Aihe: FAQ/Ohjeistus myynti- ja muiden ilmoitusten tekoon?
1
Läpistö
03.02.2005 22:40:53 (muokattu 03.02.2005 22:42:19)

Olen noita torin ilmoituksia seuratessa huomannut jos jonkinlaisia hieman ärsyttävällä tyylillä tehtyjä myynti-ilmoituksia. Jos täällä olisi jotain ohjeita esim. myynti-ilmoituksen laatimiseen, voitaisiin ehkä jollain tavalla vaikka nopeuttaa tavaroiden myyntiä jne.
Onko kellekään muulle tullut vastaavaa mieleen? Kirjoittakaa ihmeessä jotain jos tulee mieleen, minä voin aloittaa:

* Muista kuva (mikäli vain mahdollista) !
- Googlen kuvahaku auttaa aika varmasti
- Jos otat kuvan itse, muista että tärähtäneistä kuvista ei ole pahemmin hyötyä.
- 2500 €:n hintaisesta kitarasta olisi kiva olla jo kuva, tuskin moni muuten siitä innostuu..

* Kielioppi
- Kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta mahdollisimman tarkkakielioppi ja tietenkin ilmoituksen sävy voi vaikuttaa ostajaan.

..tähän tyyliin :)

EDIT: Eli siis jos koottaisiin tällaista muistilistaa, että mitä hyvä ilmoitus sisältää.
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
disarm
04.02.2005 16:01:02
Pitää sitten muistaa ilmoittaa myynti-ilmoituksessa jos kuva on otettu googlesta, eikä itse myytävästä laitteesta..
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
32788
04.02.2005 16:04:24
Ja ainakin minä kiinnostun paljon enemmän sellaisista ilmoituksista missä on kaikkien yllämainittujen lisäksi hinta.
Eli mieluummin Hinta: 890€ kuin "tarjoa"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)