kirjoitukset keskusteluissa pitkä miinus. Yleensä se että jos toinen on valmis puhumaan puhelimessa kertoo jo paljon. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
apuri 22.06.2004 14:08:30 | |
---|
Tuntuu että keltaisen pörssin kautta tavara liikkuu huomattavasti nopeammin. Hintoja katsellassa tulee mieleen että ilmeisesti monet ilmoittajat eivät oikeasti halua myydä soitintaan ja hinta on sen mukainen. Tai sitten nykyhinnoista ollaan täysin pihalla. |
Epämuusikko 22.06.2004 14:23:42 | |
---|
Käyn tiuhaan, ostan jos on rahaa. huijareita ei ole kohdalle sattunut, knock on wood Svengi on vain tehokeino |
metropolit 22.06.2004 14:32:12 | |
---|
Hintoja katsellassa tulee mieleen että ilmeisesti monet ilmoittajat eivät oikeasti halua myydä soitintaan ja hinta on sen mukainen. Tai sitten nykyhinnoista ollaan täysin pihalla. Itekin on tullu sekä ostettua että myytyä soittimia torilla. Myin n. vuosi sitten hyväkuntoisen kosketinsoittimen ja laitoin melko paljon tinkimisvaraa. Hinta oli about 40€ yläkanttiin. Ostajalle lupasin tinkimismahdollisuuden. Lopuksi itselleni jäi fiilis, että teinpä hyvät kaupat ja todennäköisesti ostajakin oli tyytyväinen tingittyään muutaman kymmentä euroa pois. |
kalkkuna 22.06.2004 14:35:49 | |
---|
Aina käyn. Ja on kaupantekoa tullut paljonkin, myyntiä sekä ostoa. Hyvä paikka, plussat siitä. |
Jabe 22.06.2004 15:52:50 | |
---|
Yleensä se että jos toinen on valmis puhumaan puhelimessa kertoo jo paljon. Nii .. mutta esim. minä en halua jaella puhelinnumeroani julkisesti netissä - siksi pyydän myynti-ilmoituksissani yhteydenottoja ensin pikaviestitse tai sähköpostilla. Annan kyllä sitten numeroni kiinnostuneille ostajille, kun ottavat asiallisesti yhteyttä. |
Robert 22.06.2004 16:56:56 | |
---|
Wahin ostin puolisen vuotta sitten... Tuleehan tuota toria aina välillä tutkailtua. "Saatanaako tuijotat? "Näin lukee eräässä t-paidassa. Jep. |
Fortune 22.06.2004 18:04:01 | |
---|
Käyn aina kun on oston tai myynnin tarvetta, tai tylsää. Tavara menee ripeästi kaupaksi ja kun käytän Matkahuollon ennakkoa niin ei riskejäkään liiemmälti ole. Asiallisesti ovat ostajat ja myyjät toimineet. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
Super-Jari 22.06.2004 18:04:01 | |
---|
Nii .. mutta esim. minä en halua jaella puhelinnumeroani julkisesti netissä - siksi pyydän myynti-ilmoituksissani yhteydenottoja ensin pikaviestitse tai sähköpostilla. Annan kyllä sitten numeroni kiinnostuneille ostajille, kun ottavat asiallisesti yhteyttä. Tarkoitinkin kaupanteko vaiheessa. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?