En tiedä oikein mihin osastoon kysymys kannattaisi laittaa, muuta ongelma on seuraavanlainen.. Elikkä päätimme soittaa coverina Amorphiksen biisin Magic And Mayhem. Biisissä on se tekno-tyyppinen kohta ja kun rummut lähtevät soittamaan komppia kitarariffin mukana niin toinen kitara alkaa soittamaan melodiaa siinä samalla. Kiinnostaisi tietää, että miten helvetissä saan sellaisen soundin, jota siinä käytetään. Mulla on Voxin mallintava nuppi (en kuolemaksenikaan muista mallia) ja behringerin kaappi. Mitä efektejä pitää käyttää/yhdistellä, jotta saisin samantyylisen soundin?? Vahvistin on suht. uusi, joten en ole vielä ehtinyt hakea kunnolla muuta kuin perussoundit. Sori sekava selostus, mutta olen hieman humalassa.. Ei jaksais... |
En tiedä oikein mihin osastoon kysymys kannattaisi laittaa, muuta ongelma on seuraavanlainen.. Elikkä päätimme soittaa coverina Amorphiksen biisin Magic And Mayhem. Biisissä on se tekno-tyyppinen kohta ja kun rummut lähtevät soittamaan komppia kitarariffin mukana niin toinen kitara alkaa soittamaan melodiaa siinä samalla. Kiinnostaisi tietää, että miten helvetissä saan sellaisen soundin, jota siinä käytetään. Mulla on Voxin mallintava nuppi (en kuolemaksenikaan muista mallia) ja behringerin kaappi. Mitä efektejä pitää käyttää/yhdistellä, jotta saisin samantyylisen soundin?? Vahvistin on suht. uusi, joten en ole vielä ehtinyt hakea kunnolla muuta kuin perussoundit. Sori sekava selostus, mutta olen hieman humalassa.. Kitarakamat-alue? Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |