Masa the kepittäjä 27.10.2004 20:22:52 | |
---|
Terve! Tuossa yhdessä kirjoituksessa armeijan käyneet äijät jo turisivat soittokunta ajoistaan. Itse olen menossa ensi vuoden tammikuussa kitaristiksi meripuolen soittokuntaan pansioon ja ajattelinkin kysyä, onko muusikoiden.netissä muita soittokuntalaisia. |
MC JayD 28.10.2004 06:18:29 | |
---|
Kyllä löytyy. Satakunnan sotilassoittokunnan 3.-4. trumpetisti 2000-2001, saapumiserä II/00. Semmosta se sitte tahtoo olla, sano. |
Beowulf 28.10.2004 08:32:36 | |
---|
Jep. Rakuunasoittokunta, Lappeenranta. Saapumiserä II/01. Nuotistonhoitaja ym. soittokunnan paperihommia. ;D *Ei hyvää päivää* |
meitu 28.10.2004 09:30:39 | |
---|
Itselläni on kutsunnat kuukauden päästä ja haluaisin soittokuntaan. Kutsunnoistako ne sinne passittaa vai onko ensin pääsykokeet? Minkälainen vaatimustaso niillä siellä on? Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Masa the kepittäjä 28.10.2004 15:51:59 | |
---|
Itselläni on kutsunnat kuukauden päästä ja haluaisin soittokuntaan. Kutsunnoistako ne sinne passittaa vai onko ensin pääsykokeet? Minkälainen vaatimustaso niillä siellä on? Sun pitää hakea lomakkeella (voit pyytää kutsunnoissa) sinne soittokuntaan, ja ne kutsuu sut pääsykokeisiin (jotka on joskus huhtikuussa). En tiedä mitä soitinta soitat, mutta kitaralla pääsykoe koostui vapaamuotoisesta esityksestä ja helposta prima vistasta. Itse vedin In the moodista semmosen hauskan fingerpickin version ja vähän Stevie Ray Vaughania, primavista oli joku helppo valssibiisi. Sen jälkeen oli vielä haastattelu ja joku logiikkatesti. |
meitu 28.10.2004 16:33:35 | |
---|
Soittelen rumpuja ja kitaraa mutten tiedä vielä että kummalla hakisin sinne. Rumpuja soittanut nyt melkein 7v ja kitaraa reilu 6v. Normaalinuotteja en osaa lukea (siis kitaraa ajatellen, rumpunuotin osaan kylläkin), onko suuri haitta? Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Kanjonit 28.10.2004 17:05:17 | |
---|
Kyllä löytyy. Satakunnan sotilassoittokunnan 3.-4. trumpetisti 2000-2001, saapumiserä II/00. Jumankekka, täällähän kohtaa kauankadonneita tupakavereita. Satsk, I/01 rumpali täällä. Entinen Kaam0s, nykyään Liippa.
It is esay to raed elisgnh aulghoth the ltteers are not in rhgit oderr. |
Hornyman 29.10.2004 19:24:20 | |
---|
Soittelen rumpuja ja kitaraa mutten tiedä vielä että kummalla hakisin sinne. Rumpuja soittanut nyt melkein 7v ja kitaraa reilu 6v. Normaalinuotteja en osaa lukea (siis kitaraa ajatellen, rumpunuotin osaan kylläkin), onko suuri haitta? Nuottien luku pitää hallita. Ilman ei tuu mittää..Opettele tai kuale! T: Kersantti-setä Pansiosta Runttaamalla se Pösökin tehdään! -KK- |
meitu 29.10.2004 23:11:51 | |
---|
Nuottien luku pitää hallita. Ilman ei tuu mittää..Opettele tai kuale! T: Kersantti-setä Pansiosta Hui.. Rummuilla siis pitänee pyrkiä sisään.. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Jabbe 30.10.2004 13:08:39 | |
---|
Sellanen kysymys. Miten noihin eri soittokuntiin voi hakea? Pitääkö olla siis kyseisessä varuskunnassa ja sitä kautta vai ohjaavatko Lahteen hakiessa eri paikkoihin? Hirveän epäselvät ohjeet yleensäkin kaikissa hakujutuissa ollu. Mut nyt siis meinasin laittaa hakupaperit Lahteen, tammikuussa 2006 ois tarkoitus mennä.. |
Masa the kepittäjä 30.10.2004 17:32:13 | |
---|
Sellanen kysymys. Miten noihin eri soittokuntiin voi hakea? Pitääkö olla siis kyseisessä varuskunnassa ja sitä kautta vai ohjaavatko Lahteen hakiessa eri paikkoihin? Hirveän epäselvät ohjeet yleensäkin kaikissa hakujutuissa ollu. Mut nyt siis meinasin laittaa hakupaperit Lahteen, tammikuussa 2006 ois tarkoitus mennä.. Haet soittokuntaan erillisellä lomakkeella. Kutsuvat pääsykokeisiin Lahteen, josta passittavat minne passittavatkin. |
Kanjonit 30.10.2004 22:09:37 | |
---|
Sellanen kysymys. Miten noihin eri soittokuntiin voi hakea? Pitääkö olla siis kyseisessä varuskunnassa ja sitä kautta vai ohjaavatko Lahteen hakiessa eri paikkoihin? Hirveän epäselvät ohjeet yleensäkin kaikissa hakujutuissa ollu. Mut nyt siis meinasin laittaa hakupaperit Lahteen, tammikuussa 2006 ois tarkoitus mennä.. Minä suoritin alokaskauteni Niinisalossa ja hain sieltä 'paikalliseen' soittokuntaan. En siis asioinut Lahden kanssa missään vaiheessa. Entinen Kaam0s, nykyään Liippa.
