weelie 23.02.2005 14:28:09 | |
---|
Mikä olisi joku kätevä ja edullinen tapa "nauhoittaa"? Pitäisikö jotenkin yhdistää känny tietokoneeseen? Vai ostaa joku diginauhuri keskustelun nauhoitukseen, ja sitten yhdistää se kännyyn? (Juu ja mua ei sitten pätkääkään kiinnosta onko nauhoittaminen laillista vai ei.. :D ) Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
kivi 23.02.2005 14:37:05 | |
---|
Käsipuhelimesta nauhoittaminen on vaikeampaa kuin lankapuhelimesta. Lankapuhelimesta nauhoittamiseen on saatavissa monenlaisia apuvälineitä puhelimen kylkeen kiinnitettävästä induktiomikrofonista johdon välikappaleeseen valmiilla liittimellä. |
weelie 23.02.2005 16:44:18 | |
---|
Kyllä mulla joku handsfree johto on, mutta enpä ole käyttänyt. Toisaalta sanelukonetta tai kasettinauhuria en omista. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Toveri 23.02.2005 18:03:31 | |
---|
Jossain kännykässä oli valmiina toi nauhotussysteemi. Muistelisin. Ainakin sillä joku kaverin ördäyspuhelu kerran pistettiin narulle. Eihän siinä nyt pitkää lääräystä saanut, mutta... Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Keke Urlaub 23.02.2005 18:13:55 | |
---|
Jossain kännykässä oli valmiina toi nauhotussysteemi. Muistelisin. Ainakin sillä joku kaverin ördäyspuhelu kerran pistettiin narulle. Eihän siinä nyt pitkää lääräystä saanut, mutta... Siemens ME45, monin puolin mainio puhelin muutenkin. |
Catja 23.02.2005 18:31:21 (muokattu 23.02.2005 18:31:50) | |
---|
Useimmissa (?) puhelimissa on tosiaan valmiina tuo nauhotustoiminto, tosin ainakin itselläni maksimiraja nauhoituksen suhteen on 3 minuuttia. Olisiko mahdollista vaikka lainata puhelinta joltain kaverilta, jolla löytyy nauhoitusmahdollisuus puhelimesta? Miinuspuolena tosin jatkuvat, vaikeasti peiteltävät piippaukset muutaman sekunnin välein molemmissa päissä. Siinä saattaa toinen alkaa ihmettelemään piippauksen alkuperää jossain vaiheessa.. |
weelie 23.02.2005 18:49:41 | |
---|
Juu pari minsaa voi nauhoittaa. Mutta kun olisi tarkoitus nauhoittaa haastatteluja, ehkä maksimissaan 30 minuuttia. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Umpihullu 23.02.2005 20:18:42 (muokattu 23.02.2005 23:19:54) | |
---|
No jos aikomus on nauhotella puhelimella soitettuja juttuja, niin eiköhän se ole viisainta ostaa sellainen mp3 -soitin, jossa on mahdollisuus nauhoitukseen. Itse ostaisin Creative Zen Touch (20GB) soittimen ja tallentaisin siihen ne puhelut. Tarvittavan välipiuhan kävisin teettämässä jossain radiohuoltoliikeessä (ei varmaan tulisi mansikoita maksamaan). Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
weelie 24.02.2005 11:38:30 | |
---|
Maksaa noin 264.90€? Turhan kallis vehje, kun en varsinaisesti MP3-soitinta tarvitse (256MB imevä mulla jo on, ja aivan riittävä mulle). Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
R2 24.02.2005 19:58:46 | |
---|
Köyhän miehen versio: Puhelimesta äänet täysille ja mikrofoni luurin viereen. Megaluokan kompressointi lopputulokseen. Kokeiltu on ja toimihan se. Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi |
Repent 24.02.2005 20:44:41 | |
---|
mun puhelimella saa ainakin nauhotettua niin kauan ku muisti riittää. eikä mitään piippauksia kuulu. ja puhelin on siis sony ericsson t610i. "Liian pitkä." -KMT |