Dutteri 04.11.2004 17:42:35 (muokattu 18.03.2006 16:31:56) | |
---|
Elikkästä.. Mitä hyötyä on siulle tullut täällä pyörimisestä? Mitä Mark-Ken sanoo ku tulee paskalta? "käynnistämpä koneen uudestaan" IMIK #13 Pastilli? |
shagriml 04.11.2004 17:47:30 | |
---|
yhden lyhytaikaisen kaverisuhteen sain ja sen lisäks paljon niksei.... viimesin hyödyllinen opittu juttu oli etkun kitarast naksahti kieli poikki ni vedin vaa kieltä tallan läpi ja tein solmun ennen katkeemaa ja sit uudestaa kireeks -> toimii :) ainakin hetkisen.... ja edellyttää siis että ei ole kaikkee ylimäärästä pituutta leikannu pois vaa jättäny höröttää virittimiin.... sitku tallan luota napsahtaa ni on helppo vaa vetästä & solmii. ei pysy vireessä huipusti ja kestävyyskään tuskin uuden kielen luokkaa mut tosi hyvin pelastaa jos kesken jamitusten katkee ja uutta kieltä ei oo saatavilla... |
Schnowotski 04.11.2004 17:50:18 | |
---|
Teorian opiskelun aloitin tuolta säveltämis-palstalta. Paljon vinkkejä soittamiseen näitä keskusteluja lukemalla. Itsetunto ja sosiaalisuus on parantunut, kun on keskustellut täällä ihmisten kanssa. Näin niinkuin tiivistettynä. Post mortem: raamattua ei tule lukea kuin raamattua. Ei sanoja näy - olisitpa luonani nyt: Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? Valvoisin yöt puolestasi |
Härski 04.11.2004 17:51:07 | |
---|
No kyllähän tämän ansiosta on oppinut jopa soittamaan jotain. Siis kaikenlaisia tekniikka harjoituksia ja kikkoja. Soittimista on tullut hemmetisti tietoa ja niiden OIKEISTA hinnoista. Ystäviä ei niinkään, mutta tuttuja naamoja näkee kaupungilla aina silloin tällöin. Että kyllähän se mitti on mukava keksintö. Myös bändiin rumpali on löytynyt wantedista. Että semmosta. |
Juugeli 04.11.2004 17:53:37 | |
---|
Mukavaa juttuseuraa löytää helposti ja kavereitakin, jopa ystäviä on täältä tullut. Kitaran soittoon saanut virikkeitä ja apua. Tullut avattua silmänsä monelle bändille, mitä ei olisi muuten itse keksinyt. Niin ja eräs m.nettiläinen myi minulle edullisesti alkuperäisiä leffajulisteita Pulp Fictionista ja Reservoir Dogsista. Uh! "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 |
Valokaari 04.11.2004 17:55:37 | |
---|
Ennen vanhaan vain istuin kotona, tuijotin seiniä ja höpisin itsekseni sekavia. Sittemmin löysin Muusikoiden.netin. Kiitos Jeesus. Nyt sekavien höpiseminen jatkuu täällä. Joskus niistä saatu palaute on yhtä viisasta kuin mitä niiltä seiniltä sai. Että hyviä fiiliksiä täältä saa ja pääsee lukemaan muitten kirjoittamia hauskoja juttuja, tai ihan asiaakin toisinaan. Niin joo ja tokihan myöskin viesteistä saatavat kirjoituspalkkiotkin ovat hyödyksi laskettavia. Rok rok. |
Mark-Ken 04.11.2004 17:55:45 | |
---|
Paljon hyviä ystäviä, niiden johdosta taas mukavaa juttuseuraa jatkuvasti. Lisäks tietty paljon, paljon tietoa monelta eri alueelta ja dadasta. |
Feggy 04.11.2004 17:56:18 | |
---|
Bändiin uuden rumpalin, vinkkejä ja hyvän tekosyyn olla tekemättä töitä... Less is more. |
Kanjonit 04.11.2004 17:58:27 | |
---|
Kasapäin tietoa olen saanut. Suurin hyöty lienee kuitenkin se, että bändimme löysi mitä mainioimman kitaristin wanted-osaston kautta. Entinen Kaam0s, nykyään Liippa.
