Aihe: hurriganes dvd?
1
jerry_field
18.01.2005 14:28:31
Onko tietoa oisko tollasta tulossa jossain vaiheessa?..Pitäshän suomen legendaarisimmasta rock-yhtyeestä joku dvd näin 2000-l. löytyä..Ai nii, kuhan löytys ees virallinen vhs..
pitää olla fjongaa et on stÜld håjttiii!
rooster
18.01.2005 14:42:30
Edesmenneitten jäsenten perikuntien riidoista tai erimielisyyksistä on kaiketi kyse. Videomatskuahan löytyy kyllä, mutta ne ovat lähinnä vanhojen elitistikeräilijöiden hallussa ja he eivät niistä luovu.
The Duke
18.01.2005 14:55:23
70-luvun Ruotsin keikoista on ainakin kolme melkein virallista vhs-nauhoitusta. Kannet ja kaikki duunattu jos oikein muistan.
It's not another state of mind..It's another mind of state...
-J
18.01.2005 17:30:45
Juuh, kyllä sitä videomatskua löytyy monta kasetillista itseltäkin, mutta laatu monissa on erittäin huonoa. Enkä koe olevani sen kummemmin "elitistikeräilijä". Videot ollut nauhoittamassa oikeaan aikaan + pari kasettia kopsannut jostain joskus joltakin...

Myös kysymys kuuluu, kuinka monta kokopitkää Hurriganes -keikkaa on tallennettu sellaiseen muotoon, että sen julkaisemista voitaisiin harkita?
Itselläni ei tule ihan heti mieleen kuin Tavastian keikka about '75-'75 ja pari Tukholman repäisyä niin Järvisen kuin Kallion ajalta. Tavastian keikan olen nähnyt kokonaisuudessaan, mutta Tukholman keikoista vain pätkiä.
Tässä lukee jotain minkä tarkoitusta en itsekkään ymmärrä, mutta luulen sen olevan syvällistä ja näin saan rispektiä älykkyydestäni.
...And Justice For All
18.01.2005 17:34:48
Ei tietääkseni ole tulossa Ganes-dvd:tä. Onneksi sentään elokuvateattereihin tulee tänä vuonna ganes-elokuva!
Pakko hankkia jos tulee dvd:lle. Tosiaan oon ihmetelly miks tota virallista vhs:ssää oo julkastu. Yks tuttu sentään omistaa tosta bootleg-version, sinne kattoon jos ehtis :|
...And Justice For Pastilli?
rooster
18.01.2005 21:11:38
Juuh, kyllä sitä videomatskua löytyy monta kasetillista itseltäkin, mutta laatu monissa on erittäin huonoa. Enkä koe olevani sen kummemmin "elitistikeräilijä". Videot ollut nauhoittamassa oikeaan aikaan + pari kasettia kopsannut jostain joskus joltakin...

Myös kysymys kuuluu, kuinka monta kokopitkää Hurriganes -keikkaa on tallennettu sellaiseen muotoon, että sen julkaisemista voitaisiin harkita?
Itselläni ei tule ihan heti mieleen kuin Tavastian keikka about '75-'75 ja pari Tukholman repäisyä niin Järvisen kuin Kallion ajalta. Tavastian keikan olen nähnyt kokonaisuudessaan, mutta Tukholman keikoista vain pätkiä.

Hehe, turhauduin vain muistellessani epätoivoisia yrityksiä saada ganes-matskua eräiltä keräilijöiltä. Ei raha, ei vaihto ei mitään. Kamalaa.
-J
19.01.2005 11:01:59
Hehe, turhauduin vain muistellessani epätoivoisia yrityksiä saada ganes-matskua eräiltä keräilijöiltä. Ei raha, ei vaihto ei mitään. Kamalaa.

Juu ei siinä treidaamisessa mitään pahaa ole. Allekirjoittanut on joutunut vastaamaan silti kielteisesti, koska en omista kaksia videoita kopioinnin mahdollistamiseksi ja olen valitettavan laiska menemään koputtamaan naapurin ovea videonauhurin laina-asioissa ;)
Tässä lukee jotain minkä tarkoitusta en itsekkään ymmärrä, mutta luulen sen olevan syvällistä ja näin saan rispektiä älykkyydestäni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)