Aihe: Keikka Linnanmäen ulkolavalla.
1 2
sauhusanttu
09.07.2004 22:54:42
Olis keikka linnanmäen ulkonäyttämöllä tossa syksypuolella, syyskuun alussa ( yksityistilaisuus ).
Onks jollain kokemuksia tosta ulkolavasta soittomestana,
mitä pitäis ottaa huomioon, muuta kun sen että kamojen teho riittää ulkokeikalle ( Omat PA kamat on ja tehoakin ihan riittävästi 3 Kw yhteensä ).

Millasia keikkakokemuksia kyseisestä paikasta onhan se sentään legendaarinen lava millä muuan Paul Anka ja Remukin on soitellut.

Joka bändi se pääsee nykyään tavastialle soittamaan mutta aika harva linnanmäen ulkonäyttämölle.
Roberto
10.07.2004 09:26:08 (muokattu 10.07.2004 09:26:53)

Kovin hiljaa joutuu soittamaan. Riippuu tietysti jengin määrästä, mut huomattavasti 'normaalia' keikkametakkaa pienemmällä joutuu menemään, melkein laulukamapohjalta.

edit: niin paitsi et kun se on yksityistilaisuus, ni riippuu tietty tilaajasta mitä se haluaa.
Härski
10.07.2004 11:17:06
edit: niin paitsi et kun se on yksityistilaisuus, ni riippuu tietty tilaajasta mitä se haluaa.

Hoho, joutuu soittamaan _v i e l ä k i n_ hiljempaa..
gandar
10.07.2004 11:59:53
Joka bändi se pääsee nykyään tavastialle soittamaan mutta aika harva linnanmäen ulkonäyttämölle.

Pah. Minäkin olen soittanut Rantasalmen puhallinorkesterin kanssa jotain nelisen kertaa ulkonäyttämöllä, Linnanmäen puhallinmusiikkipäivillä tms. Että aika moni :)

Muuta en tiedä, puhaltimilla kun on paha vielä PA:ta tunkea lisukkeeksi, mutta takahuonetilaa on runsaammalti. Takahuoneen WC:tä etsiessä saa vain juosta kerroksiä ylöspäin ja kilometrejä vaakasuunnassa, siitä miinus.
"The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie
Mikko/DE
10.07.2004 13:10:39

Heh, eli aloitit topicin vain leveilläksesi :)
ps. Onkos tullu monesti soitettua tavastialla?
Järvihirviö
10.07.2004 15:06:51
Heh, eli aloitit topicin vain leveilläksesi :)
ps. Onkos tullu monesti soitettua tavastialla?

Voisit harkita NYT-liitteen rockpoliisin uraa, tiukkoja kysymyksiä ;)
Roberto
10.07.2004 20:59:39

Hoho, joutuu soittamaan _v i e l ä k i n_ hiljempaa..

Aivan... ja lavan edessä saletisti joku plekseissä heiluva jakkupukuinen toimistotäti:"Soittakaa jotain muuta!" "Ai mitä muuta?" "No emmätiä mut ei ainakaa tätä!!"
sauhusanttu
10.07.2004 22:44:33

No mutta hyvät ihmiset missä on teidän huumorintaju,
toi oli huumorii , huonoa sellasta mutta huumoria kuitenkin.

Ei olla soitettu Tavastialla ja ehkei koskaan soitetakkaan, mutta mitäs siitä ei siellä pääse soittamaan moni muukaan.
sauhusanttu
10.07.2004 22:47:46
Ai niin unohtu tosta hiljaa soittamisesta se että oon tosiaan kuullu juttuu et Alppilan asukkaa valittaa aika herkästi jos soittaa hiemankin lujempaa.

En kyllä ymmärrä miks kun ajattelee sitä meteliä mikä tulee lintsin laitteista ja ennenkaikkea liikenteen melusta, niin on se ihme jos joku musa häirittee.
MagicMushroom
10.07.2004 23:02:29
Minkäs niminen bändi teitillä on? Mä tulen teitä sitten ihailemaan kun kerran Lintsillä töissä olen. :)
This is what happens when I let the injured half of my brain have its way. -Johanna, a.k.a MagicMushroom
Kapane
10.07.2004 23:18:01

Minkäs niminen bändi teitillä on? Mä tulen teitä sitten ihailemaan kun kerran Lintsillä töissä olen. :)

Ota kuvia
Personal Jesuss & Modern Angel [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 Britneyn Playboy kuvat!
gheisari
11.07.2004 00:09:35
otan mielelläni
Anonymous-jazz
11.07.2004 01:01:04

Olis keikka linnanmäen ulkonäyttämöllä tossa syksypuolella, syyskuun alussa ( yksityistilaisuus ).
Onks jollain kokemuksia tosta ulkolavasta soittomestana,
mitä pitäis ottaa huomioon, muuta kun sen että kamojen teho riittää ulkokeikalle ( Omat PA kamat on ja tehoakin ihan riittävästi 3 Kw yhteensä ).