It is esay to raed elisgnh aulghoth the ltteers are not in rhgit oderr. |
Deep Shadow 04.11.2004 19:13:30 | |
---|
Onhan täältä löytänyt paljon tietoa musiikista ja muistakin asioista. ~Nyt sanat on sanottu,
laulut on laulettu,
aamun koittaessa
ilta jo hämärtää~ |
Kitaravirtuaali 04.11.2004 19:24:12 | |
---|
Järkyttävät määrät tietoa jolla päteä, tietoa soittimista, soittamisesta, ihmisistä ja maailman tapahtumista. Pari uutta ystävää ja monet hyvät naurut. On saanut myöskin purkaa tuntojaan ja tulla kuunnelluksi. Kuunnella muita ja auttaa ongelmissaan, liittyivät ne sitten kitaran vireessäpysymiseen tai ihmissuhteisiin. Kiitoksia Juhanille ja Johtajalle ja kaikille käyttäjille. Tai no, ei nyt ihan kaikille mutta kuitenkin. Olo on kuin olisi Oscar-puheen pitänyt. |
Paijukainen 04.11.2004 19:26:32 | |
---|
niin voi tulla tänne istumaan ja höpisemään.. Tuo tietenkin. Tai siis - täällä voi käyttää kaiken sen kortilla olevan ajan mikä PITÄISI käyttää johonkin muuhun (opiskeluun?treenaamiseen? njäh..) ja sitten pitää selittää miksi ei ole tullut sitä ja tätä tehtyä. Mutta täähän ehdottomasti rentouttaa ja täältä saa paljon infoa - melkeinpä kaikesta tietämisenarvoisesta. Linkkejä, vinkkejä huippubändeistä joihin ei oman päänsä sisässä keksisi tutustua.. jne. jne. jne. Hyötyä on ollut. Paljon. Kiitos sinulle kuka ikinä aivojesi sopukoissa kehittelitkään tämän paikan. Kukas hän muuten oli/on? soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu |
Antti1997 04.11.2004 19:40:44 | |
---|
M.net tarjoaa loistavan vaihtoehdon normaalille sosiaaliselle elämälle. :) "Ei soittimia kannata virittää." -KMT |
Juntunen 04.11.2004 19:46:08 (muokattu 04.11.2004 19:47:18) | |
---|
Tietoa on karttunut aivan jumalattoman paljon kaikesta studiotyöskentelyyn liittyvästä, laitteista, kitarakamoista, bänditoiminnasta, livejutuista...ties helkkari mistä. Mistä olenkin kaiken tiedon onkinut ennen tätä paikkaa.. Huumoriakin olen oppinut. Tai paremminkin kasvanut tietynlaiseen huumoriin pikkuhiljaa. Huomasin jo alussa että täällä kirjoittelevilla ihmisillä on erittäin mielenkiintoinen huumorintaju. Kaikilla vähän yhtänevä jotenkin. Tai siltä se sillon tuntui. Nykyään on kasvanut tämä paikka niin paljon etten osaa enää sanoa tuosta. Ihmisiin en ole varsinaisesti tutustunut niinkunsanotaan IRL eli oikeasti, koska en ole yhdessäkään miitissä vielä kerennyt käymään. Nettituttavuuksia sensijaan on tullut useita. Bändejä on myös tullut tuttavalistalle useita. Kuitenkin 4-5 vuotta (!?) täällä jo aikaa tuhlannut. Uskomatonta. Kuinkahan monta tuntia.. EDIT: Heh, tuli ihan yhtäkkiä mieleen kun sekoitin aina "täyspitkän" Fortunen ja...jonkun toisen samankaltaisen nimimerkin jota en enää muista. Tuli vaan mieleen. Dian - "Luotaantyöntävää" |
Zpochen 04.11.2004 19:58:39 (muokattu 04.11.2004 19:59:37) | |
---|
Mielenkiintoisia bändejä olen löytänyt ainakin tätä kautta, vinkkejä ja linkkejä soittamiseen ja kamoihin liittyen sekä ainakin rutosti viihdettä. EDIT: Heh, tuli ihan yhtäkkiä mieleen kun sekoitin aina "täyspitkän" Fortunen ja...jonkun toisen samankaltaisen nimimerkin jota en enää muista. Tuli vaan mieleen. End Of Flowers minulla ainakin. Edit: Niin, ja kun maailmanloppu tulee, siitä uutisoidaan ensimmäisenä muusikoiden.netin turhuuspalstalla. Ikiyössä hevon vitussa! Hornan tuutissa karsinassa! |
Aminohappo 04.11.2004 20:00:02 | |
---|
M.netistä olen paljon saanu vaikka mitä neuvoja ja sitten oma musarini on torilta bongattu. Totally Addicted To Bass |
Vilhelmus 04.11.2004 20:09:34 | |
---|
Olen oppinut sisäistämään Kirkan paska- ja Aces High -huumorin. Mutta joo, näitten liian monen vuoden aikana on oppinut ihan sikana kaikkea, niin studiotyöskentely- ja kitarapalstoilta kuin bändin pyörittämiseen liittyvissä keskusteluissa. Lisäksi ostanut ja myynyt tavaraa torilla. Tärkeimpänä tietysti miitit ja muut, joiden ansiosta on tavannut kymmeniä helvetin loistavia tyyppejä oikeassa elämässä. "Filippus humppa ain munat tulessa."
- Hemmo |
Lord of the strings 04.11.2004 21:11:14 | |
---|
Paljon tietoa, paljon paljon tietoa olen saanut täältä. Lisäksi Mnetin ansiosta pääsin pelaamaan tähänastisen elämäni hauskimman minigolf-matsin. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Stain 04.11.2004 21:20:46 | |
---|
Olen saanut vastauksen moneen kysymykseen. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
kingdom 04.11.2004 21:29:52 | |
---|
Olen saanut vastauksen moneen kysymykseen. Joskus jopa semmosiin joita ei olisi itse edes älynnyt kysyä. Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa! |