Pieni rumpalipoika 19.08.2004 13:29:33 | |
---|
Heipä hei, Huomenna perjantaina 20.8. jytäämmä Varkaudessa Rock Cafessa kera Kosman. 25.8. keskiviikkona taasen olemme Turussa Downtownissa. Siellä messissä on Wiidakko. 26.8. torstaina olemme veivaamassa Tampereella YO-talolla. Wiidakon lisäksi paikalla rokuilee Bloodpit-orkesteri. Ja Tampereelta kokolailla suoraan miittiin. Ja maksa sanoo KIITOS. Hoho. Kaikille keikoille liput ovat halvat ja sisäänpääsyn edellytyksenä ainakin muodollisesti on 18 vuoden ikä. www.kronik.netwww.wiidakko.comwww.bloodpitband.com"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
___Ozzy 19.08.2004 15:11:30 | |
---|
Tällaisiin olisi aina hyvä laittaa otsikkoon teksti: MAINOS. Jos vielä satutaan mainitsemaan (mitä tässä ei tapahtunut) orkesterin jäsenten olevan komeita, nuoria ja viriilejä olisi otsikossa mainittava : TÖRKEÄ MAINOS. hoho where have all the colours gone? |
vanttera 19.08.2004 15:44:23 | |
---|
Minä olen myäs paikalla Turkussa, ja luultavasti myös juovuksis. DT:n sivuilla ja Turkulainen-ilmaislehdessä mainostetaan keikan olevan ilmainen, mitä en kyllä usko. Mutta juu, sinne. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
SURf 20.08.2004 02:08:36 | |
---|
Heipä hei, Huomenna perjantaina 20.8. jytäämmä Varkaudessa Rock Cafessa kera Kosman.
Ilmoitanpa tässä nyt sitten kaikelle kansalle että olenpa tuolloin Warkaudessa mutta enpä tule tuonne. En. Enenenen... Tai no okei, katotaan ny sitte...Eikäku emmää, vaimo ei tykkäis... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
MYYTÄVÄNÄ JIM REED SEMI-HOLLOW, KYSY |
Vilhelmus 20.08.2004 08:31:46 (muokattu 20.08.2004 23:21:20) | |
---|
Tampereen keikalle voisi yrittää ilmaantumista. Edit: Helvetti, tää onkni päivää ennen miittiä! Laurin ruman naaman näkee sielläkin :) Emmää tänne tu :) Harva meistä on äetsäläinen tanistaja. |
Pieni rumpalipoika 22.08.2004 20:24:03 | |
---|
Tampereen keikalle voisi yrittää ilmaantumista. Edit: Helvetti, tää onkni päivää ennen miittiä! Laurin ruman naaman näkee sielläkin :) Emmää tänne tu :) Heh. Joo. Itseasiassa joudunkin jättämään miitin väliin. Tuli kutsu "hieman" parempiin bileisiin samalle viikonlopulle. Ei harmita yhtään. Että ei kun keikalle vaan. Hoho. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
vanttera 22.08.2004 21:20:29 | |
---|
Heh. Joo. Itseasiassa joudunkin jättämään miitin väliin. Tuli kutsu "hieman" parempiin bileisiin samalle viikonlopulle. Ei harmita yhtään. Että ei kun keikalle vaan. Hoho. Homo. En tu katomaan! "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
Notefix 22.08.2004 22:31:03 | |
---|
Heh. Joo. Itseasiassa joudunkin jättämään miitin väliin.. There is a God, after all! My name is Baron, Notefix Baron " |