Aihe: sietokyky
1 2 3 4 5 6 7
saturnzreturn
12.07.2004 12:11:12
listaa bändeistä/artisteista joita ette voi sietää musiikillisista tai ulkomusiikillisista seikoista johtuen

virve rosti

oasis

ketään muita en varsinaisesti inhoa, korkeintaan ignoretan
my wallet's fat and so is my head
mongoloidi
12.07.2004 12:17:03 (muokattu 12.07.2004 18:15:35)
The Crash
Maroon 5
kaikki poikabändit
The Rasmus

EDIT:Antti Tuisku unohtu.
Stain
12.07.2004 12:17:56

oasis

Mitäs vikaa mielestäsi Oasiksessa on?
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Stain
12.07.2004 12:19:03
Tähän voisi muuten laittaa vähän perustelujakin, miksi ei diggaa tietyistä bändeistä.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
salmivaara
12.07.2004 12:21:18

Tähän voisi muuten laittaa vähän perustelujakin, miksi ei diggaa tietyistä bändeistä.

Perusteluja muusikoiden.net:ssä?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
DJKaaos
12.07.2004 12:44:02
Mitäs vikaa mielestäsi Oasiksessa on?

soutaminen ja huopaaminen
Olen matkalla taas läpi nukkuvan maan, on kesäyö
Kassu
12.07.2004 12:47:12
Maroon 5 on kyllä varmasti yksi maailman kauheimmista bändeistä.

Ja Blue. Kuvittelikohan Elton John saavansa niiltä persettä ku antoi raiskata hienon biisin ja meni vielä itse siihen mukaan?
Stain
12.07.2004 13:19:02
soutaminen ja huopaaminen

Njoo, on niillä jokunen biisi tuollaista, mutta suurin osa on kyllä kunnon rock&roll musiikkia. Kolme ensimmäistä levyä ovat loistavia.
DJKaaos
12.07.2004 13:22:29
Njoo, on niillä jokunen biisi tuollaista, mutta suurin osa on kyllä kunnon rock&roll musiikkia. Kolme ensimmäistä levyä ovat loistavia.

Niin ja ulkomusiikillisista seikoista: jatkuva möksääminen ynnä muut sekoilut.
Feggy
12.07.2004 13:33:40

listaa bändeistä/artisteista joita ette voi sietää musiikillisista tai ulkomusiikillisista seikoista johtuen

Cmx
Don Huonot
Nightwish
Suurlähettiläät
Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää.
Jani The Rock
12.07.2004 13:34:45 (muokattu 12.07.2004 13:37:14)

On aika helppo sanoa "vihaavansa" milloin mitäkin bändiä tai artistia, mutta kun alkaa oikein miettimään niin ne todelliset raivonsekaisen yökötyksen kohteet on sitten kuitenkin suht vähissä. Turha sitä on alkaa vihaamaan poikabändejä tai muita semmoisia, kun aika harmittomista ilmiöistä kuitenkin on kyse.

Kun oikein miettii, niin muutama ehdokas kuitenkin tulee mieleen. Yritetään pistää perustelujakin, ettei mene ihan rölölölölöö -meiningiksi.

Anssi Kela. Kertakaikkisen munaton mies, jonka biiseissä on yhtä vähän syvyyttä kuin lauluäänessä. Niin viheliäisen mitäänsanomaton, että jo se ärsyttää.

Tehosekoitin. Joskus yrittävät olla rockia, joskus iskelmää, joskus jotain retroa tai muuta paskaa, mutta mikään ei oikein onnistu. Otto on taatusti surkeimpia laulajia, mitä on ikinä päästetty levyttämään. Onneksi hajoavat, vittu tervemenoa vaan.

Mötley Crue. Cro-magnonin tasolle taantuneita, vähätkin aivonsa pihalle dokanneita urveloita, joiden musiikillisten ansioiden mitättömyys jää toiseksi ainoastaan heidän haastatteluissa antamilleen lausunnoille. Korkonimestäni huolimatta en tiedä tarkalleen mitä rock loppujen lopuksi on, mutta ainakaan se ei jumalauta voi olla tätä.

