Täällä on pyörinyt kirjoitus kehnoista musiikkikaupoista Tampereella, mutta tässä olisi nyt ehdottoman positiivinen palaute Tammer-Pianolle. Tiedä sitten toimiiko homma niin, että metsä vastaa mitä sinne kuiskataan, ja kun oli itse oikealla asenteella liikkeellä niin tuli hyvät kaupat tehtyä ja liike sai minusta uuden asiakkaan. Olin pidemmän aikaa kuolannut ESP:n VB-400 baritonikitaran perään (ovh maahantuojalla about 720 €), ja Musiikkimaailman tarjotessa ei-oota kahdesti, tein tilauksen heinäkuun alussa Tammer-Pianossa. Tänään sitten hain kitarani ja menemättä yksityiskohtiin sen tarkemmin, sain todella hyvät kaupat lisävermeiden kera. Pitäisi varmaan kirjoittaa enemmänkin, mutta tekee pirusti mieli mennä soittelemaan uudella kitaralla, joten enköhän jätä tähän! :D Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens! |
Käsittääkseni Tammer-Piano saa tavaransa Musamaailmalta :) Tiedä sitten, onko tuon tuotteesi kohdalla Musamaailma ainoa maahantuoja. Itselläni on kestänyt nyt arviolta nelisen kuukautta tavaran tuleminen, monesti on ollut "kahden viikon päästä" tulossa, mutta eipä näy eikä kuulu. Todennäköisesti Musamaailma takkuaa tässä, tai sitten Tech 21:n tehtaat, mistä näistä tietää... Tammer-Piano on kuitenkin aika hyvä kauppa. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Minä en juuri muissa soitinliikkeissä käykään. Tuolla on hyviä kamoja (Tampereen parhaat kitara-, vahvistin- ja pedaalivalikoimat IMO), ja ihan hyvää palvelua. Lisäksi se on lähellä. :) 2+2=5, for extremely large values of 2
Pöllitty: JMP-marsu, katso Kitarakamat! |