Sahtimies666 14.02.2005 16:44:42 | |
---|
Tuleeko ketään sellaista bändin taustalaulajaa mieleen kenen laulua haluaisitte kuulla enemmän?..Tai bändiä jossa mielestänne taustalaulajan ääni sopisi musiikkiin paremmin kuin sen varsinaisen laulajan?
Itselläni tulee ainkin heti ensimmäisen mieleen System Of A Downin kitaristi Daron Malakian, jonka laulua olisi joskus kiva kuulla enemmän kuin vain taustoissa (..kyllähän sitä muutamassa biisissä kuuleekin).. Todella persoonallisen kuulonen.. ..En tarkota sitä että Serj Tankian ei osaisi laulaa, päinvastoin! Ja Serjin ääni sopii musiikkiin siinä ei ole mitään valittamista.. |
SSilver 14.02.2005 17:24:29 | |
---|
No jos nyt Nightwishissä enemmän tuota Marco Hietalaa kuulis.. No, what the heck, eiköhän Tarot riitä. |
Chemo 14.02.2005 17:28:06 | |
---|
Sam Brown: on muistaakseni laulanut Pink Floydin keikoilla stemmoja. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
Ukko 14.02.2005 17:47:42 | |
---|
Sam Brown: on muistaakseni laulanut Pink Floydin keikoilla stemmoja. Tytöltä olisi saanut tulla enemmänkin biisejä. Taisi jäädä aikoinaan siihen yhteen hittiin, stop. On meinaan aika upea ääninen tapaus. |
superfly 14.02.2005 17:51:47 | |
---|
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
2541 14.02.2005 17:58:08 | |
---|
Uriah Heepissä tykkäsin Ken Hensleyn laulusta paljon enemmän kuin David Byronin. Lauloihan Ken muutamia biisejä, kuten Lady In Black, High Priestess ja Look At Yourself (studioversio), minun puolesta olisi voinut laulaa kaikki.:) |
Chemo 14.02.2005 18:34:23 | |
---|
Tytöltä olisi saanut tulla enemmänkin biisejä. Taisi jäädä aikoinaan siihen yhteen hittiin, stop. On meinaan aika upea ääninen tapaus. Häneltähän on tullut montakin levyä (vaikkei hittejä kait niinkään). AMG:ssa voi kuunnellakin muutamia niistä ( www.allmusic.com). Stop-levy mulla on - hauskana kuriositeettina muuten: David Gilmour visiteerasi sillä. Olen muuten bongannut Sam Brownin myös Deep Purplen Live at the Albert Hall-levyltä: itse Purplehan ei mua kiinnosta, mutta Sam laulaa varsin kauniisti tuolla levyllä kappaleen Wait a While. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
N_Bates 14.02.2005 18:43:51 | |
---|
Tiktakissa kyllä hetkittäin taustalaulajat kuulostaa paljon paremmalta kuin varsinainen laulaja. Noora on vissiin niistä se jonka ääni kaikista parhaalta kuulostaa mun korvaan... dumdidum dum dum |
Toveri 14.02.2005 18:47:39 | |
---|
Tiktakissa kyllä hetkittäin taustalaulajat kuulostaa paljon paremmalta kuin varsinainen laulaja. Noora on vissiin niistä se jonka ääni kaikista parhaalta kuulostaa mun korvaan... Sama. Paitsi Tuuli on aika ihku "Kesälauantait":issa Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Robert 14.02.2005 19:13:22 | |
---|
Siinä Claptonin unpluggedissa on aika hehkeän kuuloinen naistaustalaulaja... Erityisesti "Laylassa" kuuluu... Mä seuduilla näillä oon tunnettu...
kalamies#4 >-)))> |
Mase 14.02.2005 19:23:40 | |
---|
Siinä Claptonin unpluggedissa on aika hehkeän kuuloinen naistaustalaulaja... Erityisesti "Laylassa" kuuluu... Oliskohan se Katie Kissoon... Myydään: Inssiopiskelijalle kirjoja. Katso tori/muut. |
PL 14.02.2005 19:44:31 | |
---|
Kotimaisista olisi varmaankin Kuorikosken Pekka. |
SoulMan 14.02.2005 20:05:02 | |
---|
"Fat Black Mama" joka toisella jenkki levyllä Minds are like parachutes.
They only function when they are open. |
Tee 14.02.2005 20:33:19 | |
---|
Sam Brown: on muistaakseni laulanut Pink Floydin keikoilla stemmoja. Itselläkin tuli tämä mieleen. Eric Claptonilla oli kans hyvät taustalaulajat ainakin 1997 hartwallilla. :K |
Ukko 14.02.2005 20:42:48 | |
---|
Häneltähän on tullut montakin levyä (vaikkei hittejä kait niinkään). . Tämä on minulle täysin uutta tietoa :< |
Mr. Morrow 14.02.2005 20:45:02 (muokattu 14.02.2005 20:45:46) | |
---|
Kotiteollisuudella on hienot taustat levyillä. Kuulostaa aivan s**tanan hyvältä! En tiedä kuka tai ketkä siellä laulaa, mutta hyvin vetää! Hynynenhän ei ite ole mikään Tapio Rautalapio.. edit: ups.. If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Mako 14.02.2005 22:32:29 | |
---|
Uriah Heepissä tykkäsin Ken Hensleyn laulusta paljon enemmän kuin David Byronin. Lauloihan Ken muutamia biisejä, kuten Lady In Black, High Priestess ja Look At Yourself (studioversio), minun puolesta olisi voinut laulaa kaikki.:) Hensleyllä on paljon soolomateriaalilla ja mies paljastui todelliseksi multi-instrumentalistivirtuoosiksi kun sain käsiini soolomateriaalinsa kokoelman "The Anthology", ostin kympillä free record shopista. Kannattaa tutustua. Van Morrisonin taustalaulajissa/duettoja vetävissä tyypeissä on useampikin sellainen joiden "omia" vetoja tekisi mieli päästä kuulemaan, on muitakin muttei juuri nyt tule mieleen. "I must create a system or be enslaved by another man's;
I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake |
2541 14.02.2005 22:39:55 | |
---|
Kotiteollisuudella on hienot taustat levyillä. Kuulostaa aivan s**tanan hyvältä! En tiedä kuka tai ketkä siellä laulaa, mutta hyvin vetää! Hynynenhän ei ite ole mikään Tapio Rautalapio..
Eikös ne ole olleet Miitri Aaltonen ja Janne Hynynen. Aaltonen on todella hyvä laulaja. |
Numbie 14.02.2005 23:12:58 | |
---|
John Frusciante, jumalainen ääni. |
Kimmo72 14.02.2005 23:14:48 | |
---|
Richie Sambora - Bon Jovi Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |