Aihe: Muusikoiden.net t-paidat 2004
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Fortune
26.02.2004 20:21:24 (muokattu 17.03.2004 21:15:53)
Eli nyt saa ennakkotilata paitoja, näiden tilausten perusteella lasken kokonaismäärän ja tilaan painosta paidat.

Tilausaikaa on 14.3.2004 asti, jonka jälkeen siis lähtee vasta itse painoruljanssi käyntiin ja tuolloin alkaa myös rahojen perintä, johtuen siitä etten pysty tällaista paitakasaa ihan omista varannoista kustantamaan.

Mutta enemmittä puheitta, tilaukset lomakkeella, kiitos:

http://muusikoiden.net/extra/paita/

Tilausvahvistukset tulevat ajan mittaan, älkää säikkykö vaikka menee päivätolkulla aikaa, kyllä ne tilaukset perille tulevat.

Olkaa huolellisia lomakkeen kanssa, en mielelläni ryhdy manuaalisiin korjauksiin.

Lomake on ainoa keino tilata, pikaviestein yms. on turha yrittää.

Tilattuja paitoja tällä hetkellä: 183 kpl.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
kid ego
26.02.2004 20:27:42 (muokattu 26.02.2004 20:36:05)
Hämäävää!!

Paita ykkösen linkin takana on mpaita2.jpg ja paita kakkosen linkin takana on mpaita1.jpg...

EDIT: Tuolla off-topicissa jo selvitettiinkin, että kuvat on nimetty tekojärjestyksessä, eli nimet ovat menneet ristiin. Paita 1 -linkin takana tosiaan on paita 1, ja paita 2 -linkin takana paita 2.

Älkää antako tiedostonimien hämätä.
Wittu fak!!
Jonte
27.02.2004 12:08:22
Hämäävää!!

Paita ykkösen linkin takana on mpaita2.jpg ja paita kakkosen linkin takana on mpaita1.jpg...

EDIT: Tuolla off-topicissa jo selvitettiinkin, että kuvat on nimetty tekojärjestyksessä, eli nimet ovat menneet ristiin. Paita 1 -linkin takana tosiaan on paita 1, ja paita 2 -linkin takana paita 2.

Älkää antako tiedostonimien hämätä.

Elkää nyt hämmentäkö, minä tilasin jo! Saanko nyt siis kaksi kappaletta Spice Girls-paitoja tai kolme kiloa vehnäjauhoja...
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
N_Bates
27.02.2004 12:22:36

nyyh.. eikö enää ole teekkariystävällistä "Paita kouraan" -toimitustapaa?
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
Fortune
27.02.2004 14:28:05
nyyh.. eikö enää ole teekkariystävällistä "Paita kouraan" -toimitustapaa?

En minä pyöri siellä enää, muuten kyllä.

Audiodivarihan on kätevä?
N_Bates
27.02.2004 14:51:51

En minä pyöri siellä enää, muuten kyllä.

Audiodivarihan on kätevä?

höh.. eikö puunjalostus maistunut? Täytynee sitten piipahtaa siellä audiodivarissa. Pelkään vaan musakauppavierailuja. tulee aina sellanen "toi ois kiva ois kiva ois kiva ois kiva ois kiva haluaisin haluaisin mä haluun mä haluun MÄ HALUUN!!!!!!!"
http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/
Fortune
27.02.2004 19:37:09
höh.. eikö puunjalostus maistunut?

Juu ei, minusta tulee ope.

Täytynee sitten piipahtaa siellä audiodivarissa. Pelkään vaan musakauppavierailuja. tulee aina sellanen "toi ois kiva ois kiva ois kiva ois kiva ois kiva haluaisin haluaisin mä haluun mä haluun MÄ HALUUN!!!!!!!"

No, kyllähän pa-kamojenkin suhteen voi noin käydä :)
Fortune
28.02.2004 12:25:06
Elkää nyt hämmentäkö, minä tilasin jo! Saanko nyt siis kaksi kappaletta Spice Girls-paitoja tai kolme kiloa vehnäjauhoja...

Se paita tulee, minkä kuva linkistä avautuu.
Härski
28.02.2004 23:06:43 (muokattu 28.02.2004 23:07:14)
Meneekö tuo paidan hinta alaspäin sitä mukaa, mitä enemmän tilaajia? Vai mitä tuo hinnan päivitysjuttu Javalla oikeen meinasi? No kuitenkin, ei ole 10 + postimaksut liikaa tuosta. Vai tuntuuko se vain silti näin euroaikaan? HOho.
Fortune
29.02.2004 20:16:49
Meneekö tuo paidan hinta alaspäin sitä mukaa, mitä enemmän tilaajia? Vai mitä tuo hinnan päivitysjuttu Javalla oikeen meinasi?