Millasia keikkakokemuksia kyseisestä paikasta onhan se sentään legendaarinen lava millä muuan Paul Anka ja Remukin on soitellut.

Ihan puulattia ja iso stage se on. Olen siellä joskus 1998 keväällä ollut vetämässä isolla bändillä (soitin settiä) ja porukkaa oli. Tämä oli JENGI musikaalin jengin esitys... ne pelkät musiikkinumerot/biisit. Olivat muutenkin nämä ent. musiikkiteatteri pressin musikaalit aikamoisia projekteja vaikka taloudellinen tuotto oli aivan jotain muuta. Näiden tuottaja ryhtyikin 1999 tik-tak bändin manageriksi ja puhalsi siltä bändiltä ns. rahat aina joulukuun 2003 asti. Kunnes tik-takin työt tajusivat että heitä viilataan linssiin. Nykyään taitaa tik-takin bändillä olla ne keikkaliksajaottelut paremmalla mallilla kun laittavat kaikki kulut tasan.
Teemujazz
Makuupussimies
11.07.2004 08:36:59

Itse ainakin soitan Tavastialla ensi syksynä... Siis pikku-tavastialla, erittäin pienessä sellaisessa. En edes tiedä miksi kyseistä paikkaa kutsutaan tavastiaksi vaikka kovin siinä ovessa lukee palatsi...
Harr
Roberto
11.07.2004 10:43:33

No mutta hyvät ihmiset missä on teidän huumorintaju,
toi oli huumorii , huonoa sellasta mutta huumoria kuitenkin.

Eihän täällä kukaan tosissaan ole?
sauhusanttu
11.07.2004 13:04:15
Bändin nimi on The Shoes Brother`s And One Sister.
Ja soitellaan 60 - 80 luvun covereita: CCR, Clapton; Santana ja muita sellasia.

Toi Yksityistilaisuus on 6.9 ja se on HUS ( Helsingin ja Uudenmaan ) Sairaanhoitopiirin virkistystapahtuma.
wewwie
11.07.2004 19:52:02
hahaa...nyt todistetaan taas että linnanmäelle on moni päässy soittamaan, sillä minäkin olen siellä peräti kahdesti melusaastetta tuottanut. Ne takahuoneet on kammottavia. sinne jos jäis loukkuun niin ei elämä hymyilis...
Vapaa aika on yliarvostettua
Paijukainen
23.07.2004 02:26:22
se on MYÖS vähän mitä soittaa ja kenen kanssa. Olen pari kertaa tuonne kiivennyt, puolisen tuntia kai soittanut, eikä tuo itsetuntoa kovinkaan paljon kohottanut..
Eihän tämä mihinkään vastannut mut onhan tämä kirjottaminen kivaa..
baron
23.07.2004 12:24:42 (muokattu 23.07.2004 12:43:43)

Bändin nimi on The Shoes Brother`s And One Sister.
Ja soitellaan 60 - 80 luvun covereita: CCR, Clapton; Santana ja muita sellasia.

Toi Yksityistilaisuus on 6.9 ja se on HUS ( Helsingin ja Uudenmaan ) Sairaanhoitopiirin virkistystapahtuma.

Tä, mä pääsen/joudun sua kuuntelemaan! Parasta soittaa kuin kusi sukassa, hoitsut on herkkiä valittamaan.

Edit: Ei mitään paineita, vuosi sitten oli samassa tilaisuudessa aika mahtava bändi ja teitä tullaan automaattisesti siihen vertaamaan.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
sauhusanttu
26.07.2004 13:30:29
Baron, minkäsniminen bändi siellä esiinty viime vuonna.
Oliko Jovial vai Husband.

Jos kyseessä oli kyseinen Jovial joka oli myös vähän aikaan nimellä Husband niin meidän musagenre on kyllä ihan eri kuin tolla bändillä.

Tiedetään kyllä toi Jovial kun treenikämpät on 10 metrin päässä toisistaan ja saman työpaikan porukoista koottuja bändejä molemmat, mitä nyt meillä on muutama joka ei ole Jorvissa töissä mutta siteet sinne on kumminkin puolison kautta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)