riimu 20.07.2004 22:12:16 | |
---|
Eli en ole tutustunut vielä tämän uuden kaupungin soitinkauppatarjontaan, joten tässä kyselisin mitkä olisivat täälläpäin oivallisia musaliikkeitä. Vanhaa kitaraa olisin myös pois myymässä, joten ostaako täälläpäin jotkut liikkeet ihan käytettyjä soittimia vai liikeneekö vain vaihdossa korvausta? Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
lapio 20.07.2004 23:13:59 (muokattu 20.07.2004 23:14:52) | |
---|
Musikantti on minusta mainio liike. Sieltä löytyy kitarapuolella aika paljon Gibsonin, Epiphonen, Fenderin Ibanezin tuotteita. Myös Engliä, Laneytä, Mesaa ym. löytyy. Alennusta saa aika hyvin tinkaamalla vähäsen. Kaikki uudet kitarani olen tuolta ostanut. www.musikantti.fi Musapörssi on myös ihan mukava liike. Harvemmin tosin olen siellä asioinut. Valikoimista löytyy mm. Tokai, Jackson, ESP/LTD, PRS. www.musaporssi.fi Molemmissa liikkeissä on myynnissä käytettyjä soittimia, eli varmaan ottavat vaihtoon tms. En ole kysynyt. |
riimu 21.07.2004 00:15:30 | |
---|
Kiitoksia paljon. =) Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
lxi 21.07.2004 14:16:40 | |
---|
Musikantin alennusten kohdalla on aina vähän niin ja näin, riippuen kuka siellä sattuu olemaan myymässä. Itse kallistun kyllä hieman MusaPörssin puoleen. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
guitarmonkey 21.07.2004 14:56:05 | |
---|
Musikantin alennusten kohdalla on aina vähän niin ja näin, riippuen kuka siellä sattuu olemaan myymässä. Itse kallistun kyllä hieman MusaPörssin puoleen. Kuten nyt liikkeissä yleensä, parhaimmat alennukset antavat liikkeiden omistajat. Musikantin omistaja on se harmaahiuksinen ukko jota kutsutaan Penaksi. Sitten se liikkeen (luultavasti ainut) naismyyjä on Penan vaimo. Erot liikkeiden välillä ovat lähinnä seuraavat IMHO Musikantista löytyy Musapörssiä kattavampi rumpu- ja kosketinsoitinvalikoima. Kitara- ja basso-osastoa taitaa Musapörssissä olla enemmän. Itselläni on kummastakin kaupasta vain hyviä kokemuksia. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
Julmettu 21.07.2004 14:56:14 | |
---|
Musikantin alennusten kohdalla on aina vähän niin ja näin, riippuen kuka siellä sattuu olemaan myymässä. Itse kallistun kyllä hieman MusaPörssin puoleen. Minä taas Musikantin. |
lexa53 21.07.2004 15:14:22 | |
---|
Varve, Vasarakadulla Seppälässä. Musapörssiä suosittelen myös, siellä on usein tarjoustuotteita paljon alle Saksan hintojen. K100#9 |
guitarmonkey 21.07.2004 15:14:36 (muokattu 21.07.2004 15:16:26) | |
---|
Kuten nyt liikkeissä yleensä, parhaimmat alennukset antavat liikkeiden omistajat. Musikantin omistaja on se harmaahiuksinen ukko jota kutsutaan Penaksi. Sitten se liikkeen (luultavasti ainut) naismyyjä on Penan vaimo. Erot liikkeiden välillä ovat lähinnä seuraavat IMHO Musikantista löytyy Musapörssiä kattavampi rumpu- ja kosketinsoitinvalikoima. Kitara- ja basso-osastoa taitaa Musapörssissä olla enemmän. Itselläni on kummastakin kaupasta vain hyviä kokemuksia. EDIT: Toisaalta kumpikin vaihtoehdoista on varmaankin sen verran järkiliike että kun esittää nätisti "Voisiko tämän saada samaan hintaan kuin kilpailevassa liikkeessä (Saksa tms.)" sopimukseen päästään. Lisäksi kunnon tinkaaminenhan pitää aloittaa lauseella "JOS ostaisin, mihin hintaan saisin?", eikä vasta kassalla ruveta tinkaamaan alennusta. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
Saami 21.07.2004 15:42:13 | |
---|
Alennusta saa aika hyvin tinkaamalla vähäsen. Tässä oli jotain hauskaa. |
leka 21.07.2004 21:08:23 | |
---|
Minä olen musapörssissä saanut aina oikein hyvää palvelua. Musikantissa oltiin kerran hieman tylyjä, mutta onhan sekin ihan hyvä puoti. I want to be your sledgehammer,
why don't you call my name |
eliaskahila 22.07.2004 01:03:18 | |
---|
Musikantissa on hyvä äänentoistovuokraus. |
tuomittu 22.07.2004 13:16:05 | |
---|
Minä taas Musikantin. Samma här. Tai no en tiedä, varmaan ihan yhtä paljon vierailen molemmissa. Jätkähän näyttää ihan apinalta. No, ei se mitään, ota banaani. |
Juzzu 22.07.2004 18:56:16 | |
---|
Mie olin joskus musikantissa jopa töissä, hähä! Tosin taisi olla joku ylä-asteen työharjoittelu tuhannen vuotta sitten. Kyllähän tuolta tuntuu varsin hyvää palvelua saavan, tosin viime kesänä yritti joku myyjä naruttaa törröttävien nauhan päidän kanssa (...."näitä nyt on joka kitarassa, ihan tavallisia"...) kun heittäydyn tyhmäksi, joka minulta onnistuu varsin helposti. Mutta noin yleensä ottaen ihan ookoo-mesta. Itse prefereroin enemmän kyllä Musapörssiä, josta ostan ensisijaisesti mitä nyt ostan. Varve OY on persoonallinen putiikki persoonallisella... öö... noh, sanotaan nyt palvelulla. Kannattaa käydä jos liikkeen jotenkin löytää. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
lapio 22.07.2004 20:15:52 | |
---|
Varve OY on persoonallinen putiikki persoonallisella... öö... noh, sanotaan nyt palvelulla. Kannattaa käydä jos liikkeen jotenkin löytää. Tuolla en olekkaan koskaan käynyt. Vaikka olenkin tiennyt, että jonkun sorttinen liike Seppälän suunnallakin on. Pitääpä käydä tarkistamassa. |
tuomittu 22.07.2004 23:45:06 | |
---|
Tuolla en olekkaan koskaan käynyt. Vaikka olenkin tiennyt, että jonkun sorttinen liike Seppälän suunnallakin on. Pitääpä käydä tarkistamassa. Enpä ole minäkään käynyt, vaikka tuo onkin aika lähellä. Minkäslaista vehjettä tuolta muuten löytyy? Jätkähän näyttää ihan apinalta. No, ei se mitään, ota banaani. |
Tupuna 23.07.2004 11:11:16 | |
---|
Musikantin Pena on vähän nihkeä antamaan alennusta, kun taas Penan poika on kauppias hengeltään: antoi niin tuntuvan reippaan alennuksen, että pakkohan vehje oli ostaa. Pena taas oli hieman nihkeä sitten loppukauppoja tehdessä, mutta pakkohan oli sillä hinnalla myydä, millä poika oli luvannut. Sellasta se on Musikantissa. Mutta erittäin asiantuntevaa palvelua sieltä saa, vaikka olisikin tyttö. Monissa muissa soitinkaupoissa on tyttöjen kohtelemisen kanssa vähän niin ja näin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8) |
lapio 23.07.2004 12:46:37 | |
---|
Musikantin Pena on vähän nihkeä antamaan alennusta, kun taas Penan poika on kauppias hengeltään: antoi niin tuntuvan reippaan alennuksen, että pakkohan vehje oli ostaa. Onkos Penan poika se kalju, parrakas kaveri? Hän kyllä antaa alennusta hyvin. |
Listen 23.07.2004 12:58:15 (muokattu 23.07.2004 13:04:04) | |
---|
Varvella huollatin joskus saksofonini ja ostin käytetyn suukappaleen, taisin tilata liikkeen kautta myös Kent Armstrongin kitaramikin. Kaveri osti hyvän elektro-akustisen kitaran muistaakseni tonnilla vanhaa rahaa. Käytettyjä soittimia siellä ainakin on, enpä muista enää tarkasti. Muistaakseni seutukuntani musaopisto on korjauttanut siellä soittimia. Minusta ihan OK pikku paikka. Paasonen (Soitinpaja Jasesoi) kai myy jotain soitintarvikkeita? En ole käynyt liikkeessä mutta joskus puhelimitse jutellut, mukava mies. http://www.jasesoi.fi/"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki." -Aaro Hellaakoski. |