Tilauskoko ei suuremmin vaikuta näissä määrissä hintaan, eli hinta ei laske. Päivitysjuttu tarkoittaa sitä, että laskuri laskee tilauksen yhteishinnan valintojen mukaan.

No kuitenkin, ei ole 10 + postimaksut liikaa tuosta. Vai tuntuuko se vain silti näin euroaikaan? HOho.

Saahan sitä jokainen tehdä oman satsin ja koettaa, josko ilman pakkasen puolelle menemistä pystyy myymään halvemmalla.
Härski
01.03.2004 20:59:47
Saahan sitä jokainen tehdä oman satsin ja koettaa, josko ilman pakkasen puolelle menemistä pystyy myymään halvemmalla.

Kjäh kjäh.
Ada
02.03.2004 16:49:31
Onko nuo normaalit paidat "telttoja" ja tilaanko suosiolla ladyfitin, vai...? =/
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
Fortune
02.03.2004 16:56:33
Onko nuo normaalit paidat "telttoja" ja tilaanko suosiolla ladyfitin, vai...? =/

Normaalit paidat ovat sellaisia jämäköitä Fruit of the loomeja, ei niitä ohuimpia, jotka venyvät ja vanuvat muodottomiksi ensimmäisessä pesussa.

Mutta eiväthän ne toki viulumaisia muotoja korosta :)
Ada
02.03.2004 19:05:15
Normaalit paidat ovat sellaisia jämäköitä Fruit of the loomeja, ei niitä ohuimpia, jotka venyvät ja vanuvat muodottomiksi ensimmäisessä pesussa.

Mutta eiväthän ne toki viulumaisia muotoja korosta :)

Taidan sitten ihan suosiolla tilata tuollaisen normaalin. Jos sen noutaa Audiodivari-liikkeestä niin milloin se pitäisi sieltä hakea?
Fortune
02.03.2004 19:06:59
Taidan sitten ihan suosiolla tilata tuollaisen normaalin. Jos sen noutaa Audiodivari-liikkeestä niin milloin se pitäisi sieltä hakea?

No sitten kun paidat tulevat painosta ja jaksan ne sinne kantaa. Eiköhän tuo huhtikuulle mene.

Kyllä ne siellä säilyvät jonkin aikaa, ei ole mikään parin päivän juttu.
Dumb
02.03.2004 22:08:22

Onko noissa tuo kokotaulukko sama kuin viimeksi? Meinaan vaan sitä, että kun tuo vanha paita on kokoa M, ja olen siihen tyytyväinen, niin voinko olettaa, että tilatessani nytkin M-kokoisen paidan, se on samaa kokoa tuon vanhan kanssa? Vähän ehkä hankalasti ilmaistu.

Lähinnä siksi kiinnostaa kun mulla on esim. juuri tällä hetkellä päällä Niskalaukauksen paita, joka on kokoa S, eikä tämä niin kauheasti pienempi ole tuohon (kokoa M olevaan) m.net-paitaan verrattuna!
noir
03.03.2004 07:09:01
Itse olisin myös kiinnostunut hieman tuosta koosta. Eivät nimittäin kerro paljoakaan, kun en tiedä mikä se standardoitu mitoitus kyseiselle luokitukselle on. Vaatekaapistakin löytyy kokoja väliltä S ja XL.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Fortune
03.03.2004 16:11:20
Samoja paitoja ovat kuin viimeksi.

Paha minun on mitään mittoja sanoa, mutta L-kokoinen paita sopii normaalipainoisen ja pulskankin 180-senttisen päälle mukavasti, XL peittää pienen kaljamahan ja XXL isomman.

M on aika nafti, jollei ole heroinistivartinen tai muuten pieni, S on pieni.
Ada
03.03.2004 22:52:24

Paha minun on mitään mittoja sanoa, mutta L-kokoinen paita sopii normaalipainoisen ja pulskankin 180-senttisen päälle mukavasti, XL peittää pienen kaljamahan ja XXL isomman.

M on aika nafti, jollei ole heroinistivartinen tai muuten pieni, S on pieni.

Kuinka nafti? Jos on about 175cm?
Dumb
04.03.2004 13:07:19

Tämä selvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)