Jabe 17.02.2005 18:53:37 (muokattu 17.02.2005 18:54:47) | |
---|
Ystävänpäivänä julkaistun uuden sinkkuni nimi on Hunajaa. Kolmen biisin CD'llä ovat nimibiisin lisäksi mukana myös aiemmin promosinkkuina julkaistut Enkeli taivaan ja Sinun vuoksesi. Sinkkua saa ostaa Airon musiikista: www.aironmusiikki.fi . Toiveita radioasemille voi käydä laittamassa vaikka tuon linkkilistan kautta: http://www.jaakkopesola.com/ToivoJaakonMusiikkia.htm . Lauantaina 19.2. olen bändini kanssa keikalla Juttutuvassa Helsingin Hakaniemessä. Juttutupaan on vapaa pääsy, ja soitto soi klo 21 (oikeesti!). JPB soittaa 2*45 minuuttia, ja ohjelmaan mahtuu omien biisien lisäksi muutama coverbiisikin. Myös 1-2 uutta JPB -biisiä lienee luvassa. Tervetuloa! Rok, Jabe www.jaakkopesola.com |
disarm 17.02.2005 21:43:33 (muokattu 17.02.2005 21:47:26) | |
---|
Tulisin varmaan paikalle ellei kaverin tuparit osuis samaan iltaan. Yhden biisin olen radiosta kuullut ja ihan mehevää kitarointiahan se oli. Edit: olen sekaisin emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
kivi 18.02.2005 23:23:53 | |
---|
Sori, en pääsekään. Tuli työkiireitä, joten matkaa on _hieman_ liikaa. Mut hyvää keikkaa, break a leg! |
Vilhelmus 18.02.2005 23:40:04 | |
---|
Sinkku rokkaa ainakin sangen tykisti, jotta keikalle pitää eksyä jos on lähempänä kuin 200 kilsan päässä, kuten tämä Juttutuvan meininki harmittavasti. "Oon paljon kaljaa juonunna. Enter kiehtoo näppäimenä."
- Fortune |
Ossi 20.02.2005 02:07:58 | |
---|
Olipa notkea veto! Jengiäkin kertyi lopulta ihan mukavasti ja yllättävän moni svengaili spontaanisti musan mukana. Jopa pelkästään tuopposen toivossa paikalle osuneetkin. Varsinkin naisiin toi Jaben konstailematon lavahabi ja myönteinen lyriikka näyttää uppoavan ku sulaan voihin :) Jännä juttu että orkesteri potkii komeesti keikka toisensa jälkeen vaihtuvasta miehityksestä huolimatta. Oon huono nimissä... mutta eh... Villellä? pysyy hienosti basso käsissä . Tuttuja en bongannut: m-nettiläiset ei vissiin ymmärrä kelpo popin päälle. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
Jabe 20.02.2005 11:46:09 (muokattu 20.02.2005 11:47:11) | |
---|
Kiitos Ossi. Oli mukava veto. Eka setti oli vähän varovainen, mutta toinen jo rennompi. Ja kaksi encorea kyllä lämmitti mieltä. Ja naiset, jotka toi ruusuja ja pyysi nimareita :-) Vastapainoisesti joku mies tulikin sitten sanomaan, että minun pitäisi tehdä enemmän lauluja todellisesta elämästä, eikä vaan rakkaudesta! Mikäs siinä ... vaikka onneksi rakkauskin on ollut ihan todellista elämää minulle. Mutta joo .. luulen kyllä tietäväni mitä tämä kundi eilen meinasi. Ja ihan hyvä että joku ylipäänsä kuuntele mitä lauluissa lauletaan. Niin, ja arvostan kyllä itsekin sitä että noita hienoja muusikoita löytyy, ja ne tulee mun kanssa soittamaan .. nyt vaan sillä ekalla JPB -miehityksellä on niin paljon "korkean profiilin keikkoja", että ne ei aina pääse. Ville Kyttälä oli tämä basisti eilen. Nuori kolli, hyvä soittaja, positiivinen asenne. Pääsee vielä pitkälle. Oho, tulipas pitkät höpötykset. Mutta joo, ens kuussa taas Gloriassa homma jatkuu. Ja Vili ja muut .. tullaan kyllä muuallekin Suomeen, jos vaan pyydetään. Tanpereelle ja turkkuseen esim. ei oo niin kauhian pitkä matka ... |
Fortune 20.02.2005 13:14:06 | |
---|
Ja Vili ja muut .. tullaan kyllä muuallekin Suomeen, jos vaan pyydetään. Tanpereelle ja turkkuseen esim. ei oo niin kauhian pitkä matka ... Joo, Turkuhan onkin tuossa vieressä, sinne puikkaa äkkiä. Kuten ensi viikonloppuna Teräsbetonia katsomaan :) "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Jabe 20.02.2005 13:23:07 | |
---|
Joo, Turkuhan onkin tuossa vieressä, sinne puikkaa äkkiä. Kyl mää Joensuuhunkii voin lähtee, ei siinä mitään .. :) Kuten ensi viikonloppuna Teräsbetonia katsomaan :) Oikein! |