Aihe: D12 Helsinkiin syyskuussa
1 2
HaloOfFlies
30.06.2004 22:27:28

Juu elikkäs tämä Eminemin poppoo esiintyy syyskuussa Helsingissä. Nähtäväksi jää onko Slim Shady itse mukana silloin.
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
Härski
30.06.2004 22:29:37
Nähtäväksi jää, ketä oikeasti kiinnostaa.
Skinwalker
30.06.2004 22:31:39

No sen voi käydä tarkimassa sitten siellä ovella, että keitä ihmisiä sinne konserttiin on menossa.
Corgan: Billy Corgan, Smashing Pumpkins. Homer: Homer Simpson, smiling politely.
Eemil
30.06.2004 22:58:47
No sen voi käydä tarkimassa sitten siellä ovella, että keitä ihmisiä sinne konserttiin on menossa.

Niin. Ei muuta kun popkornit mukaan ja kokoontaitettavat penkit. Luulisi hupia riittävän keskiverto komediaa enemmän.

Jatkakaa.
MV
30.06.2004 23:16:57

Ketä toi mahtaa kiinnostaa.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Aerodactev
30.06.2004 23:21:16 (muokattu 01.07.2004 22:32:10)
D12 on rock ok! Voisin käydä katsomassakin, jos olisi ylimääräistä rahhoo eikä säästäisi sitä odottaen progedinosauruksia Suomeen.
Long = progressive = good
Angus
01.07.2004 00:53:40

Niin. Ei muuta kun popkornit mukaan ja kokoontaitettavat penkit. Luulisi hupia riittävän keskiverto komediaa enemmän.

Hoho.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Nimismies
01.07.2004 01:02:05
Kiinnostaahan se Bodomkin joitain (marginaaleja?).

Mikä on täysin käsittämätöntä.

D12 kiinnostaa minua yhtä paljon kuin Bodomin pojat.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
Rattata
01.07.2004 07:40:05
Ollaan sitten ensimmäinen. Eli, kyllä mua kiinnostais nähdä D12 livenä, todellakin. Ja tämähän ei taas tarkoita sitä että pitäisin siitä musiikista. Mutta lippujen hinnat on liian korkeat ja ainakin mä ymmärsin niin että Suomeen tulee vaan yks jäsen D12:sta. En tiiä...
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Karlsson
01.07.2004 12:00:52
Mikä on täysin käsittämätöntä.

D12 kiinnostaa minua yhtä paljon kuin Bodomin pojat.

Elikkäs innostuneen himokkaasti?
"if you wonna know how to play the bass get yourself a woman" -twyla
JeeVes
01.07.2004 12:34:00

Tunnustan.
Carma - Butterfly Ep (out now!)
qfleax
01.07.2004 19:26:50 (muokattu 01.07.2004 19:28:14)

Juu. Onneksi se tuo vaihtelua ainaisiin monotonisiin metallirävellyksiin kuten stratot, bodomit ja muut tylsyydet. Joskus noita junnutuksia on kuulemma ihan ulkomailta asti tänne raahattu vaikka nuo kotimaisetkin voisi kyllä joku halutessaan vaikka itänaapuriin kaikki viedä. No joo.. se piikittelystä tähän suuntaan;)

Mutta tottapuhuen on hienoa että saadaan tänne muitakin kun metalli ja kymmenen kertaa comebackin tehneitä akteja. Tosin ei toi D12 kyllä henk. koht. kolahda. Kun saataisiin Jay-Z:ta akustisesti ja Rootsia taustalle niin avot. On kyllä herralla niin messevä flow että sitä kuuntelisi vaikka ilman rytmejä.. harmi vaan että ei taida vähään aikaan olla mahdollista:(

Vielä kun saataisiin bändejä meikäläisen suosikkigenrestä täällä pyörähtämään tai edes käymään Tukholmassa..

EDIT: opettelin kirjoittamaan suomea ja korjasin par virhettä.
MV
01.07.2004 22:27:30
Kiinnostaahan se Bodomkin joitain (marginaaleja?).

No nyt tää meni taas vituiks ku joku ymmärtää asian väärin. Tarkoitin lähinnä että toi härskin vai kenen olikaan kommentti oli aika huono. Se siitä......jatkakaa.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Angus
02.07.2004 13:13:16

Juu. Onneksi se tuo vaihtelua ainaisiin monotonisiin metallirävellyksiin kuten stratot, bodomit ja muut tylsyydet.

Mikä siinä aina on, että jos joku haukkuu / ilmaisee ettei pidä räpistä, niin siihen vedetään heti toinen ääripää kuvaan? Ei se tarkoita, että jos ei räpistä pidä että silloin heti kuunnellaan jotain bodomia sun muita.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Juzzu
02.07.2004 13:24:27 (muokattu 02.07.2004 13:25:38)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Kulkunen
02.07.2004 13:28:03
Mikä siinä aina on, että jos joku haukkuu / ilmaisee ettei pidä räpistä, niin siihen vedetään heti toinen ääripää kuvaan?

Tarviiko tulla heti ilmasemaan omaa tärkeää mielipidettään jos joku ilmoittaa että joku rap/hip hop -akti tulee käymään Suomessa? Ei minuakaan pahemmin kiinnosta (miksihän muuten edes luin tämän threadin?), mutta joitakin kiinnostaa. Turha sitä on vetää ikuiseen kinastelun suohon saman tien.
Mää imeskelen mun lihapullat.
Härski
02.07.2004 13:32:29
Mikä siinä aina on, että jos joku haukkuu / ilmaisee ettei pidä räpistä, niin siihen vedetään heti toinen ääripää kuvaan? Ei se tarkoita, että jos ei räpistä pidä että silloin heti kuunnellaan jotain bodomia sun muita.

Hoho, siitäkö täällä nyt tapellaan? Voin kertoa: mielestäni Bodom ym. sellainen metalli on aivan yhtä turhaa, kuin rap- musiikki.
Juzzu
02.07.2004 13:33:49
Reilun tunnin päästä alkavan kesälomaeuroforin johdosta sanon, että ite ootte turhia, niin! Hääh!!! Hoho!!! huh hähä hjij ij kjäh käjh..!!! möö MÖÖ!!!

Kohta pitänee juosta jollekin terassille karkuun!
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
JTS
03.07.2004 12:47:05

Eikö tuohon samaan tapahtumaan ole tulossa myös Millencolin? Jonkinlainen skede/BMX-tapahtuma ilmeisesti on kyseessä. Millencolinin takia voisi paikalle vaivautuakin jos vain liput ovat säädyllisessä hintaluokassa.
Angus
03.07.2004 13:38:35

Hoho, siitäkö täällä nyt tapellaan? Voin kertoa: mielestäni Bodom ym. sellainen metalli on aivan yhtä turhaa, kuin rap- musiikki.

Olen aivan samaa mieltä. En siis ollut tässä mitenkään puolustelemassa tuota toista ääripäätä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)