Aihe: Jake´s Guitar Site remonttiin!
1
Jake24-25
16.11.2003 15:49:24 (muokattu 03.03.2005 23:22:04)
Olen jo aiemmin kertonut "Jake´s Guitar Sitesta" täällä Muusikoiden.netissä joten kerron nyt tästä remontistakin. Kotisivustoni siis on nyt laitettu remonttiin määrittelemättömäksi ajaksi. Sivusto uusiutuu täydellisesti ja palaa kehiin entistä ehompana. "Jake´s Guitar Siten" etusivu ja vieraskirja ovat toiminnassa remontin aikanakin. Etusivulle tulee tietoa koko muun sivuston uudelleen avaamisesta heti kun on jotakin tiedotettavaa. Suuret kiitokset kaikille "Jake´s Guitar Sitella" jo vierailleille ja tervetuloa "Jake´s Guitar Sitelle" heti kun se avataan uudelleen uudistuneessa muodossa.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
Jake24-25
03.03.2005 19:11:02
Kyseinen sivusto on tästä päivästä lukien historiaa. Näinollen kaikki kirjoitukseni ja linkit täällä Muusikoiden.netissä koskien kyseistä sivustoa eivät ole enää voimassa. Kiitän kaikkia sivustollani käyneitä ja hienoa palautetta antaneita Muusikoiden.nettiläisiä. Avaan mahdollisesti uudet sivut jossain toisessa palvelimessa joskus tulevaisuudessa. Ilmoittelen asiasta tarkemmin täällä mikäli se sattuu tulemaan ajankohtaiseksi, mutta tällä hetkellä ei näytä siltä.
"Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T
J_Mikkonen
03.03.2005 20:31:11
Äläpä kehtaa. En ees tienny että sivu on sinun tekemä. Paljon oon tietoa sieltä hakenu tietämättä mitäåän suomalaisyhteyksistä. Pistähän takas pystyyn. Pikkasen hiljaa.
Käynks mä täällä usein?
Jake24-25
03.03.2005 23:14:24 (muokattu 04.03.2005 00:10:30)
Äläpä kehtaa. En ees tienny että sivu on sinun tekemä. Paljon oon tietoa sieltä hakenu tietämättä mitäåän suomalaisyhteyksistä. Pistähän takas pystyyn. Pikkasen hiljaa.

Luulen, että sekoitat erääseen toiseen samannimiseen sivustoon mikäli olet hiljattain vieraillut siellä. Milloin muuten viimeksi vierailit "Jake´s Guitar Sitella"? Mistä löysit ko. sivustolle? Täältä Muusikoiden.netin jonkin kirjoituksessa olevan linkin kauttako? Mitä tietoa olet löytänyt sieltä? Omalla sivustollani oli sen aktiivisena toiminta-aikana tietoa mm. V-Ampin soundeista, erikoisvirityksistä ym. Tämä minun edesmennyt sivustoni ei ole ollut aktiivisessa päivityksessä liki kahteen vuoteen. Muistelisin törmänneeni joskus toiseen "Jake´s Guitar Site"-nimisen sivustoon ja olen melko varma että nyt on tullut väärinkäsitys. Tämän ketjun avauksen jälkeen muutin vielä sivustoni nimen "Jake T´s Guitar Siteksi". Mikäli puhumme nyt samasta sivustosta niin minulla ei ole mitään tekemistä tuon sivuston kanssa johon viittaat. Oman sivustoni nimi on vaihdellut useampaan otteeseen ja se sattumalta oli yhdessä vaiheessa samanniminen tuon toisen sivuston kanssa.
moottorisaha
04.03.2005 23:33:58

No miksi se on nyt sitten kiinni pitänyt laittaa?
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Jake24-25
05.03.2005 00:08:00 (muokattu 05.03.2005 00:09:52)
No miksi se on nyt sitten kiinni pitänyt laittaa?

Suljin sivustoni monestakin eri syystä. Ehkä tärkein niistä oli sivuston juttuideoiden vähyys, jonka vuoksi koen sivuston ylläpitämisen olevan vähemmän mielekästä. Lisäksi käyttämäni palveluntarjoajan tarjoamat mahdollisuudet olivat rajallisia esim. musanäytteitä ei voinut sivustolle laittaa. Mikäli tulevaisuudessa alan taas ylläpitämään sivustoa, todennäköisesti laitan sen jollekin toiselle palveluntarjoajalle joka sallii mm. musanäytteiden liittämisen sivustolle. Lisäksi koen että sivustoni uudelleen käynnistämiselle täytyy olla tarkoitusta eli useita hyviä juttuideoita ym. sisältöä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)