Clifters ja Jiri Nikkinen. Oikeastaan ainoa porukka, joka on saanut minut tuntemaan totaalista murhanhimoa. Muuten samaa osastoa kuin Anssi Kela, mutta vielä idioottimaisemmilla sanoituksilla ja hinttimäisemmällä meiningillä.

Suurlähettiläät. Oksettavaa musiikkia, joka on niin hajutonta ja mautonta ettei ole tosikaan. Sanoitusten kliseisyys ja typeryys vetää vertoja jopa herra Nikkisen tuotoksille, ja kun siihen yhdistetään 45-vuotiaille rouville suunnattu pikkutakkisuus on tuloksena soppa jollaista ei saa aikaan Tero Vaarakaan.
Don`t mess with the countryboys
Johannes_t
12.07.2004 13:47:19

Sanoitusten kliseisyys ja typeryys vetää vertoja jopa herra Nikkisen tuotoksille.

Vaan eipä härr Nikkinen noita Cliftersien sanoituksia ole väsännyt. Joku naishenkilö on niiden takana, en nyt jaksa nimeä googlettaa. Mun mielestä helevetin hyviä juttuja, vaikken kyllä bändistä niin perusta.
Aapo
12.07.2004 13:47:25
Neljä Ruusua.

Suomen, ellei maailman mitäänsanomattomin bändi. Niin tasapaksua tavaraa ei kyllä kukaan muu osaisi tehdä, vaikka kuinka yrittäisi.

Meinasin mainita myös Yön. Se on yhtä huono bändi, mutta se tyhmyys ja kömpelyys on kuitenkin jotenkin rosoisen rehellistä. Ilkka Alanko on nimenomaan huonoimmillaan yrittäessään olla sarkastinen ja älykäs.
Jani The Rock
12.07.2004 13:56:32

Vaan eipä härr Nikkinen noita Cliftersien sanoituksia ole väsännyt. Joku naishenkilö on niiden takana, en nyt jaksa nimeä googlettaa. Mun mielestä helevetin hyviä juttuja, vaikken kyllä bändistä niin perusta.

Näinkö on. Mutta hän on ne kuitenkin levyttänyt ja julkisesti esittänyt, joten allekirjoittaneen peukalo osoittaa edelleen tukevasti alaspäin.

Mutta olipa mulla tossa tuo Clifters ja Nikkinen niputettu yhteen, ja soololevyilleen kyseinen kukkaislapsen kammotus on ainakin itse runoillut tekstejä.
Don`t mess with the countryboys
lxi
12.07.2004 13:57:06
Vaan eipä härr Nikkinen noita Cliftersien sanoituksia ole väsännyt. Joku naishenkilö on niiden takana, en nyt jaksa nimeä googlettaa.

Jaana Rinne.

En viitsi itse mainita nimiä, mutta monta on jo sanottu.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
Mark-Ken
12.07.2004 13:59:22
Hoho, en niitä kaikkia nyt jaksa luetella. :D Mutta tässä muutama:
Antti Tuisku
Children of Bodom
Jari Sillanpää
gheisari
12.07.2004 14:04:25
list item 1
list item 2
list item 3
list item 4
Feggy
12.07.2004 14:09:02

Jaana Rinne.

Saman rouvan henkevyyttä saa tuon tuostakin ihastella City-lehdessä.
Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää.
DJKaaos
12.07.2004 14:09:06
Muutamia mainitakseni,

Mamba, jee jee
Suurlähettiläät, jee jee
Antti Tuisku, Mitä tää on? Ja miksi?
Uniklubi_Negative_Technicolour... eiköhän ala jo riittämään
Apulanta, Wirtasen naamaa liikaa joka paikassa
Diablo_Mokoma, Kuka jaksaa kuunnella räyhäämistä ja rytkettä? Monetkin.
Oasis, Ollaan ei olla, ollaan ei olla, ollaanko? Riidelläänkö? Mökötetäänkö?
Ozzy Osbourne, Liika on liikaa hänenkin naamaansa, Voi vihannes parkaa.
GuitarMonster
12.07.2004 14:15:32 (muokattu 12.07.2004 14:16:03)
Kaikki nämä Uniklubit, Technicolourit ja Negativet... AARGH!!

EDIT: Ja Antti Tuisku. Prkl!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)