Aihe: Keikkaa valokuvaamaan..
1
Prowleri
19.01.2005 16:28:37
Moi kaik,

Pitäisi koulua varten tehdä yksi valokuvaprojekti ja nyt kun tuota keikkakuvausta olen silloin tällöin harrastellut niin voisin sellaista tehdä jatkossakin.

Siispä, kun itse liikun Tampere-Hämeenlinna-Helsinki -akselilla niin sattuisiko jollakin olemaan lähiaikoina keikkoja ns. hyvissä keikkamestoissa, lähinnä siis koska olisi hyvä jos vähän jonkinlaista oikeaa valaistustakin löytyisi?

Mikäpä bändi ei haluaisi notta hyvillä kamoilla hyviä kuvia heistä otettaisiin, kuvia toki voisi käyttää esim. kotisivuillansa tai promomateriaalissaan jos 'uhri' tätä haluaa.
"Ei niin, mutta ei toki huonoakaan. Eivät soittimet yleensäkään tee kenestäkään yhtään mitään." -Ylläri
kivi
19.01.2005 18:45:20 (muokattu 19.01.2005 18:45:45)
Siispä, kun itse liikun Tampere-Hämeenlinna-Helsinki -akselilla niin sattuisiko jollakin olemaan lähiaikoina keikkoja ns. hyvissä keikkamestoissa, lähinnä siis koska olisi hyvä jos vähän jonkinlaista oikeaa valaistustakin löytyisi?

Huomenna Riemu-festivaalit Tavastialla Helsingissä.

Ylihuomenna perjantaina Kätyrit Vastavirta-klubilla Tampereella, eli Pispalan Paviljongin alakerrassa, siinä Haulitornin juurella.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Ai mää vai?
19.01.2005 22:10:00
Ostin Eppujen sankariainesta-kiertueen liput lippupalvelusta,itse lipussa luki että kuvaaminen on sallittu!

Keikkapaikkoina ovat mm. Hartwall-areena ja Turkuhalli joten kait kuvausolosuhteet ovat kunnossa?
Hyvää jatkoa jos oma ei riitä. (Välikausitakki)
Janne F
20.01.2005 02:41:33
Ostin Eppujen sankariainesta-kiertueen liput lippupalvelusta,itse lipussa luki että kuvaaminen on sallittu!

Keikkapaikkoina ovat mm. Hartwall-areena ja Turkuhalli joten kait kuvausolosuhteet ovat kunnossa?

Et sä ilman fotopassia pääse sellaiseen paikkaan, että saisit mitenkään järkeviä kuvia. Aika pitkä putki saa olla, jos meinaat katsomosta posautella menemään.
Nelikielipiru
20.01.2005 11:17:16

Meillä olis tossa 18.2 vantaalla Vernissassa keikka, jos kiinnostusta löytyy niin saat kyllä tulla. Paikan resulssit vois toimia koska valaistus on ainakin kunnossa, ukot nyt on pikkusen ei ihan malleja mutta muuten ois paikka tarjolla. Lähetä pikaviesti jos kiinnostaa.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Loony
20.01.2005 15:41:45
Gloriassa 2.2 meillä on. sinne :)
www.marbleframe.tk
Prowleri
20.01.2005 22:52:37
Kiitos kaikille, mutta unohdin mainita notta menee varmaan pari viikkoa ainakin että saa koulun digijärkkärin lainausvuoron, eikä ihan päivittäin viitsi täältä Hämeenlinnasta kaikkialla juosta :)

Mutta ensi kuun isommista keikoista sitten saapi jo mielellään ilmoitella niin katson jos sopiva rako ja muutakin asiaa paikkakunnalle sattuisi.
"Ei niin, mutta ei toki huonoakaan. Eivät soittimet yleensäkään tee kenestäkään yhtään mitään." -Ylläri
Deathrace King
20.01.2005 23:00:29

Mutta ensi kuun isommista keikoista sitten saapi jo mielellään ilmoitella niin katson jos sopiva rako ja muutakin asiaa paikkakunnalle sattuisi.

Helpompi olis ilmotella, jos herra kertoisi, minkälainen musiikkityyli herraa eniten miellytää? Eli metalli, rock, punk vai pop?
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
Jucciz
21.01.2005 06:31:49
Eikös me Prowleri sovittu jo että tuut jollekin meidän keikalle. Olet tervetullut edelleenkin. Kun vaan tietäisi, mikä noista tulevista ois semmonen, että kannattais kuvata... joka seurakuntatalolla ei oo kunnon valoja ja savukoneita, joten mieluummin joku festarikeikka kai. :)
kalamies#11 >-)))>
« bändi · kalusto · räpellystä »
Piepe
21.01.2005 09:36:49
Tuu Prowleri mein keikalle Stella Stariin 9.2.
Mukana siis Piraya, Clone ja Blossoms.
Prowleri
21.01.2005 19:17:33
Eikös me Prowleri sovittu jo että tuut jollekin meidän keikalle. Olet tervetullut edelleenkin. Kun vaan tietäisi, mikä noista tulevista ois semmonen, että kannattais kuvata...

Sovittihin, sovittihin. Mutta ku mie oon sellane valokuvaushuora että kaikille kanssa :(
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)