It is esay to raed elisgnh aulghoth the ltteers are not in rhgit oderr. |
Jabbe 31.10.2004 02:18:47 | |
---|
Haet soittokuntaan erillisellä lomakkeella. Kutsuvat pääsykokeisiin Lahteen, josta passittavat minne passittavatkin. Eli voin joutua tuolta Lahden pääsykokeista vaikka Lappiin tai jopa takaisin tänne Joensuuhun? |
kid ego 31.10.2004 02:54:32 | |
---|
Captain Planet on soittokunnassa laulajana. Saapumiserää II/04. Kysele siltä. Just kid-ding. |
Beowulf 31.10.2004 08:23:35 | |
---|
Minä suoritin alokaskauteni Niinisalossa ja hain sieltä 'paikalliseen' soittokuntaan. En siis asioinut Lahden kanssa missään vaiheessa. Näin minäkin tein. Olin Vekaralla alokasajan ja jo ensimmäisellä viikolla hain siirtoa Lappeenrannan Rakuunasoittokuntaan ja sinne sitten pääsin. *Ei hyvää päivää* |
askomiko 31.10.2004 11:20:50 | |
---|
Joensuussa haetaan ihan vain P-kauden alussa. Jos tuommoiseen minisoittokuntaan tahtoo. Kitaristeilla veikkaisin olevan melko mahdoton homma, rumpalilla ja töötön soittajalla ehkä jo toivokin. |
gandar 31.10.2004 17:55:19 | |
---|
Eli voin joutua tuolta Lahden pääsykokeista vaikka Lappiin tai jopa takaisin tänne Joensuuhun? Eikös se ole niin, että Lahdesta otetaan se "kerma" Lahteen ja sitten siinä rajalla olleita suositellaan kutsuntojen mukaisten paikkojen omiin soittokuntiin? Toisaalta esimerkiksi tunnen yhden tutun trumpetistin, joka siirrettiin Mikkeliin koska siellä oli sillä hetkellä pulaa trumpetisteista ja se oli niin poro. Joka tapauksessa, minäkin haen I/06 alkavaan sotilassoittopalvelukseen, ensi vuonna siis koesoitto olisi edessä. Ja ehdottomasti Lahteen, vaikka kutsunnoissa laittoivat Mikkeliin ja muutenkin se olisi lähellä. Ceci n'est pas une signature |
PoLFus 31.10.2004 18:32:41 | |
---|
Miten neuvotte mua, kun itsekin soittokuntaan aikanani haluasini (2-3 vuoden päästä), että minne kannattaa hakea, ja minkälaisia pääsyvaatimuksia on? Minkälaista hommaa? /"~/-42-~" |
Masa the kepittäjä 01.11.2004 13:01:11 | |
---|
Eikös se ole niin, että Lahdesta otetaan se "kerma" Lahteen ja sitten siinä rajalla olleita suositellaan kutsuntojen mukaisten paikkojen omiin soittokuntiin? Toisaalta esimerkiksi tunnen yhden tutun trumpetistin, joka siirrettiin Mikkeliin koska siellä oli sillä hetkellä pulaa trumpetisteista ja se oli niin poro. Joka tapauksessa, minäkin haen I/06 alkavaan sotilassoittopalvelukseen, ensi vuonna siis koesoitto olisi edessä. Ja ehdottomasti Lahteen, vaikka kutsunnoissa laittoivat Mikkeliin ja muutenkin se olisi lähellä. Näin se vähän on. Itse olen täältä Turun liepeiltä, niin laittoivat Pansioon kitaristiksi. Toisaalta alokasajan vietän Upinniemessä, joka on standardi meripuolella. |
MC JayD 01.11.2004 14:08:28 | |
---|
Jumankekka, täällähän kohtaa kauankadonneita tupakavereita. Satsk, I/01 rumpali täällä. Terve vain. Särmä, Särmänen... Ja Särmälähän se oli?! Mitäs touhuilet muuten... Aiheeseen... Me muuten luotiin aivan uudelleen sotilassoittajan käsite Niksulassa. Semmosta se sitte tahtoo olla, sano. |