tollo 04.11.2004 18:45:56 | |
---|
Varmasti, mutta onko jollakin omakohtaista kokemusta? Sijainti? Hintataso? Täällä meinaa ollaan ja kitarakamat on kivoja aina. |
18is9 05.11.2004 08:12:59 | |
---|
Jep, käveleskelin ympäriinsä ihan summanmutikassa viime kesänä, ja siitä Opéra de Paris Bastillesta pohjoiseen on klusteri moottoripyörä- ja soitinkauppoja. Luulisin että ne ovat Boulevard Beaumarchaisin varrella, mutta saattavat ne olla Bd. Richard Lenoirin varrellakin. Soitinkaupat ko. paikassa olivat sellaista suomalaista keskitasoa niin hinnoiltaan kuin tarjonnaltaankin. Ei mitään ihmeellistä, eikä tullut sellainen olo että just nyt pitää ostaa ja heti kaikki minulle. Viereisissä moottoripyöräkaupoissa meinasi tosin mennä jalat alta. Mutta luulen että Pariisin kokoisesta kaupungista löytyy myös asialleen omistautuneita pikkukauppoja jostain. En vain ehtinyt alkaa niitä metsästämään. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
alanko 05.11.2004 08:35:07 | |
---|
Hintatasosta en tiedä, mutta Pigallen lähettyvillä niitä oli muutaman sadan metrin matkalla ainakin viisi kappaletta. Kaikissa oli ikkunat täynnä kitaroita, joten en tiedä onko niissä sitten muita kuin kitaroita. Olivat kiinni silloin kun siitä ohi menin, joten sisälle en poikennut. Tarkemmin sanottuna Place Pigallen lähettyvillä. Pigallen varrella oli pari ja sitten Pigallelta lähtevillä kaduilla muutamia. Ja samalla voi sitten ihmetellä Punaista myllyä ja kävästä Sacre Coeurissa, kun siellä päin pyörii... 'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs |
jussiohman 05.11.2004 08:41:27 | |
---|
Minuakin kiinnostaa. Kohta olen nääs ittekkin menossa. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Klezberg 05.11.2004 09:20:24 | |
---|
Hintatasosta en tiedä, mutta Pigallen lähettyvillä niitä oli muutaman sadan metrin matkalla ainakin viisi kappaletta. Kaikissa oli ikkunat täynnä kitaroita, joten en tiedä onko niissä sitten muita kuin kitaroita. Olivat kiinni silloin kun siitä ohi menin, joten sisälle en poikennut. Tarkemmin sanottuna Place Pigallen lähettyvillä. Pigallen varrella oli pari ja sitten Pigallelta lähtevillä kaduilla muutamia. Ja samalla voi sitten ihmetellä Punaista myllyä ja kävästä Sacre Coeurissa, kun siellä päin pyörii... Siinä juuri place Pl. Pigallen eteläpuolella on katu, olikohan se tuo Rue Victor Masse, jonka varrella ainakin ennen oli useita soitinkauppoja. |
kivi 05.11.2004 11:27:19 | |
---|
Mutta luulen että Pariisin kokoisesta kaupungista löytyy myös asialleen omistautuneita pikkukauppoja jostain. En vain ehtinyt alkaa niitä metsästämään. Keräilykitarat löytyy varmaan puhelinluettelosta hakusanalla 'luthier' tms. eli soitinrakentajien ja verstaiden alta. Tarkemmin en muista, missä kauppoja on, mutta 25 pariisinkäynnilläni olen kyllä nähnyt kalliita ja hienoja vintagekitaroita jopa liikaakin, monen meikäläisen Kitarapajan edestä. |
kingdom 05.11.2004 11:59:46 | |
---|
Vähäx oon kade!1 Tosi hieno kaupunki, sitä ei voi kiistää. Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa! |
tollo 08.11.2004 10:49:24 | |
---|
Kiitos osallistuneille! Piggaille pitää sitten vissiin katsastaa...... |
Penasol 09.11.2004 13:44:04 | |
---|
Pariisista saattaisi löytyä kyllä jotain ylimielenkiintoisia ranskalaisia vanhoja kitaroita. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
doolittle 09.11.2004 14:01:47 | |
---|
Rue du Rome-nimisellä kadulla on ainakin huuloiharppujen erikoisliike, pianokauppa, puhallinspesialisti ja jotain muutakin. Marine Bandia yritin tinkiä sieltä, ja sain karsittua hinnasta pois 10 euroa toisessa puhallinliikkeistä. Oikeaa sävellajia vaan ei löytynyt. "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
E C 10.11.2004 01:23:00 | |
---|
Ensinnäkin, jokainenhan tietää että Pariisi on helvetin kallis kaupunki. Toiseksi, jos minä olisin pariisissa, en hukkaisi aikaani kiertelemällä musiikkiliikkeitä ja katselemalla niitä samoja rojuja joita saa suomestakin. Kolmanneksi, kuka pystyy käyttämään matkakassaansa johonkin musiikkilaitteisiin? Neljänneksi, näiden topiikkien ainut tarkoitus on kertoa muille että olen Pariisissa/New Yorkissa/Kiteellä. |
DJ Lattialuukkukoira 10.11.2004 09:30:07 | |
---|
Rue Victor Passé tai jotain sinnepäin, siellä ilotyttöalueella(olipa hyvin muuten selitetty taas). "Leader of the orchestra! Let´s take Negro spirituals!!" Suomennettuna: Puutarhassa on liiteri, juokaamme neekerten viinat!!
- Fox |
Definhel 10.11.2004 10:39:03 | |
---|
Ensinnäkin, jokainenhan tietää että Pariisi on helvetin kallis kaupunki. En usko että on myynnissä. Toiseksi, jos minä olisin pariisissa, en hukkaisi aikaani kiertelemällä musiikkiliikkeitä ja katselemalla niitä samoja rojuja joita saa suomestakin. Vaan kiertelisit kaupungilla katselemassa naisia. Mitä saa Suomestakin. Kolmanneksi, kuka pystyy käyttämään matkakassaansa johonkin musiikkilaitteisiin? Kuka ei pystyisi? Älä mene matkalle, mene musiikkilaitteita ostelemaan. Neljänneksi, näiden topiikkien ainut tarkoitus on kertoa muille että olen Pariisissa/New Yorkissa/Kiteellä. Så? Eihän se kiellettyä ole. Ni. |