Goodfellas 27.07.2004 21:45:05 (muokattu 27.07.2004 21:46:16) | |
---|
elikkä onko kokemuksia tuosta saksan Thomann Cyberstoresta? Kuulemma homma toimii ihan hyvin kitaraa tilatessa..? Olen piakkoin tilaamassa kitaraa jostain päin ja Thomann olisi yksi vaihtoehto. |
steelin 27.07.2004 21:47:40 | |
---|
Koitappas kureillasia hakua. Hakusanaksi vaikka Thomann, voi tulla muutama osuma. Englishman in New York = Satakuntalaine Pohojammaalla? |
Goodfellas 27.07.2004 21:59:40 | |
---|
Koitappas kureillasia hakua. Hakusanaksi vaikka Thomann, voi tulla muutama osuma. joo sis olen jo hinnat tsekannut sieltä ja muut mutta lähinnä kiinnostaa että onko tuo ihan luotettavaa tilata sieltä päin? tai no miksei olisi, mutta kun ei ole kokemusta niin siksi utelen... |
Vilhelmus 27.07.2004 22:00:29 | |
---|
joo sis olen jo hinnat tsekannut sieltä ja muut mutta lähinnä kiinnostaa että onko tuo ihan luotettavaa tilata sieltä päin? tai no miksei olisi, mutta kun ei ole kokemusta niin siksi utelen... Ja juuri siksi kannattaa klikata hakua jolla löytyy ihmisten miljoonaan kertaan kirjoitetut, hyvinkin vaihtelevat mielipiteet. En myykkä. |
Härski 27.07.2004 22:10:22 | |
---|
Itselläni on tällä hetkellä positiivisia kokemuksia. Tilasin sieltä juuri kitaran, joka olisi pitänyt maksaa ennakkoon, mutta neuvotteluiden jälkeen tilasivat sitä tehtaalta ilman etukäteismaksua. Viimeisin lähetys kesti tosin 2 kuukautta. Ei siinä mitään, muttakun eivät ilmoittaneet, että se myöhästyy niinkin paljon. Tämäkin selvisi vasta, kun otin sinne yhteyttä. Muuten olen ollut tyytyväinen heidän toimintaan. Ja muut jatkaa... |
Ukko 27.07.2004 22:30:44 | |
---|
elikkä onko kokemuksia tuosta saksan Thomann Cyberstoresta? Kuulemma homma toimii ihan hyvin kitaraa tilatessa..? Olen piakkoin tilaamassa kitaraa jostain päin ja Thomann olisi yksi vaihtoehto. Kitara kannattaisi varmaankin ostaa jostain missä voit itse kokeilla mitä saat. Eivätkä ne Thomanin hinnat nykyään välttämättä mitään halvimpia ole. Kilpailu on laskenut kotimaan liikkeissäkin hintoja aika hyvin alas. |
Goodfellas 27.07.2004 22:42:30 | |
---|
Kitara kannattaisi varmaankin ostaa jostain missä voit itse kokeilla mitä saat. Eivätkä ne Thomanin hinnat nykyään välttämättä mitään halvimpia ole. Kilpailu on laskenut kotimaan liikkeissäkin hintoja aika hyvin alas. onhan hinnat laskussa, mutta Jacksonin RR3 maksaa thomannilla 555+20e pk=575e ja Suomessa halvin uusi mitä olen kuullut on 695e ja oman kaupungin halvin 720e että tuossa mallissa hintaeroa on aika reilusti vielä. Ja kokeillut olen RR1:stä, mutta kalliin hinnan vuoksi en aio sitä ostaa ja luultavasti RR3 istuu suurinpiirtein saman lailla kuin itselleni sopiva RR1. |
karkki 27.07.2004 23:55:58 | |
---|
Ja juuri siksi kannattaa klikata hakua jolla löytyy ihmisten miljoonaan kertaan kirjoitetut, hyvinkin vaihtelevat mielipiteet. Goodfellas näyttää olevan uusi täällä, joten ei ole kai huomannut koko hakutoimintoa. Vastauksensa ainakin viittasi siihen. Goodfellas, hoi! Katsoppa tuonne sivun vasempaan ylänurkkaan. Haku-kohdasta pääset kaivelemaan esiin vanhojen keskustelujen viisauksia. Thomannista on täällä kyselty ja kerrottu kokemuksia n + miljoona kertaa, sekä Yleistä-alueella kuin Kitarakamat-keskusteluissakin. Tarjoa King Crimson -vinyylejä! |
Chemo 28.07.2004 09:58:23 | |
---|
Jacksonin RR3 maksaa thomannilla 555+20e pk=575e Tervetuloa Mnettiin! Tämmöinenkin paikka on sitten olemassa: www.guitar24.de Näytti paria eri väriä olevan tuolla hintaan 510,- (plus arviolta 30,-). Mulla on omakohtaista kokemusta tuosta paikasta, toimi mulla ihan kiitettävästi. Ramalamadingdong. |