Aihe: Asiaa Thomannista
1
Kemppilä
05.03.2005 18:27:11
Tilasin tuolta saksanmaalta jokin aika sitten Esi nEar 05 monitorit ja toimitus ja palvelu oli oikein ripeää. Kotona niitä sitten testailin ja huomasin että toisesta kajarista oli diskantti p*skana. Noh, ajattelin etteen itse rupea niitä availemaan mahdollisten takuuasioiden takia ja soitin thomannin asiakaspalveluun. Sieltä käskivät lähettämään poriin ne. Siellä porissa ne nyt on viettäneet aikaansa runsaan viikon ja kysynpä, että onko vastaavia tilanteita ollut muilla ja kauanko on kestänyt, että tuote on saatu takaisin?
-Ooksää Seinäjoelta?
Diz
06.03.2005 19:19:58

onko vastaavia tilanteita ollut muilla ja kauanko on kestänyt, että tuote on saatu takaisin?

Mulla oli taannoin STPauls soundilta tilaamistani behringerin trutheista diskantti paskana. Pistin takuuhuoltoon helsinkiin ja kyllähän niitä sai about kuukauden odotella. Vaan sittenpä kyllästyivät ainaisiin soitteluihini sinne ja pistivät mulle uudet tilalle.

Thomanin takuut kyllä pelaa hyvin. Tiedä sitten kauanko noita joutuu odottamaan, mut kohtuullisena aikana voidaan pitää tuota kuukautta. Sen jälkeen voidaan ehkä katsoa jo että myyjä on epäonnistunut korjaamaan myymäänsä tuotetta ja on näin ollen velvoitettu antamaan tilalle korvaavan tuotteen.
http://www.cyanvelvetproject.tk
ewqqq
07.03.2005 14:56:49
1kk About.

kokemusta on.
Kemppilä
08.03.2005 18:37:07
1kk About.

kokemusta on.

Siinä tapauksessa on kyllä ollut nopeaa toimintaa minun osaltani. Tänään lähettivät, eli aikaa män päivän vajaa kaks viikkoa. Tietysti viikko kun paketti saapuu. Olen kyllä muutenkin hyvin tyytyväinen ollut tuohon thomannin palveluun. Ripeää ja hyvin palveleva henkilökunta, kun tuonne on sillointällöin joutunut soittelemaan.
-Ooksää Seinäjoelta?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)